Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: "Капітальний ремонт Хорошівського ліцею №1 Житомирської області в рамках Концепції "Нової української школи" за адресою: вул. Гвардійців Кантемирівців, 4 в смт. Хорошів, Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 465 777,00 UAH
UA-2022-02-07-014667-b 8bde5f33dbbd4134b5e50875bf15b94a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2022 23:00
Початок аукціону: 17 лютого 2022 11:00
Очікувана вартість: 1 465 777,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 657,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 7328,00 грн. (Сім тисяч триста двадцять вісім гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7328 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: "Капітальний ремонт Хорошівського ліцею №1 Житомирської області в рамках Концепції "Нової української школи" за адресою: вул. Гвардійців Кантемирівців, 4 в смт. Хорошів, Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, вул. Гвардійців Кантемирівців, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата технічного нагляду з будівництва Об’єкта Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після підписання Виконавцем Підряднику актів виконаних підрядних робіт за формою КБ-2В із вчиненням запису про відповідність обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації та актам, виконаних Підрядником будівельних робіт за формою КБ-2В, після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних Виконавцем Робіт (далі – Акт) протягом п’яти робочих днів але не раніше надходження коштів із місцевого/державного бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для оплати цих робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 7328,00 грн. (Сім тисяч триста двадцять вісім гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.

Сума забезпечення: 7328 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 7328,00 грн. (Сім тисяч триста двадцять вісім гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.
07 лютого 2022 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2022 16:55
Додаток 1. Проект договору.docx
07 лютого 2022 16:55
Оголошення ТН Хорошів.pdf
07 лютого 2022 16:55
Додаток 3. Об'єм робіт за об'єктом будівництва.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-07-014667-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 24 лютого 2022 18:22
_Вимога щодо визначення ТОВ "ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем
ТОВ»ЛІВ-ЕНЕРГО» ознайомилось з Протоколом відхилення нашої пропозиції UA-2022-02-07-014667-b та UA-2022-02-07-013877-b та не згідні з зазначеним рішенням Замовника, грубе порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та перевищення повноважень Замовником, безпідставне відхилення пропозиції.

1. ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» надало усі необхідні підтверджуючі документи з метою підтвердження своєї кваліфікації та гарантії можливості виконання умов відповідно до умов конкурсу, зазначило усі дані та необхідну інформацію. Згідно умов Договору ПР-01 від 18.01.2022 з Гавчуком В.К. (Сертифікат Серія АТ №009460 від 26.11.2021) «8.6.Сторони погодили, що їх персональні дані можуть бути використані для участі у конкурсному відборі виконавців робіт (послуг), тендерів, а саме розміщення інформації на майданчику ProZorro тощо.» - фактично зазначений договір містить підтвердження про зацікавленість співпраці Гавчуком В.К. на майбутнє. Також зазначаємо, що договори ЦПД регулюються ЦКУ від 16.01.2003 №435-IV та згідно статті 13 та статті 14 ЦКУ договори ЦПХ підписуються на окремий вид роботи (надання послуг) під кожний об’єкт окремо. Тобто, ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» у випадку перемоги у закупівлі буде підписувати новий договір ЦПХ на зазначений вище об’єкт або буде взятий в штатну структуру підприємства. (Повідомляємо, що Гавчук В.К. станом на сьогодні є працівником ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО», якого взято до штатної структури ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» від 17.02.2022.
Вимога згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» статті 14. П.14 «14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»

