Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів)
DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services" (Smoke ventilation duct maintenance services)
DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services" (Smoke ventilation duct maintenance services)
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2022-02-05-000267-b ● a98b777c62d44d3c802c5e6c75404619
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Смарусь Юрій Олександрович 380687299055, 380445174827 zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Smarus Yuriy 380687299055, 380445174827 zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2022 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія з грошовим покриттям у розмірі 3 % (три відсотки) від суми закупівлі, на суму 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень 00 копійок) у формі електронного документу підписаного КЕП/УЕП уповноваженої особи банка-гаранта. Строк дії гарантії – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів від дати розкриття тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами). На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. До довідки додається виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Обов’язковим є надання до електронної банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. ------------------------------------------------------------------------------------- Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: Назву документа – «Гарантія»; Номер, дату та місце складання; Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій; Повну назву Банка-Гаранта із позначенням (головне/центральне/ управління/офіс, філія, дирекція, відділення); Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; Назву бенефіціара, його місце знаходження; Назву банку бенефіціара – його повну назву та адресу, SWIFT-код; Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; Суму гарантії цифрами та словами, код і валюту платежу; Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром; Обов’язок банка сплати повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Термін сплати грошових коштів протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання вимоги; Електронна банківська гарантія набирає чинності з дати розкриття тендерних пропозиції. ------------------------------------------------------------------------------------- Реквізити для оформлення електронної банківської гарантії: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» Україна, 02002, м. Київ, вул. Челябінська 9-Г ЄДРПОУ 39606435 ІПН 396064326530 р/р UA 423510050000026008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 ------------------------------------------------------------------------------------- Електронна банківська гарантія та інші документи до неї надаються у складі тендерної пропозиції учасника, та у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення, що не відповідає вимогам даної тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Відповідно до частини 3 статті 25 Закону, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Відповідно до частини 4 статті 25 Закону, забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Відповідно до частини 5 статті 25 Закону, за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 216000 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2022 12:50 |
Enquiries until: | 12 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services" (Smoke ventilation duct maintenance services)
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2022 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2022 15:52 |
Перелік змін.pdf | |
13 червня 2022 15:52 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
05 лютого 2022 12:50 |
Тендерна документація.docx |
13 червня 2022 15:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2022 15:52 |
Перелік змін.pdf
|
|||
13 червня 2022 15:52 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
05 лютого 2022 12:50 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-02-05-000267-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43124566
Дата подання: 25 лютого 2022 12:38
Дата подання: 25 лютого 2022 12:38
Скарга
на вимоги тендерної документації Замовника - КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва»
05 лютого 2022 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (далі – Система) було опубліковано оголошення №UA-2022-02-05-000267-b (ID: a98b777c62d44d3c802c5e6c75404619) щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) (надалі – Закупівля).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «CПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (надалі – Скаржник), планує взяти участь у даній Закупівлі.
При розгляді тендерної документації із Закупівлі затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника протокол №15 від 04 лютого 2022 року (надалі – ТД) були виявлені вимоги, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі - Закон) та, які порушують норми частини 4 статті 22 Закону, а саме:
1. Пунктом 2 розділу 3 ТД встановлено вимогу, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія з грошовим покриттям у розмірі 3 % (три відсотки) від суми закупівлі, на суму 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень 00 копійок) у формі електронного документу підписаного КЕП/УЕП уповноваженої особи банка-гаранта.
Також пунктом 2 розділу 3 ТД визначено, що «Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)».
14.12.2020 року Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від Наказом № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» було затверджено ФОРМУ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Таким чином забезпечення тендерної пропозиції Закупівлі у вигляді електронної банківської гарантії повинно відповідати не тільки вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та ще й вимогам визначеним у наказі №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Скаржник у ТД встановив дану вимогу без урахування наказу №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції: «Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) і Наказу № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.».
2. Пунктом 2 розділу 3 ТД встановлено вимогу, що учасник у тендерній пропозиції разом із електронною банківською гарантією зобов’язаний надати копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Згідно статті 2 Закон України «Про банки і банківську діяльність» банківська ліцензія - запис у Державному реєстрі банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності.
