Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2022-02-08-000792-c 5c16d4948a40461f9ff1b989da892e15
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Олена

04420217001221 serdyuk@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Сердюк Олена
04420217001221
serdyuk@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Підстава для застосування переговорної процедури – пункт 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Процедура UA-2021-12-06-004393-b на закупівлю Послуг заправки та відновлення картриджів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки вдруге оскаржується учасниками. Виникла нагальна необхідність щодо закупівлі у лютому 2022 року Послуг заправки та відновлення картриджів у зв’язку із закінченням залишків заправлених картриджів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 13:19
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


UA-2021-12-06-004393-b оскаржується. Провести переговорну процедуру на 20% від суми тендеру, що оскаржується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
366 штуки
Послуги заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
366 штуки
Послуги відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за надані Послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання відповідного акту наданих послуг та надання Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

08 лютого 2022 10:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТ"
#16285789
Переможець 79 632,48
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 13:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТ"
#16285789
79 632,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 16:07
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 16:06
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 15:59
50310000 СІНТ 37 заправка та відновлення картріджів.pdf укладений
15 лютого 2022 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 768,52
UAH (в тому числі ПДВ 2 961,42 UAH)