Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Еко-місто |
Код ЄДРПОУ: | 32731027 |
Місцезнаходження: | 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вул.Івасюка,9 |
Контактна особа: |
Грєбнєв Володимир Михайлович +380968275741 natalya0511@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2022 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 11:54 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0.5% Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 21:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 21:39 |
перелік змін.docx | |
10 лютого 2022 21:39 |
ТД ремонт доріг 2.docx |
10 лютого 2022 21:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2022 21:39 |
перелік змін.docx
|
|||
10 лютого 2022 21:39 |
ТД ремонт доріг 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000037 ● 64f563f95f514ff58044220c8c415d46
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-06-000033-a, 06.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 11:28:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-06-000033-a, яка проводилась Комунальним підприємством «ЕКО-МІСТО» Бориславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-10 16:27:17
Розяснення
Доброго дня! Відповідно до закупівель попередніх років та власного моніторингу цін на ринку та уникнення порушень у сфері публічних закупівель, Ми перед запуском закупівлі проводимо опитування та даємо запити на організації що надають дані послуги-роботи.
Вибираємо оптимальні параметри для проведення закупівлі відповідно до розяснень Мінекономрозвитку.
Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.https://infobox.prozorro.org/news-mert/1
Враховуючи вище наведене: перед запуском закупівлі на певний предмет закупівлі ми проводимо моніторинг у різний спосіб щоб визначити оптимальну ціну для проведення закупівлі. так як під час проведення закупівлі а саме відкриті торги строком за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/procedura-vidkriti-torgi вартість предмета закупівлі може змінитись.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід" |
869 000,00
UAH з ПДВ
|
859 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
941 643,60
UAH з ПДВ
|
868 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід" #41613090 |
Переможець |
859 200,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2022 20:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 18:34
|
додаткова угода | укладений |
09 червня 2022 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 18:21
|
IMG-d4277de0b0fd6e3a0456441f0e87ac55-V (2).jpg | зміни до договору |
08 червня 2022 18:14
|
Документ 19.pdf | зміни до договору |
08 червня 2022 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 20:08
|
Договір | укладений |
11 квітня 2022 20:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору у звязку із зміною ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 110422 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
859 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 143 200,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Не можливість виконання договору у звязку із зростанням цін |