Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
2 533 982,00 UAH
UA-2022-02-04-013940-b ● c610c5d79cac49a4890adcb2bdf76f96
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23232546 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ, ВУЛИЦЯ МІКЛЕЯ будинок 5 |
Контактна особа: |
Ольга Василівна Паламарчук +380525221638 schoolgolovanevsk2008@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування (Сніданок (в період оздоровлення) – 5500 послуга; Обід – 75 454 послуга), тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-12-24-017431-c, UA-2021-12-29-012971-c. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. ГОЛОВАНІВСЬКИМ ЛІЦЕЄМ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ прийнято рішення закупівлю за предметом: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування (Сніданок (в період оздоровлення) – 5500 послуга; Обід – 75 454 послуга), здійснити у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОНЯКІНОЇ АЛЛИ ВІКТОРІВНИ. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОНЯКІНОЮ АЛЛОЮ ВІКТОРІВНОЮ відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОНЯКІНОЮ АЛЛОЮ ВІКТОРІВНОЮ, призведе до припинення/обмеження надання послуг Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Звіти згідно оголошень: UA-2021-12-24-017431-c, UA-2021-12-29-012971-c. Згідно рішення Голованівської селищної ради від 31.01.2022 року граничну вартість однієї послуги з організації харчування збільшено з 25,00 грн. до 33,00 грн. Також Конякіна А.В. наголосила, що згідно складеної калькуляції вартість однієї одиниці послуги по примірному меню в осінньо-зимовий період 2022 року складаються з наступних витрат фізичної-особи підприємця:
- Витрати на сировину на виготовлення одиниці гарячого харчування однієї дитини в середньому 27,05 грн, що підтверджено калькуляційними картками;
- Витрати на виплату заробітної плати та платежі, пов’язані з оплатою праці на одиницю 3,70 грн ( витрати на оплату праці 24100 грн та та платежі до бюджету 5412 грн);
- Витрати на сплату податків, пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності складає- 0,25грн;
- Витрати на техніку та обладнання, що використовується для надання послуги складає -0,34 грн;
- Витратні матеріали, пов’язані з заходами безпеки під час пандемії (маски, антисептики, рукавиці, додаткова обробка посуду та меблів і т.д. )- 0,21 грн;
- Витрати на виконання платних послуг (дератизація, дезинфекція, подопостачання та водовідведення ) - 0,37 грн;
- Додаткові витратні матеріали ( уніформа, миючі засоби) 0,45 грн;
- Рентабельність – 0,63 грн.;
Таким чином загальна собівартість однієї одиниці послуги по примірному меню в осінньо-зимовий період 2022 року по харчоблоку Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка склала - 33,00 грн.
- Витрати на сировину на виготовлення одиниці гарячого харчування однієї дитини в середньому 27,05 грн, що підтверджено калькуляційними картками;
- Витрати на виплату заробітної плати та платежі, пов’язані з оплатою праці на одиницю 3,70 грн ( витрати на оплату праці 24100 грн та та платежі до бюджету 5412 грн);
- Витрати на сплату податків, пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності складає- 0,25грн;
- Витрати на техніку та обладнання, що використовується для надання послуги складає -0,34 грн;
- Витратні матеріали, пов’язані з заходами безпеки під час пандемії (маски, антисептики, рукавиці, додаткова обробка посуду та меблів і т.д. )- 0,21 грн;
- Витрати на виконання платних послуг (дератизація, дезинфекція, подопостачання та водовідведення ) - 0,37 грн;
- Додаткові витратні матеріали ( уніформа, миючі засоби) 0,45 грн;
- Рентабельність – 0,63 грн.;
Таким чином загальна собівартість однієї одиниці послуги по примірному меню в осінньо-зимовий період 2022 року по харчоблоку Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка склала - 33,00 грн.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 17:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 послуга
Сніданок (в період оздоровлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
75454 послуга
Обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 лютого 2022 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 17:01 |
Протокол переговорів від 04.02.2022.pdf | |
04 лютого 2022 17:01 |
Калькуляція.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЯКІНА АЛЛА ВІКТОРІВНА #2694406824 |
Переможець |
2 533 982,00
UAH
|
04 лютого 2022 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 09:45
|
Додаткова угода №4 від 16.11.2022.pdf | укладений |
18 листопада 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 13:52
|
Додаткова угода №3 від 28.06.2022.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 13:49
|
Додаткова угода №2 від 28.06.2022.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 10:20
|
Додаткова угода №1 від 28.06.2022.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 09:35
|
Договор №40 від 15.02.2022.pdf | укладений |
15 лютого 2022 22:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо зменшення суми кошторисних призначень на 500 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | № 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д/У№1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущено технічну помилку. |
Номер договору про закупівлю: | № 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д/У №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо зменшення суми кошторисних призначень на 500 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | № 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д/У №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |