Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тростянецька міська рада Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 24006361 |
Вебсайт: | http://trostyanets-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вулиця Миру, 6 |
Контактна особа: |
Івах Ганна Анатоліївна +380545851380 Anna2694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 10:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 лютого 2022 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 10:41 |
CCF08022022_0001.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000043 ● 8ee3d96d9e9e45c69e93163c7ce5643e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2022
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.11.2022 №50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2022-02-08-000710-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 09:07:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з утримання місць поховань (кладовищ) (ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги - 98371111-5 Послуги з обслуговування кладовищ)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-08-000710-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-07 11:05:55
Відповідь на запит
Доброго дня. На ваш запит Тростянецька міська рада повідомляє наступне: У 2022 році за результатами процедури закупівлі «переговорна процедура» між Тростянецькою міською радою та КП ТМР «Міська ритуальна служба» було укладено Договір № 65/02/21 від 21.02.2022 року на загальну суму 742 000 ,00 грн. (сімсот сорок дві тисячі грн. 00 коп.).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася на підставі рішення 10 сесії 8 скликання (сьоме пленарне засідання) №1468 «Про бюджет Тростянецької міської територіальної громади на 2022 рік» від 24 грудня 2021 року (зі змінами), яким на роботи з утримання місць поховань виділено 900 000, 00 грн. (дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок.),
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі Постанови Головного державного санітарного лікаря України №28 від 01.07.1999 року ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ ПРАВИЛА ТА НОРМИ "Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України" ДСанПіН 2.2.2.028-99, Наказу №164 від 23.09.2003 року Державного комітету України питань житлово - комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», Закону України «Про поховання та похоронну справу», Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про благоустрій населених пунктів».
Оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» не здійснювалося, оскільки для органів місцевого самоврядування воно має рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Уповноваженими особами Тростянецької міської ради здійснено ознайомлення з висновком моніторингу по закупівлі «Послуги з утримання місць поховань (кладовищ) (ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги - 98371111-5 Послуги з обслуговування кладовищ)». Так, з метою недопущення подібних порушень, проаналізовано виявлені недоліки й зауваження та зроблено відповідні висновки. З приводу притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог п. 3 Порядку № 1082, зазначаємо, що у відповідності до розпорядження міського голови «Про призупинення трудового договору з Івах Г.А.» № 139-к від 01.04.2022 року, з працівником, який проводив дану закупівлю на даний час призупинено трудові відносини. З урахуванням вищезазначеного, притягнення Івах Г.А. до відповідальності, не є можливим.
2022-11-25 09:34:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Тростянецької міської ради "Міська ритуальна служба" #35800103 |
Переможець |
742 000,00
UAH
|
08 лютого 2022 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 09:41
|
ДУ 1 до 65.02.21.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2022 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 13:39
|
CCF22022022.pdf | укладений |
22 лютого 2022 13:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з утримання місць поховань (кладовищ) (ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги - 98371111-5 Послуги з обслуговування кладовищ) | 1 | послуга |
1,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 65/02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з утримання місць поховань (кладовищ) (ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги - 98371111-5 Послуги з обслуговування кладовищ) | 1 | послуга |
1,00
UAH
|