Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії (Код ДК 021:2015 - 65310000-9 - Розподіл електричної енергії)
Очікувана вартість
2 881 102,00 UAH
UA-2022-02-08-001654-c 74c043b9799349c79858003e8a6f1192
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орловська Юлія Миколаївна

+380953242464 cv.dzoyuryst@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецька митниця
Код ЄДРПОУ: 43971359
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Руська 248 М
Контактна особа: Орловська Юлія Миколаївна
+380953242464
cv.dzoyuryst@customs.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Лот 1: Правові та економічні засади здійснення закупівлі за державні кошти встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі – Закон), Законом України «Про ринок електричної енергії», Кодексом системи розподілу та Правилами роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ), які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018р. зі змінами. Постановою НКРЕКП №1462 від 20.11.2018р. АТ «Чернівціобленерго» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Чернівецької області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством). АТ «Чернівціобленерго» як оператор системи, який здійснює розподіл електричної енергії безпосередньо до електроустановок споживача, отримує плату за послуги з розподілу електричної енергії. Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється за тарифами, які встановлюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики. Враховуючи наявність чинного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, а також те, що відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. №1682-III (із змінами і доповненнями), інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України http://www.amcu.gov.ua, (зведений перелік суб’єктів природних монополій) та інформацію, наведену у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг АТ «Чернівціобленерго» є суб’єктом природних монополій на території Чернівецької області у сфері розподілу електричної енергії відповідно до постанови НКРЕКП №1462 від 20.11.2018р., відсутність конкуренції з технічних причин щодо розподілу електричної енергії (закупівля послуг з розподілу електричної енергії може бути запропонована лише АТ «Чернівціобленерго» як єдиному можливому оператору системи розподілу, ліцензія якого обмежуються територією Чернівецької області) відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. Враховуючи те, що на сьогоднішній день порядок розподілу електричної енергії чітко встановлений Правилами роздрібного ринку електричної енергії, Кодексом системи розподілу, сторони домовилися дотримуватися та керуватися вище згаданими нормами спеціального законодавства. Лот 2: Правові та економічні засади здійснення закупівлі за державні кошти встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі – Закон), Законом України «Про ринок електричної енергії», Кодексом системи розподілу та Правилами роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ), які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018р. зі змінами. Постановою НКРЕКП №1395 від 08.11.2018р. АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме відомості про що значаться у Ліцензійному реєстрі, станом на 27.02.2020. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" як оператор системи, який здійснює розподіл електричної енергії безпосередньо до електроустановок споживача, отримує плату за послуги з розподілу електричної енергії. Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється за тарифами, які встановлюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики. Враховуючи наявність чинного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, а також те, що відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. №1682-III (із змінами і доповненнями), інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України http://www.amcu.gov.ua, (зведений перелік суб’єктів природних монополій) та інформацію, наведену у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" є суб’єктом природних монополій на території Чернівецької області у сфері розподілу електричної енергії відповідно до постанови НКРЕКП №1395 від 08.11.2018р., відсутність конкуренції з технічних причин щодо розподілу електричної енергії (закупівля послуг з розподілу електричної енергії може бути запропонована лише АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" як єдиному можливому оператору системи розподілу, ліцензія якого обмежуються територією Чернівецької області) відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. Лот 3: Згідно глави 1.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 12.03.2018 року № 312 (надалі – ПРРЕЕ): компенсація перетікань реактивної електричної енергії - комплекс технологічних заходів, які виконуються споживачем та спрямовані на забезпечення електромагнітної збалансованості його електроустановок; плата за перетікання реактивної електричної енергії - плата за послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії до електроустановок споживачів, що експлуатують електромагнітно незбалансовані установки з неефективним співвідношенням активної і реактивної потужності, які оператор системи розподілу/оператор системи передачі змушений надавати споживачам на території здійснення своєї ліцензованої діяльності. Пунктами 1.2.3 та 4.33 ПРРЕЕ Споживач, який відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, зобов’язаний здійснювати розрахунки за перетікання реактивної електричної енергії, не має права відмовити оператору системи, на території здійснення ліцензованої діяльності якого приєднані електроустановки споживача, в укладенні (переукладенні) договору про надання послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (додаток 2 ПРРЕЕ). Також, підпунктом 3 пункт 5.5.13. ПРРЕЕ зобов’язано непобутового споживача під визначення якого підпадає Замовник, здійснювати компенсацію перетікань реактивної електричної енергії з метою енергозбереження та дотримання показників якості електричної енергії. Обов’язок непобутового споживача компенсувати перетікання реактивної електричної енергії, також, випливає зі змісту пункту 8.5.9 Кодексу системи розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Споживачі, крім населення та прирівняних до нього категорій, мають забезпечити в точці приєднання до мереж ОСР нульовий перетік реактивної потужності. В іншому випадку споживачі (крім населення) здійснюють плату за компенсацію перетоку реактивної електричної енергії. Пунктом 4.33 ПРРЕЕ регламентується, що споживачі, електроустановки яких приєднані до мереж, що належать операторові системи, вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії на поточний рахунок оператора системи відповідно до умов договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Також, Положення Методики обчислення плати за перетікання реактивної електроенергії, затверджена наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 06.02.2018 N 87 визначено, що розрахунки за перетікання реактивної електроенергії здійснюють за об’єктами споживачів електроенергії з дозволеною потужністю 16 кВт і більше. Тобто, непобутові споживачі зобов’язані здійснювати плату за перетікання реактивної електроенергії лише за об’єктами, договірна потужність яких дорівнює або перевищує 16 кВт. Враховуючи, що об’єкт Замовника має договірну (дозволену) потужність яка перевищує 16 кВт, у Замовника виникає необхідність здійснити закупівлю послуг з забезпечення перетікання реактивної електричної енергії, у власника мереж до якого приєднаний Замовник, а саме АТ «Чернівціобленерго». У відповідності до положень ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин (абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40). Керуючись викладеним, на підставі положень абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі з АТ «Чернівціобленерго.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 13:50
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Тендерна документація

08 лютого 2022 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - послуги з розподілу електричної енергії
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 606 250,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1902600 кВт⋅год
Лот 1 - послуги з розподілу електричної енергії
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Чернівціобленерго»
#00130760
Переможець 2 606 250,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 13:50

Документи

08 лютого 2022 13:50
Електронний підпис
08 лютого 2022 13:48
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 13:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «Чернівціобленерго»
#00130760
2 606 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2022 13:50
Електронний підпис
08 лютого 2022 13:48
повідомлення

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 лютого 2022 15:41
Кінець періоду оскарження: 25 лютого 2022 00:00
Дата відміни: 14 лютого 2022 15:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час оприлюднення повідомлення про намір укладення договору по лоту 2 не вірно вказано місцезнаходження переможця. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відсутня технічна можливість змінити місцезнаходження переможця.
Документи:
14 лютого 2022 15:41
Електронний підпис
14 лютого 2022 12:59
протокольне рішення