2.Банківська гарантія взята нами в АТ КБ «Приватбанку» та зазначена форма гарантії Банк складає відповідно до Наказу Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 та Постанови Правління НБУ №639 від 15.12.2004, про що написано зверху бланку Банківської гарантії №G0222/5816 від 17.02.2022р.
По п.1 відхилення повідомляємо:
Згідно п.3 замість «5 робочих днів» в Додатку №8 до Оголошення в Гарантії в п.3 вказано «5 банківських днів» повідомляємо наступне:
БАНКІВСЬКИЙ день (banking day) – робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції. у системі електронних платежів НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ б.д. позначається календарною датою як проміжок часу, протягом якого виконуються технологічні операції, пов’язані з проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ, за умови, що підсумки розрахунків за цими документами відображаються на кореспондентських рахунках банків (філій) у територіальному управлінні на ту саму дату. Джерело: Положення про порядок здійснення уповноваженими банками операцій за документарними акредитивами в розрахунках за зовнішньоекономічними операціями // Постанова Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580.
Тобто, виходячи з визначення банківський день є робочим днем, тобто поняття є тотожними та спільними за визначенням.
По п.2 відхилення повідомляємо наступне:
Щодо ненадання довідки в довільній формі про гарантійність оприлюднення довідок, у разі визначення переможцем.
Зазначені довідки є обов’язком оприлюднення Учасником у разі визначення його переможцем на майданчику Prozorro згідно ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі, також Учасник не може бути відхилений по формальним помилкам згідно п.19 ч.2 ст.22 ЗУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2022 21:25
Шановний учасник! Як вже зазначалося у протоколі № 34 від 24.02.2022, на вимогу Замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації із обов’язковим підтвердженням кваліфікаційними сертифікатами інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - не менше 1 особи, у складі пропозиції було надано довідку за вих. № 272 від 11.02.2022 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає, що до виконання робіт буде залучено кваліфікованого інженера з технічного нагляду Гавчука В.К. (Сертифікат Серія АТ №009460 від 26.11.2021) за договором про виконання робіт № ПР-01 від 18.01.2022, проте предметом даного договору (п.1.1.) є виконання робіт на визначених Сторонами об’єктах будівництва, що не відповідають предмету закупівлі відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також, пунктом 8.3. даного Договору передбачено виконання робіт, не передбачених договором, здійснюється на підставі додаткових угод, однак у складі пропозиції учасника вони відсутні. Таким чином, Учасник ТОВ "ЛІВ-ЕНЕРГО" не надав документальне підтвердження трудових відносин учасника з працівником Гавчуком В.К. по даному предмету закупівлі, разом з тим, порушивши пряму вимогу Замовника щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації із обов’язковим підтвердженням кваліфікаційними сертифікатами інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - не менше 1 особи, що суперечить п. 1 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отже, учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності трудових відносин з працівником, який буде безпосередньо залучений до виконання робіт за предметом закупівлі, а не показати «зацікавленість співпраці з Гавчуком В.К. на майбутнє». Окрім того, Замовник не може приймати до розгляду документи, які створені учасником після закінчення терміну прийому пропозицій, тому наказ про прийняття на роботу працівника виданий пізніше такої дати у будь-якому разі Замовником враховано не буде.
Також, у складі пропозиції Учасник надав електронну банківську гарантію у абз. 1 п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично ТА БЕЗУМОВНО зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Враховуючи наведене, банківська гарантія для участі у вказаних закупівлях оформлена не у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Оголошення та формі затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», тому Замовник був вимушений відхилити дану тендерну пропозицію, оскільки у даній частині тендерної пропозиції вбачаються порушення вимог пункту 11 Оголошення та форми Додатку 6 до Оголошення.
Підсумовуючи вищевикладене, підстави для задоволення скарги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО" 1 126 548,00
UAH з ПДВ
1 126 548,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" 1 214 850,00
UAH з ПДВ
1 214 850,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2022 20:16
Електронний підпис
16 лютого 2022 20:15
Електронний підпис
16 лютого 2022 20:14
32 Договір СС3 з Актами.pdf
16 лютого 2022 20:14
28 Договір _149 від 23.10.2021.pdf
16 лютого 2022 20:14
43 Договір _135 від 11.09.2020.pdf
16 лютого 2022 20:14
20 Виписка з ЄДР.pdf
16 лютого 2022 20:14
36 Договір _136 від 11.09.2020.pdf
16 лютого 2022 20:14
22 Відомостіз ЄДРПОУ.pdf
16 лютого 2022 20:14
38 Договір _1011 з Актами.pdf
16 лютого 2022 20:14
14 Статут скан-копія _1_.pdf
16 лютого 2022 20:14
30 Договір _83 від 02.04.2021.pdf
16 лютого 2022 20:14
00 Реєст документів.pdf
16 лютого 2022 20:14
09 Цінова пропозиція.pdf
16 лютого 2022 20:14
35 Лист-відгук 2022 р..pdf
16 лютого 2022 20:14
40 Договір _133 з Актами.pdf
16 лютого 2022 20:14
34 Листи-відгуки.pdf
16 лютого 2022 20:14
39 Договір _132 з Актами.pdf
16 лютого 2022 20:14
41 Договір _134 від 11.09.2020.pdf

Публічні документи

16 лютого 2022 17:41
Електронний підпис
16 лютого 2022 17:38
8 Проект договору.pdf
16 лютого 2022 17:38
2 Цінова пропозиція.pdf
16 лютого 2022 17:38
31 Наказ на директора.pdf
16 лютого 2022 17:38
32 Рішення Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО"
#41699068
Відхилено 1 126 548,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2022 17:08
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"
#41978844
Переможець 1 214 850,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2022 17:13

Документи

24 лютого 2022 17:08
Електронний підпис

Документи

24 лютого 2022 17:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2022 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"
#41978844
1 214 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2022 17:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 березня 2022 12:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю з підстави, що передбачена згідно з п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
17 березня 2022 12:20
Електронний підпис
17 березня 2022 12:20
ПРОТОКОЛ УО №43.docx