Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Taps, cocks, valves and similar appliances (Ball valves DN 300- 1400)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Єфімов Володимир Володимирович 380442986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
EFIMOV VOLODYMYR 380442986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2022 13:06 |
Очікувана вартість: | 166 253 594,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 662 535,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4900000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | гарантія |
Publication date: | 04 лютого 2022 14:58 |
Enquiries until: | 27 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 червня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 166 253 594 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 662 536 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2022 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2022 14:37 |
22-0064-ТД_нова_редакція_4.docx | |
27 травня 2022 14:37 |
22-0064-Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
27 травня 2022 14:37 |
22-0064-Додаток 2 Перелік інформації_нова_редакція_20.05.22.docx | |
27 травня 2022 14:37 |
22-0064_т_Перелік_змін_4.docx | |
20 травня 2022 16:22 |
22-0064_т_Перелік_змін_3.docx | |
20 травня 2022 16:22 |
22-0064-Додаток_4_Проект_договору_нова_редакція_20.05.22.docx | |
20 травня 2022 16:22 |
22-0064-Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція_20.05.22.docx | |
20 травня 2022 16:22 |
22-0064-Додаток_1_ТЗ_нова_редакція_20.05.22.docx | |
18 квітня 2022 15:21 |
22-0064_т_Перелік_змін_2.docx | |
09 березня 2022 11:19 |
22-0064_т_Перелік_змін_1.docx | |
04 лютого 2022 14:55 |
22-0064-Додаток 6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
04 лютого 2022 14:55 |
22-0064-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
04 лютого 2022 14:55 |
22-0064-Додаток_6. 2_забезпечення виконання договору.docx | |
04 лютого 2022 14:55 |
22-0064-Додаток_1_2_Гарантійний_лист.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) вказати для всіх позицій кульових кранів категорію та температурну групу вибухонебезпечної зони, в якій встановлено обладнання;
Відповідь: Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівель Замовник виклав в Додатку 1 до тендерної документації. Вид вибухозахисту блоку управління краном визначений Замовником в п.22.1 для кожної позиції.
2) вказати для всіх позицій шарових кранів вид струму живлення електромагнітів блоку управління (змінний або постійний). Для позицій 1 та 2 необхідно уточнити напругу живлення електромагнітів (110 В або 220 В);
Відповідь: Струм живлення блоків управління кранів для всіх позицій постійний. В додаток 1 тендерної документації для позицій 1 та 2 будуть внесені зміни.
3) для позицій шарових кранів 4 – 22 підтвердити, що розрахунок приводу повинен бути виконаний для зазначеного у рядку 7 максимального перепаду тиску на пробці крана 30 бар. Необхідність уточнення викликана зазначеною у рядку 5 величиною максимального робочого тиску – 74 бари;
Відповідь: Так. В п. 7 для позицій 4-22 Замовником визначений максимальний перепад тиск (MPD) за якого арматура відкривається за допомогою приводу. В п. 7 зазначений максимальний робочий тиск магістрального газопроводу
4) з метою у відповідність змісту рядка 7 українською та англійською мовами, пропонуємо для всіх позицій кульових кранів замінити текст англійської версії на Maximum pressure difference, at which normal valve opening is provided MPD, MPa (bar); 5) враховуючи, що рядок «Гарантійний термін експлуатації, не менше» повторюється двічі із зазначенням різних значень гарантійного періоду, пропонуємо перший по черзі рядок замінити на «Гарантоване сервісне обслуговування не менше 10 років» для всіх позицій кульових кранів.
Відповідь: Гарантійний термін експлуатації визначений в п. 29 Додатку 1 тендерної документації для кожної позиції крану. В п.28 Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначений необхідний термін експлуатації, тобто мінімально допустимі строки корисного використання кульових кранів.
Вимоги про усунення порушення
We condolence Ukraine and Ukrainians.
Unfortunately, the War makes corrections. With full respect to your esteemed company, for this tender please insert the following terms:
1. Payment in USD for non-resident seller - 100% advance or
Seller's security: 100% bank guarantee, confirmed by prime Western bank.
2. Delivery CIF LO
Port name: Constantza
Port code: ROCND
IATA code: CND
Country: Romania (RO)
Further transportation is your responsibility.
We believe you understand that any other terms are not workable in current situation.
Glory to Ukraine!
==========================
Шановний покупець,
Висловлюємо співчуття Україні та українцям.
На жаль, Війна вносить корективи. З повною повагою до вашої шановної компанії, для цього тендеру, будь ласка, введіть такі умови:
1. Оплата в доларах США для продавця-нерезидента - 100% аванс або
Безпека продавця: 100% банківська гарантія, підтверджена Prime Western Bank.
2. Доставка CIF LO
Назва порту: Констанца
Код порту: ROCND
Код IATA: CND
Країна: Румунія (RO)
Подальше транспортування - ваша відповідальність.
Ми вважаємо, що ви розумієте, що будь-які інші умови не працюють у поточній ситуації.
Слава Україні!
DAP is possible if in safe place. But you see what is going on. Even Lviv is unsafe. We would strongly advise you to arrange a warehouse in Poland or other foreign country. We can deliver to Rotterdam then to your Polish warehouse. Please understand that no one insurance company in the World will insure the cargo on Ukrainian territory now. Anyway, for you to install the required valves is needed peace and in Poland it will be safer. Otherwise it would be similar with road repairs made... By the way, in Romania - even more safer. Poland also might be in danger, but Romania - less possibly. The safest and cheapest could be to rent a warehouse space in the port of Istanbul. Please consider that seriously. We have factories, who are willing to perform your orders. But terms must be realistic accordingly to the situation. You order goods for many millions USD. Warehouse at port customs custody costs not so much in comparison with cost of goods and risk of their loss. Further transportation in case of stable peace by trucks from Istanbul is not too expensive. Practically same if you rent a warehouse place at ports of Rotterdam or Piraeus.
As for payment terms, I believe that our requirement is accepted.
Respectfully,
==============================
Шановний покупець,
DAP можливий у безпечному місці. Але ви бачите, що відбувається. Навіть Львів небезпечний. Ми настійно радимо вам організувати склад у Польщі чи іншій іноземній країні. Ми можемо доставити в Роттердам потім на ваш польський склад. Зрозумійте, що жодна страхова компанія у світі зараз не буде страхувати вантаж на території України. У будь-якому випадку, щоб встановити потрібні клапани, потрібен спокій, а в Польщі буде безпечніше. Інакше було б схоже з ремонтом доріг... До речі, в Румунії – ще безпечніше. Польща також може бути в небезпеці, але Румунія – менша ймовірність. Найбезпечнішим і дешевим може бути оренда складського приміщення в порту Стамбула. Будь ласка, подумайте про це серйозно. У нас є заводи, які готові виконувати ваші замовлення. Але умови повинні бути реалістичними відповідно до ситуації. Ви замовляєте товари на багато мільйонів доларів. Склад на портовому митному зберіганні коштує не так багато в порівнянні з вартістю товарів і ризиком їх втрати. Подальше транспортування в разі стабільного спокою вантажівками зі Стамбула не надто дороге. Практично так само, якщо ви орендуєте складське приміщення в портах Роттердама або Пірея.
Щодо умов оплати, я вважаю, що наша вимога прийнята.
З повагою,
Для нерезидентів постачання на умовах DAP. Умови оплати зазначені у тендерній документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві запірної арматури та газового обладнання. Наші клієнти – це світові лідери у видобутку, транспортуванні та розподілі газу, переважно у ЄС та Сполучених Штатах Америки. Також ми маємо значний досвід роботи на так званих «проблемних» або високо ризикованих ринках (Північна Африка, Близький Схід).
Ми розглядаємо можливість прийняти участь в цих торгах, та вивчаємо тендерну документацію.
Наш департамент з оцінки ризиків відніс Україну до помаранчевої зони з тенденцією до червоної. До такої зони відносяться країни на території яких спостерігається один або декілька з наступних чинників: довготривала політична нестабільність, ведуться осередкові бойові дії, міграцією охоплено більше 5% населення та інше.
В цілому умови поставки та оплати, зазначені в тендерній документації є для нас прийнятними, проте деякі дрібні деталі ми просили б відкоригувати. Ці зміни не погіршують контрактних умов покупця, та одночасно роблять угоду більш стабільною до потенційних протирічь, що можуть виникнути у майбутньому.