Таким чином 30.06.2021 року Законом Україні «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення питань організації корпоративного управління в банках та інших питань функціонування банківської системи» № 1587-IX було внесені зміни до статті 2 Закон України «Про банки і банківську діяльність» визначення терміна "банківська ліцензія видана Національним банком України" викладене в такій редакції: "банківська ліцензія - запис у Державному реєстрі банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності".
Скаржник не зможе виконати вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції ліценції Національного банку України.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції: «До банківської гарантії додаються копії банківських документів – запис у Державному реєстрі банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.».
3. Пунктом 1.1. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА визначеному у Додатку №2 до ТД зазначено, що учасник у тендерній пропозиції повинен надати довідку згідно Форми 1, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (в разі її наявності) про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
- Дифманометрів (не менше 10 штук);
- Анемометрів (не менше 10 штук);
- Шліфмашинок (не менше 2 штук);
- Обладнання для чистки вентиляційних каналів (не менше 2 штук);
- Пояс лямковий.
По-перше, обстеження димових і вентиляційних каналів у газифікованих приміщеннях новобудов житлових і громадських будинків регламентується Правилами безпеки систем газопостачання» затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 (надалі – Правила).
Пунктом 6.4. розділу ІV. Вимоги безпеки при проведенні передпускових та пускових робіт систем газопостачання Правил визначено, що при первинному обстеженні димових і вентиляційних каналів у газифікованих приміщеннях новобудов житлових і громадських будинків перевіряють повітрообмін приладовим методом.
Таким чином діючим законодавством не визначена конкретна кількість приладів, якими здійснюється обстеження димових і вентиляційних каналів.
Матеріально-технічна база Скаржника налічує наступну кількість приладів:
- Дифманометрів 1 штука;
- Анемометрів - 10 штук;
- Шліфмашинок - 1 штука;
- Обладнання для чистки вентиляційних каналів - 1 штука;
- Пояс лямковий – 1 штука.
Наявність вказано вище обладнання у Скаржника підтверджується копіями видаткових накладних №РН-0000529 від 23.06.2021, №260 від 09.11.2020, №285 від 02.12.2020, №128 від 24.11.2020, №861 від 23.11.2020, №5078 від 20.11.2020.
Наведена вище матеріально технічна база наявна у Скаржника цілком достатня для надання послуг із Закупівлі. Гарантуємо, що послуги Закупівлі будуть надані своєчасно, професійно та у повному обсязі.
По-друге, протягом 2017-2021 року аналогічні послуги закуповуються КП Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду Дніпровського, Печерського, Голосіївського, Дарницького, Подільського, Шевченківського, Оболонського районів м. Києва, але дана вимога щодо наявності матеріально-технічної у такій великій необґрунтованій кількості не встановлювалась Керуючими компаніями в жодній тендерній документації за наведені вище роки.
Таблиця із номерами оголошень щодо проведення закупівлі КП Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду м. Києва з 2017 по 2021 року.
№ з/п КП Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду м. Києва № оголошення у електронній системі закупівель PROZORRO Рік
1 Дніпровський р-н UA-2020-11-20-011978-c 2020
UA-2019-11-18-000038-c 2019
UA-2017-09-11-001279-a 2017
UA-2017-12-21-001222-b 2017
2 Печерський р-н UA-2020-12-31-000396-c 2021
UA-2019-11-26-001860-b 2019
UA-2017-09-08-000375-a 2017
3 Голосіївський р-н UA-2021-03-03-006119-a 2021
UA-2018-11-16-002182-a 2018
UA-2019-11-15-000330-a 2019
UA-2018-01-04-000528-a 2018
4 Дарницький р-н UA-2021-03-23-010069-c 2021
UA-2019-05-10-001462-c 2019
UA-2020-01-10-002021-c 2020
UA-2020-04-13-002745-a 2020
5 Подільський р-н UA-2021-07-12-000083-b 2021
6 Шевченківський UA-2020-01-16-000962-c 2020
UA-2020-03-18-002535-a 2020
UA-2021-08-12-004002-b 2021
UA-2019-01-23-000893-a 2019
UA-2017-12-14-001392-a 2017
7 Оболонський р-н UA-2019-04-19-001004-a 2019
UA-2019-11-08-000882-c 2019
Таким чином, наведена інформація у таблиці доводить, що Скаржник має усі можливості надати Замовнику послуги із Закупівлі наявною у нас матеріально-технічною базою.
А від так, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу необґрунтовано, а наявна матеріально-технічна база Скаржника цілком достатня для надання послуг із Закупівлі у повному обсязі.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції: «Учасник повинен надати довідку згідно Форми 1, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (в разі її наявності) про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
- Дифманометрів (не менше 1 штуки);
- Анемометрів (не менше 10 штук);
- Шліфмашинок (не менше 1 штуки);
- Обладнання для чистки вентиляційних каналів (не менше 1 штуки);
- Пояс лямковий (не менше 1 штуки).».
4. Пунктом 1.1. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА визначеному у Додатку №2 до ТД зазначено, що учасник у тендерній пропозиції повинен надати довідку згідно Форми 1 та до довідки учасник повинен додати оригінали документів, що підтверджують право власності на зазначене в довідці обладнання (договори та видаткові накладні).
По-перше, Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (надалі – Закон 1), первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.
Згідно з частини 1 статті 9 Закону 1, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Частиною 2 статті 9 Закону 1 визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Оформлення, видача та підписання первинних документів також визначені у розділі 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88.
Таким чином видаткова накладна є первинним документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця, якщо в ній присутні зазначені вище обов’язкові реквізити.
Підтвердження наявності у учасника відповідно обладнання, є факт його отримання, таким фактом є підписана з обох сторін видаткової накладної або акту приймання-передачі товару або іншого документа який містить обов’язкові реквізити реквізиту.
Зміст і обсяг господарської операції є ступінь деталізації змісту та обсягу господарської операції визначають особи, відповідальні за її проведення і правильність оформлення. При цьому потрібно забезпечити розкриття змісту господарської операції та ідентифікацію активів, зобов’язань, доходів або витрат, пов’язаних з нею. Так наказує чинити Міністерство фінансів України у своєму листі від 14.03.2012 р. № 31-08410-07/23-1994/1318.
По-друге, Статтею 626 Цивільного кодексу України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є одностороннім, якщо одна сторона бере на себе обов'язок перед другою стороною вчинити певні дії або утриматися від них, а друга сторона наділяється лише правом вимоги, без виникнення зустрічного обов'язку щодо першої сторони.
Статтею 627 Цивільного кодексу України зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості
Враховуючи викладене, укладання договору купівлі-продажу не є обов’язком та висвітлює тільки намір сторін щодо купівлі-продажу відповідного товару, та такий договір в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не є первинним документом.
Вказане доводить, що фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа не зобов’язані під час купівлі товарів укладати відповідні договори, але зобов’язані проводити бухгалтерський облік згідно до чинного законодавства та оформлювати первинні документи.
Під час купівлі товарів визначених пунктом 1.1. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Додатку №2 до ТД, Скаржник оформлював виключно первинні документи і не укладав договір. Дана інформація підтверджується наявними у Скаржника видатковими накладними ТОВ «ТД ТОРЕС» №РН-0000529 від 23.06.2021, ВИРОБНИЧО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНА ТА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА АСОЦІАЦІЯ "ІНДУСТРІЯ-УКРАЇНА" №260 від 09.11.2020 та №285 від 02.12.2020, ФОП Кравчук Д.В. №128 від 24.11.2020, ТОВ «Такелажні системи» №861 від 23.11.2020, ТОВ «Планета інструмент» №5078 від 20.11.2020.
Встановивши вимогу щодо надання разом із видатковими накладними договорів, Замовник встановив дискримінаційну вимогу та порушим права Скаржника на прийняття участі у Закупівлі.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції: «До довідки учасник повинен додати оригінали документів, що підтверджують право власності на зазначене в довідці обладнання (видаткові накладні та/або акти приймання передачі товари або інші первинні документи).».
5. Пунктом 1.2. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА визначеному у Додатку №2 до ТД зазн
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2022 16:23
рішення від 03.05.2022 №4200.pdf
Дата публікації: 03 травня 2022 16:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2022 №4630.pdf
Дата публікації: 19 травня 2022 11:35
рішення від 18.05.2022 №4630.pdf
Дата публікації: 19 травня 2022 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 13 червня 2022 15:55
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 червня 2022 15:11 |
Кінець періоду оскарження: | 01 липня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 01 липня 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб згідно Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулася. |
Документи:
20 червня 2022 15:11
|
Електронний підпис |
20 червня 2022 15:10
|
Протокол №69.pdf |