Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво злітно-посадкового майданчика за адресою КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-02-07-003472-c 63a5f2260814401982ff692b15a6fefa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2022 18:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво злітно-посадкового майданчика за адресою КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за умови наявності коштів здійснюється в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі проектно - кошторисної документації з позитивним висновком експертизи на ПКД Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 11 лютого 2022 11:08
Дата відповіді: 11 лютого 2022 17:48
В пункті 3 Завдання на проектування (Додаток 2 до Оголошення), вказано - «Вид будівництва» - Нове будівництво. До того, в Кваліфікаційних критеріях Оголошення є вимога - «1.4. Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2019-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік.» Прошу пояснити який об’єкт потребує обстеження, тому що Нове будівництво на вільній земельній ділянці обстеження не потребує?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне, Замовник має бути впевненим в наявності в потенціного Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. А надання технічних звітів надасть можливість Замовнику запевнетись у належній кваліфікації працівників та підтвердить досвід виконання ними аналогічних робіт.
Договір аналог
Дата подання: 11 лютого 2022 11:09
Дата відповіді: 11 лютого 2022 17:48
В Кваліфікаційних критеріях Оголошення є вимога – «2.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням виконання аналогічних договорів в період 2019-2021 роки* із зазначенням, назви контрагентів (замовників), їх адрес та контактних телефонів, предмету договорів, дати укладення та стану виконання таких договорів, разом із копіями таких договорів в кількості не менше 2-ох за кожен рік, що вказані у довідці та, крім того, не менше 5-ох із класом наслідків СС2) про виконання робіт, що вказані у довідці.», далі іде роз’яснення – «* Аналогічними договорами відповідно до умов оголошення є роботи щодо розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкти капітального ремонту, будівництва, реконструкції або реставрації». Прошу уточнити, Аналогічним договором буде рахуватися договір на розробку ПКД будь-якого об’єкту будівництва із класом наслідків СС2, чи все ж таки на розробку ПКД на аналогічний об’єкт будівництва із класом наслідків не менш СС2? (Заявлений об’єкт будівництва відноситься до об’єктів авіації і потребує спеціального досвіду.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. У відповідності до примітки п.6 ч.3 Розділу 4 (Зміст і спосіб подання пропозиції), Аналогічними договорами відповідно до умов оголошення є роботи щодо розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкти капітального ремонту, будівництва, реконструкції або реставрації
Про кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2022 11:47
Дата відповіді: 11 лютого 2022 17:48
Доброго дня, кваліфікаційними критеріями передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати довідку із зазначенням договорів виконаних протягом 2019 – 2021 років в кількості не менше 2-ох за кожен рік та не менше 5-ох із класом наслідків СС2) про виконання робіт. Прошу пояснити доцільність встановлення додаткових вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт такою значною кількості договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вказана вимога встановленна з метою підтвердження належного досвіду виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації із класом наслідків СС2, що відповідає класу наслідків Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво злітно-посадкового майданчика за адресою КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-07-003472-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Олешко Роман Іванович, Код ЄДРПОУ:3139706151
Дата подання: 11 лютого 2022 11:51
Вимога усунення дискримінаційних положень документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради було оголошено закупівлю № 16301379 (номер у Prozorro UA-2022-02-07-003472-c) на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво злітно-посадкового майданчика за адресою КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький», категорія 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», форма проведення – спрощена закупівля.
Згідно з п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Пункт 5 зазначеної статті передбачає, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Водночас, аналіз тендерної документації закупівлі № 16301379 свідчить про наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Так відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повинен надати в складі своєї пропозиції (пп. 4 п. 4 Розділу Вимоги про предмету закупівлі):
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату чи ДПС за 2020-2021 роки із відміткою про їх отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування за кожен зі звітних періодів має складати не менше 3,5 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за2020-2021 роки (не менше одного за вказаний період), із відміткою про його (їх) отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу(Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020-2021 років із відміткою про їх отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу, згідно яких сума доходу (обороту) за кожен період має становити не менше 3,5 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.
Однак п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Враховуючи, що очікувана вартість предмета закупівлі складає 1,00 млн. грн., вимога щодо розміру доходу до оподаткування за кожен зі звітних періодів в розмірі не менше 3,5 млн. грн. є незаконною. Порушенням також є вимога про обсяг доходів за період 2020 – 2021 роки, тобто за 2 роки, оскільки законом чітко встановлено річний обсяг доходу (виручки). Зазначене співпадає з чисельними рішеннями Антимонопольного комітету України, наприклад, у закупівлі UA-2020-06-18-005399-b .
Окрім того, ч. 4. п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю. Пункт 1 розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» визначено, що фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Отже вимоги, щодо підтвердження фінансової спроможності Структурним обстеженням підприємства (Форма №1-підприємництво (річна), податковою звітністю та довідкою, виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів, які не належать до фінансової звітності, не відповідають ч. 4. п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є незаконними.
Окрім зазначеного, Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням виконання аналогічних договорів в період 2019-2021 роки* із зазначенням, назви контрагентів (замовників), їх адрес та контактних телефонів, предмету договорів, дати укладення та стану виконання таких договорів, разом із копіями таких договорів в кількості не менше 2-ох за кожен рік, що вказані у довідці та, крім того, не менше 5-ох із класом наслідків СС2) про виконання робіт, що вказані у довідці.
Норма ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема щодо підтвердження досвіду виконаних робіт за певний період.
Основним документом, якими регулюються вимоги щодо складу та змісту проектної документації, є ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст документації на будівництво», який було прийнято в 2014 році, останні зміни відбулися в 2018 році. Таким чином, протягом 2019 – 2021 роки змін в державні будівельні норми України не вносилось. Враховуючи зазначене, Замовником необґрунтовано зазначені вимоги, які ні на що не впливають, проте неправомірно звужують коло потенційних учасників, обмеживши їх часовими межами 3-и роки. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує права потенційних учасників даної закупівлі.
Згідно з частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 даного закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в пп. 4 та 6 (пп. 2.1 п. 2 Кваліфікаційні вимоги) п. 4 Розділу Вимоги про предмету закупівлі, виключивши з них вимоги, які не відповідають ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
- в частині розміру річного доходу (виручки), який не може бути більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі;
- дохід має бути визначений за рік;
- виключити з переліку форм підтвердження фінансової спроможності документи, які не належать до фінансової звітності;
- виключити із вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору обмеження щодо виконання робіт в певних періодах (2019-2021 роки).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2022 17:47
Доброго дня! За розгляду Вашої вимоги, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Повідомляємо наступне.
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівл визначаютьсчя на підставі норм ч.3 с. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до вказаної статті оголошення про проведення спрощеної закупівоі повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено імперативної норми, щодо обов’язку зазначення кваліфікаційного критерію, проте наявна можливість зазначення іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне вказати.
Замовник враховуючи норми ч.3 ст.14 Розробив проект оголошення та вимог до нього.
Так відповідно до п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції» визначені наступні кваліфікаційні критерії, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Положення частини 4 статті 22 Закону не розповсюджуються на спрощені процедури закупівлі, які проводяться у відповідності до вимог ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимог викладених в п.4 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції».
Замовником Встановлено, Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повинен надати в складі своєї пропозиції:
- Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату чи ДПС за 2020-2021 роки із відміткою про їх отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування за кожен зі звітних періодів має складати не менше 3,5 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020-2021 роки (не менше одного за вказаний період), із відміткою про його (їх) отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020-2021 років із відміткою про їх отримання або із квитанцією про підтвердження прийняття документу, згідно яких сума доходу (обороту) за кожен період має становити не менше 3,5 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.
Вказана вимога сформована Замовником задля підтвердження фінансової спроможності Учасника та забезпечення безперебійного процесу виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. Тобто Замовник має бути впевненим в можливості потенційного учасника оплатити вартість витрат пов’язаних з розробкою ПКД, у визначені Оголошенням терміни тобто до 31.08.2021 року.
З приводу вимог викладених в п.п.1 п.6 ч.4 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції», зокрема Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2019-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік
Знову ж таки Замовник має бути впевненим в наявності в потенціного Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. А надання технічних звітів надасть можливість Замовнику запевнетись у належній кваліфікації працівників та підтвердить досвід виконання ними аналогічних робіт.
