Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторська перевірка фінансової звітності підприємства за 2021 рік відповідно до розпорядження КМДА від 19.02.2003 № 237
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2022-02-06-000017-b 2fef2004f5f348729ffc0d9bf92486d4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіонова Людмила Іванівна

380445662090
380965309637
poliklinika_2_v@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 03568132
Місцезнаходження: 02093, Україна , Київська обл., Київ, Бориспільська 30-А
Контактна особа: Ларіонова Людмила Іванівна
380445662090, 380965309637
poliklinika_2_v@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2022 06:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Аудиторська перевірка фінансової звітності підприємства за 2021 рік відповідно до розпорядження КМДА від 19.02.2003 № 237
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторська перевірка фінансової звітності підприємства за 2021 рік відповідно до розпорядження КМДА від 19.02.2003 № 237
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02093, Україна, м. Київ, Бориспільська,30,а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аудиторська перевірка фінансової звітності підприємства за 2021 рік відповідно до розпорядження КМДА від 19.02.2003 № 237 Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2022 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 10:51
Оголош. Аудит 02.22.docx
06 лютого 2022 06:20
Оголош. Аудит 02.22.docx
08 лютого 2022 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2022 06:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 10:51
Оголош. Аудит 02.22.docx
06 лютого 2022 06:20
Оголош. Аудит 02.22.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2022 12:27
Дата відповіді: 08 лютого 2022 10:59
Уточніть, будь ласка, та внесіть відповідні зміни до тендерної документації: аудит фінансової звітності за який період? в технічних вимогах 2019 рік, в специфікації вказано 2020 рік. А також не вказано, який комплект фінансової звітності підлягає аудиторскій перевірці і за якою концептуальною основою вона складена.
Відповідь: Щиро дякую за вашу увагу до нашої закупівлі. Помилку виправлено. Маємо надію на співпрацю. Якщо виникатимуть специфічні питання по даній закупівлі то виясніть відповідь на них у безпосереднього замовника - головного бухгалтера нашого підприємства, номер телефону вказано в Оголошенні. Наші реквізити на вашу пошту вишле також наш головбух. Щиро дякую. Бажаю перемоги в аукціоні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-06-000017-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЮВМ-аудит, Код ЄДРПОУ:20587317
Дата подання: 21 лютого 2022 15:07
змінено умови Договору
внесено зміни в умови Договору: з Проекту Договору видалені пункти про "50% передоплати за виконану послугу" та про "можливість перегляду ціни послуги в бік збільшення."
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 15:27
Рішення прийнято по фактично наданій документації. Протокол опубліковано, електронний підпис накладено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮВМ-аудит 21 800,00
UAH з ПДВ
21 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
14 лютого 2022 15:35
01_05-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_02-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
06_01 Директор.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_04-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_08-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
Проект_Договору_2021.pdf
14 лютого 2022 15:35
01_01-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_03-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
04_1 -Св-во РЕЄСТР АПУ.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_07-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
01_06-Статут.jpeg
14 лютого 2022 15:35
03_2_4- ОПП.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮВМ-аудит

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВМ-аудит
#20587317
Відхилено 21 800,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2022 14:38

Документи

21 лютого 2022 14:38
Електронний підпис
21 лютого 2022 14:37
Прот.- Аудит 02.22.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій