Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Очікувана вартість
608 427,96 UAH
UA-2022-02-08-008838-b 28d37362875a4b9fa0b48aaaad77bb74
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Семенчук

+380636254110 zt_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 37808497
Вебсайт: https://dmsu.gov.ua/zhytomyr
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська,105
Контактна особа: Вікторія Семенчук
+380636254110
zt_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Згідно п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Нежитлові будинки за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 (292,71 м²), м. Житомир, вул. Театральна, 17/20 (181,00 м²) та м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 (467,56 м²), які орендує УДМС у Житомирській області, належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Житомирської області. Відповідно до рішення виконкому Житомирської міської ради від 30.05.2002 №277, рішення Житомирської обласної ради від 17.03.2011 № 110 та від 14.11.2008 № 669 адмінприміщення за адресою: м.Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 та м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 та м. Житомир, вул. Театральна, 17/20, передані на баланс Комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (надалі Підприємство) на праві господарського відання, тому виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості за вищевказаними адресами надаються виключно цим Підприємством. Враховуючи конструкцію будівлі, Підприємством підібраний відповідний фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу.
Наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дозволяє оперативно і якісно виконувати послуги з управління нерухомістю. Підприємство обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання, проведення їх поточного ремонту. Також щоденно проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території. З метою забезпечення сумісності з наявними послугами, зміна суб’єкта господарювання — надавача вищезазначених послуг є неможливою з технічних причин.
Відповідно до п.2.2 Статуту Підприємства, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. №325, одним із основних напрямків діяльності Підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Впродовж тривалого часу Підприємство забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, балансоутримувачем яких вони є.
Також відповідно до експертного висновку щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, виданого Українським державно-кооперативним проектно-вишукувальним і науково-дослідним об’єднанням «УКРНДІАГРОПРОЕКТ» № 132-02/07 від 29.04.2020 Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічного-експлуатаціного облуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради та не має альтернативи.
Згідно зазначеної інформації, для забезпечення безперервної діяльності Управлінню Державної міграційної служби України в Житомирській області доцільно укласти договір на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах з Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
На підставі вищезазначеного, застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до ч.2 п.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі", внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено виключно з одним постачальником - Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 13:49
Оскарження наміру укласти договір: 19 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Лот 1 – Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20; Лот 2 - Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 105; Лот 3 – Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м.Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 12
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

08 лютого 2022 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 13:45
Рішення від 14.11.2006 № 669.pdf
08 лютого 2022 13:45
Експертний висновок.pdf
08 лютого 2022 13:45
Свідоцтва_право_власності м-н корольова 12.pdf
08 лютого 2022 13:45
Статут (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-29-000008 ● 810acd52bdce4f5e80e88c8c66dbbb58
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2022 21:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.09.2022 №226
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 29.09.2022 № 226

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
65. UA-2022-02-08-008838-b 08.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-30 15:33:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах» (за ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2022-02-08-008838-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-04 14:30:56

щодо надання пояснень замовником

На Ваш запит від 30.09.2022 Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області надає пояснення:
1. На запитання 1.«Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.» повідомляємо наступне:
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником). Згідно п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Нежитлові будинки за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 (292,71 м²), м. Житомир, вул. Театральна, 17/20 (181,00 м²) та м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 (467,56 м²), які орендує УДМС у Житомирській області, належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Житомирської області. Відповідно до рішення виконкому Житомирської міської ради від 30.05.2002 №277, рішення Житомирської обласної ради від 17.03.2011 № 110 та від 14.11.2008 № 669 адмінприміщення за адресою: м.Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 та м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 та м. Житомир, вул. Театральна, 17/20, передані на баланс Комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (надалі Підприємство) на праві господарського відання, тому виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості за вищевказаними адресами надаються виключно цим Підприємством. Враховуючи конструкцію будівлі, Підприємством підібраний відповідний фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу. Наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дозволяє оперативно і якісно виконувати послуги з управління нерухомістю. Підприємство обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання, проведення їх поточного ремонту. Також щоденно проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території. З метою забезпечення сумісності з наявними послугами, зміна суб’єкта господарювання — надавача вищезазначених послуг є неможливою з технічних причин. Відповідно до п.2.2 Статуту Підприємства, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. №325, одним із основних напрямків діяльності Підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Впродовж тривалого часу Підприємство забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, балансоутримувачем яких вони є. Також відповідно до експертного висновку щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, виданого Українським державно-кооперативним проектно-вишукувальним і науково-дослідним об’єднанням «УКРНДІАГРОПРОЕКТ» № 132-02/07 від 29.04.2020 Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічного-експлуатаціного облуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради та не має альтернативи. Згідно зазначеної інформації, для забезпечення безперервної діяльності Управлінню Державної міграційної служби України в Житомирській області доцільно укласти договір на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах з Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради. На підставі вищезазначеного, застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до ч.2 п.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі", внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено виключно з одним постачальником - Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
2. На запитання «2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» повідомляємо: оскільки Управління не має власного веб-сайту, на виконання вимог постанови було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на офіційному веб-сайті головного розпорядника коштів (ДМС) за посиланням: https://dmsu.gov.ua/zhytomyr/zakupivli.html .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 198 946,56 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 посл
Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Театральна, 17/20
Дата доставки: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання акту наданих послуг до оплати на протязі 7 (семи) календарних днів за попередній місяць. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 198 946,56
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 13:49

Документи

08 лютого 2022 13:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 13:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
198 946,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2022 13:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:35
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 16:35
Договір 11.pdf укладений
23 лютого 2022 16:30
Договір 586-22-ж.pdf укладений
23 лютого 2022 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 198 946,56
UAH (в тому числі ПДВ 33 157,76 UAH)