Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Марина Лебедюк +380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 14:15 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2022 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2022 15:57 |
Тендерна документація – нова редакція 2.docx | |
17 лютого 2022 15:57 |
Перелік змін - 17.02.2022.doc | |
11 лютого 2022 22:22 |
Перелік змін - 11.02.2022.doc | |
04 лютого 2022 15:34 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
04 лютого 2022 15:33 |
Додаток 3 - Технічна специфікація.xls | |
04 лютого 2022 15:33 |
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти Замовника.xls |
17 лютого 2022 15:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2022 15:57 |
Тендерна документація – нова редакція 2.docx
|
||||||
17 лютого 2022 15:57 |
Перелік змін - 17.02.2022.doc
|
||||||
11 лютого 2022 22:22 |
Перелік змін - 11.02.2022.doc
|
||||||
04 лютого 2022 15:34 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
||||||
04 лютого 2022 15:33 |
Додаток 3 - Технічна специфікація.xls
|
||||||
04 лютого 2022 15:33 |
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти Замовника.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-06-000005 ● 4e202acb01184083ab07aac4871297b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 17:58 |
05.05.2022 № 143
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2022 № 143
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2022-02-04-012045-b
04.02.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ
40506248)
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 13:41:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з аварійного обслуговування мереж теплопостачання» (ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-012045-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-10 10:25:08
надання пояснень на запит
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектних актів закладів освіти м. Дніпра та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
3 199 966,73
UAH з ПДВ
|
3 199 966,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
3 350 694,00
UAH з ПДВ
|
3 350 694,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Очікує рішення |
3 199 966,73
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 14:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 травня 2022 22:19 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 травня 2022 22:19 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з введенням воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що підтверджені листом ТПП України від 28.02.2022 р. № 2024/02.0-7.1 та відповідно до п.1ч.5ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник визнає тендер таким, що не відбувся, якщо здійснення закупівлі стало неможливим |
16 травня 2022 22:19
|
Електронний підпис |
16 травня 2022 22:18
|
Рішення про відміну закупівлі 16.05.2022.docx |