Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи з розробки кошторисної документації та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій, які постраждали внаслідок вибуху у житловому будинку № 43 по вул. Франка у м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2022-02-04-001519-a 82c51fafee684e70839a473786e11b43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектні роботи з розробки кошторисної документації та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій, які постраждали внаслідок вибуху у житловому будинку № 43 по вул. Франка у м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Франка, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником відповідних Актів виконаних робіт із виготовлення кошторисної документації та здійснення авторського нагляду у строк 10 календарних днів після надходження відповідного фінансквання предмету Договору на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 лютого 2022 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ"
#43377889
Переможець 1 450 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 13:16

Документи

04 лютого 2022 13:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 13:18