Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
2 533 982,00 UAH
UA-2022-02-04-013940-b c610c5d79cac49a4890adcb2bdf76f96
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Василівна Паламарчук

+380525221638 schoolgolovanevsk2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23232546
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ, ВУЛИЦЯ МІКЛЕЯ будинок 5
Контактна особа: Ольга Василівна Паламарчук
+380525221638
schoolgolovanevsk2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування (Сніданок (в період оздоровлення) – 5500 послуга; Обід – 75 454 послуга), тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-12-24-017431-c, UA-2021-12-29-012971-c. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. ГОЛОВАНІВСЬКИМ ЛІЦЕЄМ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ прийнято рішення закупівлю за предметом: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування (Сніданок (в період оздоровлення) – 5500 послуга; Обід – 75 454 послуга), здійснити у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОНЯКІНОЇ АЛЛИ ВІКТОРІВНИ. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОНЯКІНОЮ АЛЛОЮ ВІКТОРІВНОЮ відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОНЯКІНОЮ АЛЛОЮ ВІКТОРІВНОЮ, призведе до припинення/обмеження надання послуг Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Звіти згідно оголошень: UA-2021-12-24-017431-c, UA-2021-12-29-012971-c. Згідно рішення Голованівської селищної ради від 31.01.2022 року граничну вартість однієї послуги з організації харчування збільшено з 25,00 грн. до 33,00 грн. Також Конякіна А.В. наголосила, що згідно складеної калькуляції вартість однієї одиниці послуги по примірному меню в осінньо-зимовий період 2022 року складаються з наступних витрат фізичної-особи підприємця:
- Витрати на сировину на виготовлення одиниці гарячого харчування однієї дитини в середньому 27,05 грн, що підтверджено калькуляційними картками;
- Витрати на виплату заробітної плати та платежі, пов’язані з оплатою праці на одиницю 3,70 грн ( витрати на оплату праці 24100 грн та та платежі до бюджету 5412 грн);
- Витрати на сплату податків, пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності складає- 0,25грн;
- Витрати на техніку та обладнання, що використовується для надання послуги складає -0,34 грн;
- Витратні матеріали, пов’язані з заходами безпеки під час пандемії (маски, антисептики, рукавиці, додаткова обробка посуду та меблів і т.д. )- 0,21 грн;
- Витрати на виконання платних послуг (дератизація, дезинфекція, подопостачання та водовідведення ) - 0,37 грн;
- Додаткові витратні матеріали ( уніформа, миючі засоби) 0,45 грн;
- Рентабельність – 0,63 грн.;
Таким чином загальна собівартість однієї одиниці послуги по примірному меню в осінньо-зимовий період 2022 року по харчоблоку Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка склала - 33,00 грн.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2022 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 послуга
Сніданок (в період оздоровлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
75454 послуга
Обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

04 лютого 2022 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2022 17:01
Протокол переговорів від 04.02.2022.pdf
04 лютого 2022 17:01
Калькуляція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЯКІНА АЛЛА ВІКТОРІВНА
#2694406824
Переможець 2 533 982,00
UAH
04 лютого 2022 17:05

Документи

04 лютого 2022 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЯКІНА АЛЛА ВІКТОРІВНА
#2694406824
2 533 982,00
UAH
Документи

Документи

04 лютого 2022 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 09:45
Додаткова угода №4 від 16.11.2022.pdf укладений
18 листопада 2022 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 13:52
Додаткова угода №3 від 28.06.2022.pdf зміни до договору
28 червня 2022 13:51
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 13:49
Додаткова угода №2 від 28.06.2022.pdf зміни до договору
28 червня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 10:20
Додаткова угода №1 від 28.06.2022.pdf зміни до договору
28 червня 2022 10:19
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 09:35
Договор №40 від 15.02.2022.pdf укладений
15 лютого 2022 22:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо зменшення суми кошторисних призначень на 500 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У№1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущено технічну помилку.
Номер договору про закупівлю: № 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо зменшення суми кошторисних призначень на 500 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 257 051,58
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з форс-мажорними обставинами (обставини непереборної сили).