Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 11:28 |
Очікувана вартість: | 3 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 12:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 12:56 |
9. Додаток 4 Відповідність.docx | |
04 лютого 2022 12:56 |
9. Додаток 3 ст. 17.docx | |
04 лютого 2022 12:56 |
9. Додаток 1 Пропозиція дерева.docx | |
04 лютого 2022 12:56 |
9. Додаток 5 Техзавдання.docx | |
04 лютого 2022 12:56 |
Тендерна документація.docx | |
04 лютого 2022 12:55 |
9. Додаток 2 Кваліфікація.docx | |
04 лютого 2022 12:55 |
9. Додаток 8 проект Договору Дерева.docx | |
04 лютого 2022 12:55 |
9. Додаток 7 для Переможця.docx | |
04 лютого 2022 12:55 |
9. Додаток 6 до ТД.docx | |
04 лютого 2022 12:55 |
9.Оголошення послуги з озеленення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-19-000002 ● 4684f40ca0c4404c9379bc3e1cd22763
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 23:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2022 №31-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2022 №31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-02-04-007441-b 04.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-20 09:08:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова: формувальна та санітарна обрізка, видалення окремих дерев та кущів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-007441-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 11:33:53
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення»
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення» від 20.09.2022 до закупівлі, за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова: формувальна та санітарна обрізка, видалення окремих дерев та кущів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером :UA-2022-02-04-007441-b) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-09-19-000002 від 19.09.2022, надаємо пояснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2022 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг: UA-2022-02-04-007441-b
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/lychakivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021 за ідентифікатором закупівлі UA-2022-02-04-007441-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович |
2 669 663,18
UAH з ПДВ
|
2 669 663,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович #2295608274 |
Переможець |
2 669 663,18
UAH з ПДВ
|
01 березня 2022 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 15:16
|
3 до 77.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:44
|
2 до 77.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:16
|
1 до дог 77.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 16:03
|
77.pdf | укладений |
15 березня 2022 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.8 ч.5 та ч.6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди продовжити дію Договору до 01.04.2023 включно |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди №2 становить 533932,63 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |