Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп`ютери, ноутбуки, код ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-02-04-002695-a ● 8980b8227c1447e1945a7b273a6d5de0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 vpz@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2022 16:43 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 15:41 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Персональні комп`ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2022 року | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2022 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2022 18:06 |
Перелік змін ПК.pdf | |
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток4.docx | |
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток3.docx | |
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток2 (зі змінами).docx | |
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток1.docx | |
14 лютого 2022 18:06 |
ТД ПК_ ноут (зі змінами).doc |
14 лютого 2022 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
Перелік змін ПК.pdf
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток4.docx
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток3.docx
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток2 (зі змінами).docx
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
Додаток1.docx
|
|||
14 лютого 2022 18:06 |
ТД ПК_ ноут (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 08 лютого 2022 22:20
Дата відповіді: 09 лютого 2022 09:24
Шановний замовник, на ринку України найчастіше як ноутбуки так і персональні комп'ютери виготовляються виробниками із вже вбудованою самим виробником ноутбука або ПК - операційною системою Windows 10 pro. Відповідно учасники не закуповують операційну систему Windows окремо у дистриб'ютора. Відповідно прохання врахувати у ваших вимогах додатку 2 обидві ситуації та форми постачання. Прохання доповнити п. 6 Додатку 2 наступною більш широкою формою вимоги, яка погоджена із представництвом Майкрософт в Україні наступного повного змісту : "У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги до ліцензійного програмного забезпечення, визначені п.6 Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо вашої відповіді
Дата подання: 09 лютого 2022 09:35
Дата відповіді: 09 лютого 2022 10:36
Шановні відповідно до вашої відповіді ми, як учасники зрозуміли що ви вважаєте включити до документації. Проте цікавить - "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". Так от де саме у Законодавстві передбачена ця ваша вимога? Адже у такий спосіб ви ще й додатково обмежуєте коло учасників, і ставите у залежність від третіх осіб на отримання авторизаційних листів, які можуть надаватися вибірково на власний розсуд. Тому питання який пункт та стаття передбачає законність наявності у законодавстві такої вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації".
Не повна відповідь
Дата подання: 09 лютого 2022 15:37
Дата відповіді: 11 лютого 2022 17:03
Шановні, ви встановили вимогу надати авторизаційний лист. Стаття 22 визначає - вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Так от питання - де у законодавстві передбачена така вимога до авторизаційного листа? Ви ходите по колу не надаючи конкретної відповіді.
Відповідь: Добрий день. Друга частина абзацу першого частини 3 статті 22 Закону говорить: "... та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації".
Питання
Дата подання: 10 лютого 2022 14:22
Дата відповіді: 11 лютого 2022 16:56
Уважаемый Заказчик, наша компания не работает на прямую с официальным дистрибьютором Майкрософт на прямую, как и многие другие компании на рынке Украины. По правилам Майкрософт поставщики могут работать с официальными партнёрами Майкрософт, помимо дистрибьюторов, потому мы не можем получить такой авторизационный лист от дистрибьютора, а учитывая ваше закупаемое количество единиц - дистрибьюторы работают с объёмными покупателями. В связи с таким искусственным требованием в вашей документации мы не можем принять участие в этом тендере, хотя имеем договорные отношения с официальными партнёрами Майкрософт. Просьба убрать такое требование либо позволить осуществлять поставки с установленным от производителя программным обеспечением Windows 10. Просьба разобраться в этом вопросе, а не просто отвечать, как выше, что вы можете требовать что угодно без законной аргументации.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Пункт 6 Додатку 2 тендерної документації не виключає права учасника на поставку комп`ютерної техніки зі встановленою при виробництві операційною системою, проте з метою уникнення двозначності трактування умов пункту 6 Додатку 2, до тендерної документації будуть внесенні зміни
Щодо листа від дистриб'ютора
Дата подання: 10 лютого 2022 20:02
Дата відповіді: 11 лютого 2022 16:55
Шановний замовник чи розглядаєте ви можливість постачання комп'ютерів та ноутбуків із встановленою при виробництві операційною системою Windows 10 pro? Адже в такому разі лист від офіційного дистриб'ютора надати не можливо, та замість нього надати учаснику пояснення? Оскільки виходячи з змісту вашої вимоги у цій частині замовнику не можливо запропонувати ноутбуки які вже йдуть з операційною системою від виробника. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Пункт 6 Додатку 2 тендерної документації не виключає права учасника на поставку комп`ютерної техніки зі встановленою при виробництві операційною системою, проте з метою уникнення двозначності трактування умов пункту 6 Додатку 2, до тендерної документації будуть внесенні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-04-002695-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 06 лютого 2022 19:47
1
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають.
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
Розгорнути
Згорнути
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають.
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2022 10:28
Добрий день. Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Необхідно зазначити, що вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft встановлена з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання вищезазначеного листа.
Необхідно зазначити, що вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft встановлена з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання вищезазначеного листа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
153 860,00
UAH з ПДВ
|
153 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
162 708,00
UAH з ПДВ
|
162 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
176 503,20
UAH з ПДВ
|
176 503,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
179 730,00
UAH з ПДВ
|
179 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
199 735,68
UAH з ПДВ
|
199 735,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Відхилено |
153 860,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2022 15:36
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Відхилено |
162 708,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2022 15:04
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Відхилено |
176 503,20
UAH з ПДВ
|
12 березня 2022 14:05
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Відхилено |
179 730,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2022 15:38
|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Відхилено |
199 735,68
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 12:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 березня 2022 12:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі