Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот-5 Машини для обробки даних (персональний комп’ютер стаціонарний у комплекті, системний блок, ноутбук, планшет)
Очікувана вартість
119 000,00 UAH
UA-2022-02-07-002672-a ● ddcf334b1d8540daa1649706b1feb196
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з гуманітарних питань Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40476973 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул.Ювілейна, будинок 44 |
Контактна особа: |
Киричек Валентина Миколаївна +380626459558 yprgp@krm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 17:12 |
Очікувана вартість: | 119 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп’ютер стаціонарний у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Бєляєва 121-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Бєляєва 121-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 30211500-6 — Центральні процесорні пристрої або процесори
3 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Бєляєва 121-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Бєляєва 121-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 шт
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Бєляєва 121-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару в повному обсязі та підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 13:09 |
Перелік змін до тендерної документації .docx | |
11 лютого 2022 13:09 |
(нова редакція) Додаток- 3 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 4 Проект договору.docx | |
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 2 Кваліфік критерії до учасників та вимоги_ установлені ст. 17 Закону.docx | |
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
07 лютого 2022 17:07 |
Тендерна документація.docx |
11 лютого 2022 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2022 13:09 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
|||
11 лютого 2022 13:09 |
(нова редакція) Додаток- 3 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
|
|||
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 4 Проект договору.docx
|
|||
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 2 Кваліфік критерії до учасників та вимоги_ установлені ст. 17 Закону.docx
|
|||
07 лютого 2022 17:07 |
Додаток- 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
07 лютого 2022 17:07 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 08 лютого 2022 16:18
Дата відповіді: 11 лютого 2022 13:15
Доброго дня, чи важаться партнерський центру сервісного обслуговування (ЦСО) - авторизовний ЦСО виробника?
Якщо ви вимагаєте про наявність власного ЦСО, то це порушення законодавства.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! Відповідні зміни внесенні до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 17:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДУБОВА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" |
111 789,00
UAH з ПДВ
|
111 789,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
23 лютого 2022 17:12
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій