Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
485 400,00 UAH
UA-2022-02-03-007688-b ec11f86a22d74dfea8b91b9199d8afbb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для потреб замовника (далі — Замовник) необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2022 15:04
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Тендерна документація

03 лютого 2022 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2022 13:49
молоко техн.характ. 2022.docx
03 лютого 2022 13:49
молоко проект договору 2022.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Пастеризоване молоко
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 л
Пастеризоване молоко
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул. Черняховського буд.26
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧУБАНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА
#2263806180
Переможець 435 000,00
UAH
03 лютого 2022 15:04

Документи

03 лютого 2022 15:03
Електронний підпис
03 лютого 2022 15:03
протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2022 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧУБАНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА
#2263806180
435 000,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2022 15:03
Електронний підпис
03 лютого 2022 15:03
протокол 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 12:36
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 12:54
1502-15 молоко.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2022 14:15
1502-15.pdf зміни до договору
17 червня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 10:51
1502-15 Пастеризоване молоко.pdf укладений
15 лютого 2022 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Закон України №7389 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та у зв’язку з тимчасовим переміщенням КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» на базу Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка до завершення дії воєнного стану відповідно до Наказу МОН України від 19 квітня 2022 року №350 Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції:3.1. Поставка Товару, визначена в Специфікації (Додаток №1) відбувається транспортом Учасника та за його рахунок разом з усією необхідною супровідною документацією до Товару. Учасник забезпечує розвантаження товару безоплатно в їдальні Замовника. Поставка здійснюється до їдальні Замовника за адресою: 36003, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Остроградського, 2. Моментом здійснення поставки є момент підписання представниками сторін видаткової накладної на Товар.2. У розділі 15 ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору реквізити Замовника викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1502/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1502/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 379 806,40
UAH