Зміни переслідують такі базові цілі: скорочення термінів «паперової роботи», стабілізація фінансових потоків, розмежування ризиків, перехід на електронний документообіг. Як базову модель балансу ризиків ми використали методику тендерних закупівель що фінансуються ЄБРР, яка, за нашими даними, застосовувалась також в Україні, зокрема для АТ «Укртрансгаз» при закупівлі магістральних труб.
ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОРИГУВАННЮ ТЕНЕДЕРНИХ УМОВ.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«4.1. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №5 до Договору у валюті Договору на суму 30% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації.
4.2. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, за формою, наведеною у Додатку №4 до Договору, Покупець зобов’язаний забезпечити збільшення суми Акредитива, відкритого згідно з п.4.1. Договору, на суму, яка дорівнює 70% вартості партії Товару, готового до відвантаження.
Аргументація
Така форма відкриття і поповнення LC (безвідкличного документарного акредитива) є типовою навіть для угод з низьким ризиком. Вона робить угоду більш збалансованою, оскільки Покупець резервує, а Продавець інвестує кошти у без ризиковому розмірі. Попередня редакція вказаних вище пунктів проекту договору мітила дисбаланс ризиків для Продавця з моменту початку виробництва товарів, контрактна вартість яких перевищує розмір LC, відкритого відповідно до п. 4.1 Договору.
При внесенні запропонованих нами змін до проекту Договору, 30% вартості кожної партії товару готового до відвантаження покривається LC, відкритим відповідно до п. 4.1 Договору, а 70% покривається LC, відкритим за п.4.2 Договору поставки.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 5 УМОВИ АКРЕДИТИВУ.
Пропонована редакція:
«Акредив виконується по кожній партії поставки в два етапи.
В сумі 70% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати відмітки Української митниці у CMR, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником з відміткою Української митниці, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України – 1 електронна1 копія;
- Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, який підлягає оплаті - 1 електронна1 копія»
В сумі 30% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати підписання CMR Покупцем, за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна1 копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником та Покупцем – 1 електронна1 копія;
- Акту приймання-передачі Товару, підписаного Постачальником та Покупцем - 1 електронна1 копія»
Аргументація
В звичайних угодах, укладених за нормальних умов (ризики в зеленій або жовтій зонах) 10% оплати може передбачатись після поставки товару, як гарантія для Покупця усунення можливих недоліків (некомплектність, пошкодження під час транспортування etc.). Надзвичайні ризики і відповідальності регулюються поняттям Force Majeur.
Проте, угода за даним тендером буде укладатись в умовах, коли сторони обізнані про запровадження воєнного стану в Україні і повинні приймати некомерційні ризики в певних пропорціях. Зазвичай, військові або інші надзвичайні ризики, які приймає постачальник мають бути компенсовані більш високою ціною на товар. Наскільки ми розуміємо, вартість публічного тендеру, що вже оголошений не може бути змінена, а отже Постачальник не може отримати додаткову компенсацію за прийняття ризиків пошкодження, знищення або втрати товару внаслідок застосування зброї, конфіскації транспортного засобу з вантажем або без, знищення інфраструктури тощо. Ми готові прийняти військовий ризик в розмірі 30%. Тобто 70% LC повинно бути виконано по факту перетину вантажем кордону України (тобто початку виникнення військових ризиків), а 30 % по факту поставки товару на склад Покупця.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«5.6. Право власності на Товари переходить від Постачальника до Покупця в дату прийняття Товарів Покупцем з підписанням Сторонами видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару, відповідно до форми, вказаної у Додатку No3 до Договору.
Покупець зобовʼязаний підписати Акт приймання-передачі Товару та надіслати на електронну пошту Постачальника його електронну копію протягом 5 (пʼяти) бізнес-днів з дати підписання ним CMR. За кожен бізнес-день прострочки, починаючи з 6 (шостого) Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% від Вартості товару, що підлягає оплаті за таким Актом.»
