Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Жашківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41779881 |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56 |
Контактна особа: |
Степанюк Назарій Олександрович +380981008421 tendervo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 12:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 лютого 2022 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 12:02 |
рішення від 20.01.2022 _ 1169 (1).pdf | |
04 лютого 2022 12:02 |
рішення авд 11.01.2022 _ 386 (1).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-16-000060 ● 0dc24c1747f544c9a69f860b2a58fa8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2022 Одеса № 276
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.11.2022.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2022 № 276
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2022-02-04-006166-b 04.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 14:24:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення (інформації та документів).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо застосування переговорної процедури (скорочена) за зазначеним предметом закупівлі з підстави: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується», тоді як відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що на момент застосування Замовником переговорної процедури (скорочена) в електронній системі закупівель вже було оприлюднено рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2022 № 1169-р/пк-пз щодо дії чи бездіяльності замовника по триваючому тендеру?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-23 15:14:40
Пояснення
06 січня 2022 року в рамках процедури закупівлі «Електрична енергія » - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ - 09310000-5 (Електрична енергія) від учасника ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» надійшла скарга до АМКУ з вимогою скасувати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» та скасувати рішення замовника про намір укласти договір з ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ». Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.01.2022 №386-р/пк- пз скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "СТАТУС ЕНЕРГО" від 06 січня 2022 № UA-2021- 12-07-001685-а.а1 було прийнято до розгляду, а процедуру закупівлі було призупинено. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 20.01.2022 № 1169-р/пк-пз товариству з обмеженою відповідальністю "СТАТУС ЕНЕРГО" у задоволенні його скарги від 06 січня 2022 № UA- 2021-12-07-001685-а.а1 було відмовлено.
Таким чином, в результаті вищезазначених дій, замовник не мав змоги укласти договір із новим електропостачальником та замовити обсяг електроенергії, достатній для забезпечення безперебійного функціонування закладів освіти Жашківської міської ради в січні місяці 2022 року, оскільки, відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312, новий постачальник електричної енергії має право замовити обсяг електроенергії споживачу лише 1 або 15 числа місяця, в якому буде зроблено поставку електроенергії.
Зважаючи на недостатній обсяг електроенергії, передбачений на січень місяць 2022 року відповідно до договору із попереднім постачальником ТОВ «Черкасиенергозбут», відсутністю договору із новим постачальником, з метою запобігання порушень нормальних умов діяльності закладів відділу освіти Жашківської міської ради в січні місяці 2022 року, спричинених можливою відсутністю електричної енергії, необхідно було терміново здійснити закупівлю електричної енергії. Не укладення договору про закупівлю електричної енергії могло призвести до негативних соціальних та економічних наслідків, поставити під загрозу навчальний процес під час опалювального сезону, призведе до відключення електричної енергії, а також стати причиною виникнення соціальної напруги серед жителів громади, надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинення руйнування систем енергозабезпечення.
В зв’язку з вищевикладеним, уповноваженою особою відділу освіти Жашківської міської ради прийнято рішення провести закупівлю по предмету «Електрична енергія »- код національного класифікатора України ДК 021:2015 н — 09310000-S ( Електрична енергія) шляхом переговорної процедури , яка проводитиметься відповідно п.3 ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується).
Слід зазначити, що замовник ніяк не міг передбачити строк розгляду скарги в АМКУ, яке рішення буде винесено АМКУ, а також фактичний обсяг споживання електроенергії в січні місяці 2022 року. Наявність самого факту оскарження рішення замовника і стало підставою застосування п.3 ч.2 ст.40 Закону, незалежно від моменту оприлюднення рішення АМКУ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
29 листопада 2022 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-04-006166-b. За результатами моніторингу встановлено порушення законодавства порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами розгляду висновку ДАСУ Замовником опрацьовано питання стосовно вжиття заходів, зокрема: - Укладено додаткову угоду про розірвання договору №71061000545 від 15.02.2022, додається. - Проведено роботу щодо попередження та недопущення встановленого порушення, дотримання законодавства в сфері публічних закупівель в подальшому. Уповноважена особа Назарій СТЕПАНЮК
2022-12-06 13:50:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
.
2022-12-13 16:06:03
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» #42474208 |
Переможець |
333 960,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2022 12:47
|
Додаткова угода | укладений |
06 грудня 2022 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 15:20
|
Договір | укладений |
18 лютого 2022 15:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 66000 | кВт*год |
5,06
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
329 892,15
UAH (в тому числі ПДВ 54 982,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін |