Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Муніципальні електроавтобуси для Ужгородської міської територіальної громади із зарядними станціями
Municipal electric buses for the Uzhhorod city territorial community with charging stations
Municipal electric buses for the Uzhhorod city territorial community with charging stations
Очікувана вартість
98 686 600,00 UAH
UA-2022-02-08-002849-c ● a88eae96f3ac4443b7784223f0aad783
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Виконавчий комітет Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053699 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Химич Вікторія Віталіївна +380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Executive Committee of Uzhhorod City Council |
National ID: | 04053699 |
Contact point: |
Khimich Victoria Vitalievna +380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2022 12:27 |
Очікувана вартість: | 98 686 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в ДОДАТКУ 6 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу банківської гарантії. Реквізити для оформлення гарантії: UA548201720344280022000053290, ДКСУ місто Київ. одержувач: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Забезпечення виконання договору не повертається: - у разі односторонньої відмови Постачальника від поставки Товару; - у разі прострочення поставки товару більш ніж на 3 календарні дні; - у разі постачання неякісного Товару або Товару, якість якого не відповідає умовам договору. Банківська гарантія має містити випадки неповернення забезпечення відповідно до пункту 6.3. цього розділу тендерної документації. 6.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.5. Дія банківської гарантії має бути продовжена Постачальником, у разі продовження дії Договору про закупівлю відповідно до умов договору. |
Publication date: | 08 лютого 2022 16:28 |
Enquiries until: | 01 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 98 686 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 495 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Електричний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Electric bus
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
1 шт
Зарядна станція прискореного типу потужністю не менше 160 кВт, адаптована до моделі електроавтобуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Accelerated charging station with a capacity of at least 160 kW, adapted to the model of the electric bus
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
9 шт
Зарядна станція тривалого циклу потужністю 60 кВт., адаптована до моделі електроавтобуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Long-cycle charging station with a capacity adapted to the 60 kW electric bus model
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець перераховує Продавцю попередню оплату (аванс) за Товар у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі до 30 % від суми Договору, визначеної у пункті 3.1. Договору, протягом 10 банківських днів з моменту надання Покупцю підтверджуючих документів про відкриття рахунку. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: муніципальні електроавтобуси для Ужгородської міської територіальної громади із зарядними станціями, код ДК 021:2015: 34121400-5 — Низькопідлогові автобуси. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: 11.03.2022, 09 год. 00 хв. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги(з публікацією англійською мовою), застосовані критерії оцінки – ціна. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок – 70% протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: муніципальні електроавтобуси для Ужгородської міської територіальної громади із зарядними станціями, код ДК 021:2015: 34121400-5 — Низькопідлогові автобуси. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: 11.03.2022, 09 год. 00 хв. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги(з публікацією англійською мовою), застосовані критерії оцінки – ціна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2022 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2022 09:32 |
Перелік змін_ що вноситься 24.02. електроавтобуси doc.doc | |
24 лютого 2022 09:32 |
ТД Нова редакція 24.02. електроавтобуси_2022.doc | |
08 лютого 2022 16:28 |
ДОДАТОК 5.docx | |
08 лютого 2022 16:28 |
ADVERTISEMENT.docx | |
08 лютого 2022 16:28 |
Оголошенння електроавтобуси.doc | |
08 лютого 2022 16:28 |
Тендерна документація електроавтобуси_2022.doc |
24 лютого 2022 09:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2022 09:32 |
Перелік змін_ що вноситься 24.02. електроавтобуси doc.doc
|
|||
24 лютого 2022 09:32 |
ТД Нова редакція 24.02. електроавтобуси_2022.doc
|
|||
08 лютого 2022 16:28 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||
08 лютого 2022 16:28 |
ADVERTISEMENT.docx
|
|||
08 лютого 2022 16:28 |
Оголошенння електроавтобуси.doc
|
|||
08 лютого 2022 16:28 |
Тендерна документація електроавтобуси_2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід поставки 5 одиниць товару
Дата подання: 09 лютого 2022 14:49
Дата відповіді: 14 лютого 2022 16:03
Шановний замовнику!
Просимо розглянути можливість внести зміни в тендерну документацію в частині наявності аналогічного досвіду.
Відповідно до Додатку 1 Розділу 1 "Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям" п. 3.1 Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору(ів) за будь-який період 2015-2021 рр.. з усіма додатками (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копія(ї) видаткової(их) накладної(их) або копія(ї) акту (ів) приймання-передачі, або інші(их) документів, що підтверджують факт передачі товару. Надані документи повинні підтвердити факт постачання не менше 5 ОДИНИЦЬ товару за будь-який період 2015-2021 рр.
Необхідність підтвердити поставку саме п'яти одиниць обмежує конкуренцію серед учасників та є дискримінаційною вимогою.
Згідно з ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічноГО договорУ» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Ця вимога є дискримінаційною і на думку Антимонопольного комітету, про що свідчить його усталена практика:
1. п. 42 Рекомендацій АМКУ № 18-рк від 23 липня 2021 р.
2. Рішення № 6885-р/пк-пз від 05.04.2021 (Оголошення UA-2021-02-16-007492-a);
3. Рішення № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (Оголошення UA-2017-02-13-001432-c);
4. Рішення № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018 (Оголошення UA-2018-08-13-000351-a). Для прикладу наводимо цитату з цього рішення:
"Враховуючи вище викладене, Документація передбачає необхідність подання інформації та документів про виконання щонайменше двох договорів (у той час, як Законом передбачений кваліфікаційний критерій – наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору), а також договорів за період саме 2016-2017 років, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) за два окремі бюджетні періоди (2016-2017 роки), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Звертаємо увагу, що у вашій минулій закупівлі електробусів, що не відбулась (UA-2021-11-01-002363-c), вимоги про 5 одиниць товару не було.
Тому просимо прибрати з п. 3.1. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації речення "Надані документи повинні підтвердити факт постачання не менше 5 одиниць товару за будь-який період 2015-2021 рр."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Тобто Закон дозволяє Замовнику встановлювати у тендерній документації вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям просить завірену підписом уповноваженої особи учасника копію аналогічного договору(ів) за будь-який період 2015-2021 рр.. з усіма додатками (В КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШЕ 1 ДОГОВОРУ). З метою підтвердження учасником досвіду постачання транспортних засобів неодиночного характеру Замовник встановив, що надані документи повинні підтвердити факт постачання не менше 5 одиниць товару за будь-який період 2015-2021 рр., не обмежуючи учасників, оскільки аналогічним договором (договорами) в цій тендерній документації вважається договір(ори) на постачання електричних автобусів або тролейбусів. Учаснику необхідно підтвердити факт поставки 5 одиниць електричних автобусів або тролейбусів за період 2015-2021 рр. ОДНИМ або декількома договорами на свій розсуд.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Тобто Закон дозволяє Замовнику встановлювати у тендерній документації вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям просить завірену підписом уповноваженої особи учасника копію аналогічного договору(ів) за будь-який період 2015-2021 рр.. з усіма додатками (В КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШЕ 1 ДОГОВОРУ). З метою підтвердження учасником досвіду постачання транспортних засобів неодиночного характеру Замовник встановив, що надані документи повинні підтвердити факт постачання не менше 5 одиниць товару за будь-який період 2015-2021 рр., не обмежуючи учасників, оскільки аналогічним договором (договорами) в цій тендерній документації вважається договір(ори) на постачання електричних автобусів або тролейбусів. Учаснику необхідно підтвердити факт поставки 5 одиниць електричних автобусів або тролейбусів за період 2015-2021 рр. ОДНИМ або декількома договорами на свій розсуд.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-08-002849-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 21 лютого 2022 12:05
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний Учасник торгів, вимагаємо внести зміни для розширення потенційного кола Учасників стосовно вимог статті 16 Закону пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надання довідка (листа) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість необхідного обладнання для виготовлення даного товару, пристроїв тощо).
Але водночас пунктом 4 Додатку 4 передбачається участь представників виробника.
Враховуючи вищезазнечене вимагаємо викласти пункт 1 Додатку 1 у наступній редакції: «Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість необхідного обладнання для постачання товару)».
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний Учасник торгів, вимагаємо внести зміни для розширення потенційного кола Учасників стосовно вимог статті 16 Закону пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надання довідка (листа) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість необхідного обладнання для виготовлення даного товару, пристроїв тощо).
Але водночас пунктом 4 Додатку 4 передбачається участь представників виробника.
Враховуючи вищезазнечене вимагаємо викласти пункт 1 Додатку 1 у наступній редакції: «Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість необхідного обладнання для постачання товару)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 09:07
Шановний учасник!
Вашу вимогу задоволено. Замовником буде внесено зміни до тендерної документаціїю
Вашу вимогу задоволено. Замовником буде внесено зміни до тендерної документаціїю
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 16:10 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2022 16:10 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. |
Документи:
10 березня 2022 16:10
|
Електронний підпис |
10 березня 2022 16:08
|
Протокол відміна.pdf |