Аргументація
З причин, що не залежать від Покупця і знаходяться поза межами його контролю і впливу Акт приймання-передачі Товару може бути непідписаний як-завгодно довго, а отже Постачальник не зможе отримати документ, необхідний для виконання LC.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ПРИМІТКА * ДОДАТКУ №1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція
«*- місце / place #1 = м. Дніпро, вул. Криворізьке шосе, 24 / m. Dnipro, vul. Kryvorizke shose, 24
місце / place #2 = Закарпатська обл., с. Часлівці, вул. Ратівецька, 5 / Zakarpatska obl., s. Chaslivtsi, vul. Rativetska, 5
місце / place #3 = Івано-Франківська обл., с. Похівка, урочище У гаю, 1 / Ivano-Frankivska obl., s. Pokhivka, urochyshche U haiu, 1
місце / place #4 = Київська обл., м. Боярка, вул. Маяковського, 49 / Kyivska obl., m. Boiarka, vul. Maiakovskoho, 49
місце / place #5 = Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Тираспільське шосе, 42 / Odeska obl., smt. Khlibodarske, vul. Tyraspilske shose, 42
місце / place #6 = м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, 102 / m. Mykolaiv, vul. Khersonske Shose, 102
місце / place #7 = м. Дніпро, територія Новоолександрівської сільської ради, комплекс будівель та споруд №24 / M. Dnipro, terytoriia Novooleksandrivskoi silskoi rady, kompleks budivel ta sporud №24
місце / place #8 = Полтавська обл., смт. Диканька, вул. Газовиків, 65 / Poltavska obl., smt. Dykanka, vul. Hazovykiv, 65
місце / place #9 = Донецька обл., с. Спірне, вул. Центральна, 1а / Donetska obl., s. Spirne, vul. Tsentralna, 1a
місце / place #10 = Полтавська обл., с. Піски, вул. П’ятикопа, 2а / Poltavska obl., s. Pisky, vul. Piatykopa, 2a
місце / place #11 = Львівська обл., м. Бібрка, вул. Глібовецька, 6 / Lvivska obl., m. Bibrka, vul. Hlibovetska, 6
місце / place #12 = Івано-Франківська обл., с. Княжолука, вул. Ровенька, 8 / Ivano-Frankivska obl., s. Kniazholuka, vul. Rovenka, 8
місце / place #13 = Житомирська обл., с. Іванківці, Комплекс будівель та споруд №4 / Zhytomyrska obl., s. Ivankivtsi, Kompleks budivel ta sporud №4
місце / place #14 = Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Паркова, 70 / Donetska obl., m. Kramatorsk, vul. Parkova, 70
місце / place #15 = Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Білопільська, 100 / Zhytomyrska obl., m. Berdychiv, vul. Bilopilska, 100
місце / place #16 = Черкаська обл., с. Скориківка / Cherkaska obl., s. Skorykivka
У випадку, якщо на момент підписання Акту заводського приймання в Україні діє воєнний стан, що підтверджується відповідним Указом Президента України, Покупець зобовʼязаний змінити місця #1, #4, #5,# 6,#7,#8,#9, #10, #13,#14,#15,#16 на місця #2,#3,#11,#12 або інше місце, розташоване в межах Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської областей, а також внести відповідні зміни до Договору та тексту акредитиву. Відповідна додаткова угода та зміни в акредитив мають бути здійснені до моменту відвантаження товару та оформлення CMR”
Аргументація
Доставка товарів в регіони, охоплені бойовими діями є неможливою.
Внесення запропонованих незначних коригувань дозволить нам прийняти участь у тендері і запропонувати товар найвищої якості на комфортних для замовника умовах.
У зв'язку з тим що:
висота крану ДУ500 підземної установки в зібраному стані з подовжувачем шпинделя та ПГП складає 4 метри;
а максимальна допустима висота вантажу для перевезення автотранспортом підвищеної місткісті - до 3 м.;
перевезення крану в зібраному стані з подовжувачем шпинделя та ПГП в горизонтальнову положенні не рекомендоване виробником, та надзорними органами.
У зв'язку з цим, просимо поширити дію примітки №5 (Додаток 1 до тендерної документації ", ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ") згідно якої допускається поставка крану з демонтованим ПГП, також на позиції №6 та 7.
З повагою
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000136 ● 824c1b851e404911a63c563bcbbe495f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-02-04-010999-b 04.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-20 09:20:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кранів кульових DN 300 - 1400 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-010999-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання VOREX LLC вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Інформації та документів, які підтверджують обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору про закупівлю від 12.09.2022 № 4600006544 до 60 днів.
4. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.11.2022 № 1 до договору про закупівлю від 12.09.2022 № 4600006544.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-25 16:32:57
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 20.01.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-010999-b
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 20.01.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-010999-b
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ ISO 14313:2010 Нафтова і газова промисловість. Трубопровідні транспортні системи. Арматура трубопровідна. Загальні технічні вимоги та методи контролювання (ISO 14313:2007 + ISO 14313:2007/Cor 1:2009, IDT), ДСТУ ISO 5208:2008 Арматура трубопровідна промислова. Випробовування під тиском (ISO 5208:1993, IDT).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно частини другої статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік відомостей Товариства).
Згідно пункту 4.4. Переліку відомостей Товариства до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме п`ять комерційних пропозицій від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-КТ-44 від 25.01.2023.
2. По другому питанню, на вимогу пункту 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» діяльність із продажу арматури трубопровідної ліцензуванню не підлягає.
Відповідно до пункту 1 частини 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Зазначена норма закону викладена у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів: - виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції.
На виконання зазначеної вимоги переможцем торгів були надані наступні документи щодо повноважень керуючого учасника VOREX LLC – Fedor Zakusilo , а саме:
1) пояснювальна записка щодо подання документів (інформації), передбачених законодавством держави реєстрації з відповідними поясненнями (завантажено 20 липня 2022 о 12:21 у файлі з найменуванням «Юридична довідка крани.pdf»);
2) свідоцтво про заснування компанії (завантажено 20 липня 2022 о 12:20 у файлі з найменуванням «Certificate of Organization (апостиль с переводом).pdf»);
3) договір про принципи діяльності (завантажено 20 липня 2022 о 12:21 у файлі з найменуванням «VOREX OPERATING AGREEMENT (ENG_UKR).pdf»).
З урахуванням викладеного, переможцем торгів у повному обсязі надані документи щодо підтвердження повноважень про право підписання договору про закупівлю.
3. По третьому питанню, відповідно до Плану програми ремонтів ТОВ «Оператор ГТС України» на 2022 рік було ініційовано закупівлю «Регулятори тиску газу» за номером оголошення UA-2021-12-31-000214-b, де переможцем закупівлі було визначено учасника VOREX LLC, з яким було укладено договір № 4600006401 від 03.08.2022.
Відповідно до Плану програми ремонтів ТОВ «Оператор ГТС України» на 2022 рік також було ініційовано закупівлю «Крани кульові DN 300 – 1400» за номером оголошення UA-2022-02-04-010999-b, де переможцем закупівлі було визначено учасника VOREX LLC.
При цьому вартість пропозицій переможця VOREX LLC по обом закупівлям, які зазначені вище, склала 315 515 152,00 грн. без ПДВ.
Відповідно до пункту 10.2.36 Статуту Товариства встановлено, що прийняття рішення про вчинення Правочину на суму, що дорівнює або перевищує 200 000 000 (двісті мільйонів) гривень 00 копійок або еквівалент цієї суми у будь-якій іншій валюті, розрахований за курсом Національного банку України, станом на 31 грудня року, що передує року вчинення відповідного Правочину вирішується на загальних зборах учасників товариства. Згідно з пунктом 7.1 статуту Товариства засновником та єдиним учасником Товариства є АТ «Магістральні газопроводи України».
Відповідно до пункту 1.4.1 Статуту Товариства, «Правочин означає один або декілька правочинів (серію правочинів), що укладаються протягом одного календарного року щодо одного предмету (або пов’язаних предметів) з тим самим контрагентом (або контрагентами, які є афілійованими особами у розумінні Закону України «Про акціонерні товариства») або односторонній правочин…».
Згідно пункту 4.10 Статуту Товариства 4.10 якщо Правочин є серією правочинів і внаслідок запланованого укладення чергового правочину з цієї серії загальна сума Правочину досягне розміру, який вимагає прийняття рішення відповідним органом Товариства, відповідний орган Товариства приймає рішення про вчинення правочину, в результаті укладення якого досягається такий розмір, та кожного наступного правочину з цієї серії.
Отже, укладання договору з VOREX LLC за результатом торгів «Крани кульові DN 300-1400» підпадало під визначення «правочин» (серію правочинів), вчинення якого потребувало погодження Загальних зборів Учасників Товариства.
Оскільки зазначена процедура погодження вчинення правочину потребувала додаткового часу, строк укладання договору було продовжено до 60 днів.
4. По четвертому питанню, додаткова угода №1 від 28.11.2022 укладена у зв’язку із покращенням предмета закупівлі на підставі:
1) листа-звернення від постачальника щодо заміни виробника запірної арматури (№ТОВВХ-22-17426 від 19.10.2022);
2) гарантійного листа від постачальника з додатками (№ТОВВХ-22-17725 від 25.10.2022);
3) гарантійного листа від постачальника (№ТОВВХ-22-17785 від 25.10.2022).
Додатки: 1. Лист-звернення від постачальника щодо заміни виробника запірної арматури (№ТОВВХ-22-17426 від 19.10.2022).
2. Гарантійний лист від постачальника з додатками (№ТОВВХ-22-17725 від 25.10.2022).
3. Гарантійний лист від постачальника (№ТОВВХ-22-17785 від 25.10.2022).
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-010999-b
- 02. Пояснення на запит ДАСУ UA-2022-02-04-010999-b.docx
- Вхідний №ТОВВХ-22-17426 від 19.10.2022 щодо заміни виробника запірної арм.pdf
- Вхідний №ТОВВХ-22-17785 від 25.10.2022.pdf
- F_Pietro-TIV DSTU ISO 14313_UA.024.C.0161-20.pdf
- Електронний підпис
- Вхідний №ТОВВХ-22-17426 від 19.10.2022 щодо заміни виробника запірної арм (3).pdf
- Вхідний №ТОВВХ-22-17426 від 19.10.2022 щодо заміни виробника запірної арм.pdf
- Вхідний №ТОВВХ-22-17725 від 25.10.2022 з додатками (2).pdf
- Вхідний №ТОВВХ-22-17785 від 25.10.2022 (3).pdf
- Вхідний №ТОВВХ-22-17785 від 25.10.2022.pdf
- Додатки 1-6 до референс листа (з перекладом).pdf
- Референс лист.pdf
- Службова записка №ТОВСЛ-22-30508 від 25.10.2022 запит щодо можливості внесення змін (2).pdf
- Службова записка №ТОВСЛ-22-31120 від 31.10.2022 висновок замовника (2).pdf
- Службова записка №ТОВСЛ-22-31215 від 01.11.2022 погодження заміни виробника (2).pdf
- F_Pietro-TIV API 6D-scan.pdf
- F_Pietro-TIV API 6D-ua.pdf
- F_Pietro-TIV DSTU ISO 14313_UA.024.C.0161-20.pdf
- F_Pietro-TIV UA TR Mod B - BV UA.TR.012.C.0383-20_compressed.pdf
- F_Pietro-TIV UA TR Mod D - BV 01-П_20_compressed.pdf
- ISO 9001 TIV.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
VOREX LLC | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
RMT VALVOMECCANICA s.r.l. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
Акціонерне товариство "Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання - Інжиніринг" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2022 16:30
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2022 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VOREX LLC |
166 000 000,00
UAH
|
164 330 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
RMT VALVOMECCANICA s.r.l. |
164 591 058,00
UAH
|
164 591 058,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX LLC #81-4177949 |
Переможець |
164 330 000,00
UAH
|
14 липня 2022 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 15:34
|
Звіт_4600006544.xlsx | укладений |
06 лютого 2024 15:34
|
Звіт_4600006544.xlsx | укладений |
06 лютого 2024 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:14
|
ДУ №5 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:01
|
ДУ №4 від 21.11.2023.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 10:55
|
ДУ №3 від 17.10.2023.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:43
|
ДУ №2 від 17.04.2023.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 09:51
|
ДУ №1 від 28.11.2022.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 16:28
|
22_0064_Протокол продовження укладання договору.pdf | укладений |
15 вересня 2022 16:23
|
Договір №4600006544 від 12.09.2022 (pdf.io).pdf | укладений |
15 вересня 2022 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 4600006544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зміною строків поставки |
Номер договору про закупівлю: | 4600006544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною місця поставки |
Номер договору про закупівлю: | 4600006544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна місць поставки: • для позиції №16 Специфікації з місця поставки # 9 (Донецька обл., с Спірне, вул. Центральна, 1а) на місце поставки # 4 (Київська обл., м. Боярка, вул. C. Петлюри, 49); • для позиції №17 Специфікації з місця поставки #14 (Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Паркова, 70) на місце поставки # 7 (м. Дніпро, територія Новоолександрівської сільської ради, комплекс будівель та споруд №24); |
Номер договору про закупівлю: | 4600006544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення об'єму закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4600006544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |