Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

різьби, хомути ремонтні, фланці, відводи стальні(коліна), труби стал.
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2022-02-08-006042-b 4ffcfc8fbe0b4c668d58630b6c39f3dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шатонська Мар'яна Мар'янівна

+380324751581 tr.vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ
Код ЄДРПОУ: 33086713
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59
Контактна особа: Шатонська Мар'яна Мар'янівна
+380324751581
tr.vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2022 08:00
Початок аукціону: 23 лютого 2022 11:58
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.1. цього розділу відшкодувати кошти на рахунок ТОВ "Трускавецький водоканал»" у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у сумі 2280 грн. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 0732526800000000026001300152 в ПАТ АКБ «Львів», МФО 325268, ЄДРПОУ: 33086713, Свідоцтво платника ПДВ 18307761. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банк. Перевірку кваліфікованого електронного підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2280.00 грн. ( дві тисячі двісті вісімдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: підтверджуючий документ про наявність ліцензії; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем ; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання підстави. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2280 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


закупівля на 2022 рік, за рахунок власних коштів підприємства. Поставка -від однієї одиниці, за потреби замовника.Номенклатурні позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020 код ДК 021:2015: 44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети. 44167300-1 - Коліна, трійники та арматура до труб 44167110-2 Фланці. 44163100-1 Труби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
різьба д.15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
10 шт
різьба д.20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
10 шт
різьба д.25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
10 шт
різьба д. 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
10 шт
різьба д. 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
30 шт
різьба д. 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
6 шт
відвід стальний (коліно) д. 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
6 шт
відвід стальний (коліно) д. 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
2 шт
хомут ремонтний (односекційний)114-128 мм L 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167200-0 — Ремонтні хомути та манжети
2 шт
Хомут ремонтний (односекційний) 159-171 L 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167200-0 — Ремонтні хомути та манжети
2 шт
Хомут ремонтний (односекційний) 219-230 L 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167200-0 — Ремонтні хомути та манжети
6 шт
Фланець 300 на 12 отворів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
4 шт
Фланець 100 на 8 отворів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
6 м
труба стал. д.100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
4 м
труба стал. д.50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відтермінування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.1. цього розділу відшкодувати кошти на рахунок ТОВ "Трускавецький водоканал»" у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у сумі 2280 грн. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 0732526800000000026001300152 в ПАТ АКБ «Львів», МФО 325268, ЄДРПОУ: 33086713, Свідоцтво платника ПДВ 18307761. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банк. Перевірку кваліфікованого електронного підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2280.00 грн. ( дві тисячі двісті вісімдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: підтверджуючий документ про наявність ліцензії; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем ; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання підстави. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 2280 UAH
09 лютого 2022 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 14:54
ОГОЛОШЕННЯ 4416-різне.doc
09 лютого 2022 14:36
протокол 9.pdf
08 лютого 2022 11:51
протокол 4.pdf
09 лютого 2022 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 14:54
ОГОЛОШЕННЯ 4416-різне.doc
09 лютого 2022 14:36
ОГОЛОШЕННЯ 4416-різне.doc
08 лютого 2022 11:51
ОГОЛОШЕННЯ 4416-різне.doc
09 лютого 2022 14:36
протокол 9.pdf
08 лютого 2022 11:51
протокол 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно сертифікації ISO
Дата подання: 08 лютого 2022 15:21
Дата відповіді: 08 лютого 2022 16:24
Доброго дня, згідно п.14.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається подання сертифікату відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності фланців вимогам ДСТУ EN 1092-1:2018. Як відомо ISO - це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. Сертифікації ISO не є обов"язковою на території України. Виконання даної умови є дискримінаційним по відношенню до інших суб"єктів господарювання. Просимо усунути невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вимога щодо надання учасником Сертифіката ISO встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівля.
Дана вимога не є дискримінаційною. Така позиція викладена у рішенні постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b.
А також ця позиція підтверджена у справі № 826/15639/17 Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного 24.06.2020 скасував рішення апеляційного суду обгрунтовуючи тим, що відсутності обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" 37 101,80
UAH з ПДВ
37 101,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ 75 450,00
UAH з ПДВ
75 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 лютого 2022 12:41
Електронний підпис
18 лютого 2022 12:40
Видаткова 292.pdf
18 лютого 2022 12:40
Технічна специфікація.pdf
18 лютого 2022 12:40
Лист-згода.pdf
18 лютого 2022 12:40
Гарантійний лист2.pdf
18 лютого 2022 12:40
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2022 12:40
Лист-погодження.pdf
18 лютого 2022 12:40
Видаткова 282.pdf
18 лютого 2022 12:40
Довідка ГКУ.pdf
18 лютого 2022 12:40
Проєкт договору.pdf
18 лютого 2022 12:40
СТАТУТ ІНВЕНТ-СЕРВІС.pdf
18 лютого 2022 12:40
Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2022 12:40
ВИПИСКА ЄДР.pdf
18 лютого 2022 12:40
Фін звіт 2021 + квитанція.pdf
18 лютого 2022 12:40
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
18 лютого 2022 12:40
Гарантійний лист3.pdf
18 лютого 2022 12:40
Повноваження.pdf
18 лютого 2022 12:40
Платіжні доручення.pdf
18 лютого 2022 12:40
Договір2.pdf
18 лютого 2022 12:40
Договір1.pdf

Публічні документи

15 лютого 2022 17:15
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:13
Тех специфікація дод.1.pdf
15 лютого 2022 17:13
серт. ISO 9001 .PDF
15 лютого 2022 17:13
Ст.358 ККУ.pdf
15 лютого 2022 17:13
Права Попитак.pdf
15 лютого 2022 17:13
Лист про санкції.pdf
15 лютого 2022 17:13
220158_DKBO_Додаток 1.doc
15 лютого 2022 17:13
220158_DKBO_Гарантія.pdf
15 лютого 2022 17:13
Звіт 2021р (3).pdf
15 лютого 2022 17:13
Свідоцтво_ALFA-BANK_ER_2021.pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка АЛЬФА.pdf
15 лютого 2022 17:13
ГЛ про достовірність.pdf
15 лютого 2022 17:13
ІД про працівників.pdf
15 лютого 2022 17:13
ІД про базу.pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка КРЕДО.pdf
15 лютого 2022 17:13
ГЛ про поставку в 6м.pdf
15 лютого 2022 17:13
Інформація за 2 роки.pdf
15 лютого 2022 17:13
lдовідка МТБ.pdf
15 лютого 2022 17:13
паспорт Попитак (4).pdf
15 лютого 2022 17:13
ІД про новий товар.pdf
15 лютого 2022 17:13
Цінова пропозиція .pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка з податкової.pdf
15 лютого 2022 17:13
ГЛ про свідпов ст.236.pdf
15 лютого 2022 17:13
ІД про захист довкілля.pdf
15 лютого 2022 17:13
Лист про строк дії.pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка покриття.pdf
15 лютого 2022 17:13
ІД про демпінг.pdf
15 лютого 2022 17:13
220158_DKBO_Заява.doc
15 лютого 2022 17:13
Банківська ліцензія (1).pdf
15 лютого 2022 17:13
Проект договору (1).pdf
15 лютого 2022 17:13
220158_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.p7s
15 лютого 2022 17:13
Довідка про ПД.pdf
15 лютого 2022 17:13
Звіт file (1) (1).pdf
15 лютого 2022 17:13
Лист про поставку.pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка ВП.pdf
15 лютого 2022 17:13
Довідка (3).pdf
15 лютого 2022 17:13
ГЛ про поставку.pdf
15 лютого 2022 17:13
серт. ISO 14001 .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС"
#41264739
Відхилено 37 101,80
UAH з ПДВ
24 лютого 2022 13:54
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
Переможець 75 450,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2022 14:27

Документи

24 лютого 2022 13:54
Електронний підпис
24 лютого 2022 13:52
протокол

Документи

24 лютого 2022 14:27
Електронний підпис
24 лютого 2022 14:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2022 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
75 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2022 14:27
Електронний підпис
24 лютого 2022 14:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:26
повідомлення укладений
03 січня 2023 12:26
Електронний підпис укладений
25 лютого 2022 15:49
ДУ 1до 19-01.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 15:46
Електронний підпис укладений
25 лютого 2022 10:37
договір укладений
25 лютого 2022 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення ціни у відповідність
Номер договору про закупівлю: 19/01-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 75 450,00
UAH