Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 49 "ДЮЙМОВОЧКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33232813 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 4/1 |
Контактна особа: |
Верхогляд Ольга 380976706032 olichka25091988@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 19:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 14:59 |
Очікувана вартість: | 254 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,79% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
код ДК 021:2015-15110000-2 «М’ясо»
код ДК 021:2015-15110000-2 «М’ясо»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2022 20:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2022 19:58 |
Додаток 4 Форма тендерна пропозиція.docx | |
07 лютого 2022 19:58 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.doc | |
07 лютого 2022 19:57 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
07 лютого 2022 19:57 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
07 лютого 2022 19:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
07 лютого 2022 20:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2022 19:58 |
Додаток 4 Форма тендерна пропозиція.docx
|
|||
07 лютого 2022 19:58 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.doc
|
|||
07 лютого 2022 19:57 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
07 лютого 2022 19:57 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
|
|||
07 лютого 2022 19:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000001 ● 5986522a9dc14e66b94eab185b5eeed8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2022 № 13-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.05.2022 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1. UA-2022-02-07-016094-b 07.02.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-01 16:16:27
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-016094-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту четвертого частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: код економічної класифікації видатків (далі -КЕКВ) бюджету (для бюджетних коштів).
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель у річному плані закупівлі ID: UA-2022-02-07-016094-b код згідно з КЕКВ відсутній, а джерелом фінансування закупівлі визначено місцевий бюджет.
З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому Вами не вказано в річному плані код згідно з КЕКВ ?
3. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 01.03.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів фізичною особою підприємцем Зизою Марією Іванівною.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Хмельницьким закладом дошкільної освіти №49 «Дюймовочка» Хмельницької міської ради Хмельницької області договір про закупівлю з фізичною особою підприємцем Зизою Марією Іванівною за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2022-02-07-016094-b?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 17:32:05
Пояснення на отриманий запит
На підставі Наказу 31.05.2022 № 13-з ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Про початок моніторингу процедур закупівель, надаємо пояснення, по вимогам які встановлені;
1. Згідно перспективного чотиритижневого меню середньоденна мінімальна норма споживання м’яса становить 10кг свинини та 10 кг курячого філе. На тиждень потрібно 40кг свинини та 40кг курячого філе. За місяць потреба м’яса складає по 160кг. Навчальний та оздоровчий процес ЗДО планувалося здійснювати з січня по червень (включно) та з вересня по грудень (включно) 2022 року. За вісім місяців 2022 року орієнтовна потреба м’яса, при середній відвідуваності 180-200 дітей на день, склала по 960кг.
В свою чергу у 2021 році, по м'ясу: використано - 1167кг філе курячого та 1385 кг свинини.
2. Під час публікації річного плану була допущена технічна помилка, та на підставі протоколу Уповноваженої особи було внесено зміни, проте технічної можливості публікації даного протоколу та внесення змін у Замовника не було. Надаємо для підтвердження протокол уповноваженої особи.
3. Процедура закупівлі проводилась 23 лютого, проте 24 лютого відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», на території України введено воєнний стан, на підставі листа Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 підтверджено виникнення форс-мажорних обставин на території України, на підставі рекомендацій міністерства освіти працівниками проводились заходи, що визначені військово-цивільною адміністрацією, та згідно ст. 617 Цивільного кодексу України передбачено, що особа, яка порушила зобов’язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов’язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили.
4. Договір про закупівлю з фізичною особою підприємцем Зизою Марією Іванівною за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2022-02-07-016094-b укладено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані відсутня інформація: код КЕКВ бюджету (для бюджетних коштів). Не накладання кваліфікованого електронного підпису. Не зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємиць "Зиза Марія Іванівна |
252 480,00
UAH
|
252 480,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕРІЯ ФУД" |
254 112,00
UAH
|
254 112,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємиць "Зиза Марія Іванівна #2425503228 |
Переможець |
252 480,00
UAH
|
01 березня 2022 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 09:31
|
додаткова угода від 29.06.2022р. про розірвання договора.pdf | укладений |
30 червня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2022 17:48
|
Договір мясо.pdf | укладений |
01 червня 2022 17:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 березня 2022 — 29 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | За згодою Сторін Договору |