Тому, враховуючи вищевикладене та той факт, що ст. 14 не містить обмежень стосовно визначення інших вимог, які обгрунтовані у відповідності до технічного завдання Додатку 2 Оголошення, Замовник не вбачає потреби для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2022 17:41
Електронний підпис
16 лютого 2022 17:41
Електронний підпис
16 лютого 2022 17:41
Договір з Куликом.pdf
16 лютого 2022 13:21
Електронний підпис
16 лютого 2022 13:19
Електронний підпис
16 лютого 2022 13:19
Завдання ПКД корпус _7.pdf
16 лютого 2022 13:19
Завдання ПКД дитяча.pdf
16 лютого 2022 13:15
Електронний підпис
16 лютого 2022 13:14
Електронний підпис
16 лютого 2022 13:14
диплом Кулик.pdf
15 лютого 2022 17:45
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:45
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:45
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:44
Календарний план.pdf
15 лютого 2022 17:30
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:29
Електронний підпис
15 лютого 2022 17:29
Кошторис.pdf
15 лютого 2022 17:29
Згода ціна.pdf
15 лютого 2022 17:29
Довідка санкції .pdf
15 лютого 2022 17:29
Довідка переклад.pdf
15 лютого 2022 17:29
Довідка досвід.pdf
15 лютого 2022 17:29
Наказ підпис договору.pdf
15 лютого 2022 17:29
Довідка працівники 2.pdf
14 лютого 2022 19:35
Електронний підпис
14 лютого 2022 19:35
Електронний підпис
14 лютого 2022 19:35
озн завдання 1 стор..jpeg
14 лютого 2022 19:35
озн завдання 2 стор..jpeg
14 лютого 2022 19:35
озн завдання 3 стор..jpeg
14 лютого 2022 19:06
Електронний підпис
14 лютого 2022 19:04
Електронний підпис
14 лютого 2022 19:04
Лист субпідрядника.pdf
14 лютого 2022 19:04
Довідка субпідрядник.pdf
12 лютого 2022 15:14
Електронний підпис
12 лютого 2022 15:13
Електронний підпис
12 лютого 2022 15:12
Електронний підпис
12 лютого 2022 15:08
Електронний підпис
12 лютого 2022 15:08
LicenseCertificate (14).pdf
12 лютого 2022 15:08
Договір Арсентьєв.pdf
12 лютого 2022 15:08
Довідка працівники.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист санкції.pdf
12 лютого 2022 15:08
Пропозиція .pdf
12 лютого 2022 15:08
Диплом Баша С.В..pdf
12 лютого 2022 15:08
Договір.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист довкілля.pdf
12 лютого 2022 15:08
Протокол 1 зборів.pdf
12 лютого 2022 15:08
Договір Баша.pdf
12 лютого 2022 15:08
Акт обстеження.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист згода укр мова.pdf
12 лютого 2022 15:08
Диплом Зозулюк І.В..pdf
12 лютого 2022 15:08
Диплом Підлісний В.М..jpg
12 лютого 2022 15:08
Диплом Левчук С.А..pdf
12 лютого 2022 15:08
Сертифікат Арсентьєв.pdf
12 лютого 2022 15:08
Договір Левчук.pdf
12 лютого 2022 15:08
Диплом Арсентьєв.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист посилання статут.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист повноваження.pdf
12 лютого 2022 15:08
Лист згода Оголошення.pdf
12 лютого 2022 15:01
Електронний підпис
12 лютого 2022 15:00
Електронний підпис
12 лютого 2022 14:59
Електронний підпис
12 лютого 2022 14:57
Електронний підпис
12 лютого 2022 14:18
Електронний підпис
12 лютого 2022 14:18
Електронний підпис
12 лютого 2022 10:34
Електронний підпис
12 лютого 2022 10:33
Електронний підпис
12 лютого 2022 10:29
Електронний підпис
12 лютого 2022 10:28
Електронний підпис
12 лютого 2022 10:27
Договір Баша.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист посилання статут.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист згода укр мова.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір ГУНП СС1 2021 рік.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір Левчук.pdf
12 лютого 2022 10:27
Звіт Требухівці школа.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист довкілля.pdf
12 лютого 2022 10:27
Старий Кривин 19.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір Арсентьєв.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист повноваження.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір ПКД ХОДЛ.PDF
12 лютого 2022 10:27
Акт обстеження.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист санкції.pdf
12 лютого 2022 10:27
Довідка працівники.pdf
12 лютого 2022 10:27
Лист згода Оголошення.pdf
12 лютого 2022 10:27
Договір ПКД корпус _7.PDF
12 лютого 2022 10:27
Додаткова угода ХОДЛ.PDF
12 лютого 2022 10:27
Звіт Жванець ЦНАП.pdf
12 лютого 2022 10:27
Пропозиція .pdf
12 лютого 2022 10:27
Звіт Нетішин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2022 16:06

Документи

21 лютого 2022 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2022 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2022 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:44
вертолітний майданчик ДУ3.PDF зміни до договору
03 січня 2023 20:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 15:10
ДУ1 дог 34.PDF зміни до договору
25 серпня 2022 14:33
Електронний підпис укладений
25 лютого 2022 16:52
підписаний договір укладений
25 лютого 2022 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відсутність фінансування)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML