Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

- Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони))
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2022-02-04-002550-c c98b1b04763f4572a96f2ffd64644682
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняк Валентин Іванович

380354622618 vodosov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКВОДГОСП"
Код ЄДРПОУ: 32291616
Місцезнаходження: 47003, Україна , Тернопільська обл., місто Кременець, ВУЛИЦЯ У. САМЧУКА, будинок 4
Контактна особа: Черняк Валентин Іванович
380354622618
vodosov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Уповноважена особа Замовника повідомив, що відповідно до оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-09-006189-b, яке оприлюднене «09» грудня 2021 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару - Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони)).
До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель автоматично було відмінено торги на підставі абзацу 1, частини 2, статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 27.12.2021 року (https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-09-006189-b/print/report/pdf).
Відповідно до оголошення про проведення повторно процедури відкритих торгів № UA-2021-12-28-000811-a, яке оприлюднене «28» грудня 2021 року, Замовником було повторно розпочато проведення закупівлі, а саме на закупівлю товару - Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони)).
До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель автоматично було відмінено торги на підставі абзацу 1, частини 2, статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 13.01.2022 року (https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-28-000811-a/print/report/pdf).
Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в товару - Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони)).
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі - Дизельне паливо (скретч-картки або талони) – 25 000 літрів, на очікувану вартість закупівлі - 825 000,00 грн. (Вісімсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону Замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2022 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Ціна за одиницю: 33UAH з ПДВ
Дизельне паливо (скретч-картки або талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47003, Україна, Тернопільська область, місто Кременець, Уласа Самчука, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 лютого 2022 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-31-000009 ● e1dbd871044143019565a2817e7cc887
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2022 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2022 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3.UA-2022-02-04-002550-c від 04.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-31 16:06:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-002550-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-03 14:28:54

ПОЯСНЕННЯ

Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» провела процедуру закупівлі товару за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони), ID закупівлі: UA-2022-02-04-002550-с на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» по переговорній процедурі, так як, було двічі відмінені торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Мною 21 січня 2022 року було прийняте рішення про проведення переговорної процедури і надіслане запрошення.
25 січня 2022 року було поведено переговори Товариством з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" щодо закупівлі дизпалива.
04 лютого 2022 року було прийняте рішення про намір укласти угоду з Товариством з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" по вище вказаній закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено десятиденний термін на оскарження мною рішення, щодо укладання угоди. За цей час, до укладання угоди 15 лютого 2022 року скарг не надходило.
Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), так як ми не є структурним підрозділом органів місцевого самоврядування, а свою діяльність проводимо на підставі Статуту підприємства.
Виходячи з вищевказаного, вважаю що процедура по закупівлі товару за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони), ID закупівлі: UA-2022-02-04-002550-с пройшла відповідно до з Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних актів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-09 16:22:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-002550-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами моніторингу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до запрошення до переговорів для участі у переговорній процедурі закупівлі учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», від 21.01.2022 за №29, замовником зазначено про необхідність подати документи на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відсутність підстав для відмови в участі згідно статті 17 Закону.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, тощо) про встановлені вимоги до учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати:
- копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», в тому числі супровідних листів з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-14 18:11:29

Відповідь на запит

Комунальне підприємство Кременецької міської ради "Міськводгосп" на Ваш запит надає документи стосовно відповідності учасника до статті 16 і 17 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо проведеної процедури закупівлі «Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Дизельне паливо (скретч-картки або талони))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-002550-с)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство Кременецької міської ради "Міськводгосп" відповідно до Висновка про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-04-002550-с від 16 червня 2022 року усуває порушення, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.02.2022 за № 040418-15/02/2022-ШК549 відповідно до норм частини другої статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України - розриває договір № 040418-15/02/2022-ШК549 від 15 лютого 2022 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Вест Кард".

2022-06-20 15:24:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону та пунктів 1 та 2 частини восьмої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону та пунктів 1 та 2 частини восьмої статті 40 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2022-06-21 13:48:53

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
Переможець 825 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 15:21

Документи

04 лютого 2022 15:21
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:19
ПРОТОКО-2ДП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
825 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 15:21
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:19
ПРОТОКО-2ДП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2022 15:53
ПРОТОКОЛ-3 укладений
20 червня 2022 15:47
Додаткова угода-1 укладений
20 червня 2022 15:47
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 09:01
договір дизпаливо.pdf укладений
15 лютого 2022 08:57
договір дизпаливо.pdf укладений
15 лютого 2022 08:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дизельне паливо (скретч-картки або талони) 25000 літр 33,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 825 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 500,00 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірваний відповідно до Висновка про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-04-002550-с від 16 червня 2022 року.