Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги зі збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 23.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 21.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 18 000,00 грн. (1%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 16:30 |
Додаток 5.docx | |
03 лютого 2022 16:30 |
Оголошення.docx | |
03 лютого 2022 16:30 |
Додаток 6.docx | |
03 лютого 2022 16:30 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
03 лютого 2022 16:30 |
Додаток 3.docx | |
03 лютого 2022 16:30 |
Додаток 2 .docx | |
03 лютого 2022 16:29 |
Додаток 1.doc | |
03 лютого 2022 16:29 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-19-000025 ● 02ba0a5450564319b383474b9b0ac209
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.09.2022 №3-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 19.09.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.09.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-03-006089-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-20 20:39:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям(інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-03-006089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 10:38:14
Пояснення на запит.
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯМ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформація про закупівлю оприлюднено в інформаційно - телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-03-006089-c), Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що при визначенні очікуваної вартості послуг зі збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста керувався Наказом Мінекономрозвитку (№ 275 від 18.02.2020). Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Потреба в послузі зі збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2022 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники профільного відділу Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2022 рік.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/, розділ «ІНФОРМАЦІЯ» пункт «ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-22 18:12:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям(інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-03-006089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1) відповідно до рішень замовника пропозиції учасників КП "Паркінг" та ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" були відхилені у звязку з не підтвердженням кваліфікаійного крітерію, а саме наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яке безпосередньо має відношення до надання послуги, яка є предметом закупівлі, що викладені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим умовами тендерної документації (п.3 Розділу V) та вимогами частини 16 статті 29 Закону передбачено, що у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У звязку з чим поясніть чому учасникам не було надано можливості виправити невідповідності своїх тендерних пропозиції.
2) відповідно до п.1 Розділу ІІІ учасники повинні надати розрахунок договірної ціни/калькуляцію згідно переліку послуг та обсягів зазначених в Додатку 3 до тендерної документації. Також у Додатку №3 зазначено, що вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.
Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196).
Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року.
Виходячи з вищевикладеного учасники повинні надати розрахунок договірної ціни/калькуляцію яка повинна включати вартість прямих витрат, розмір кошторисної заробітної плати робітників, розмір кошторисного прибутку та дати їх в якості підтвердження розрахунків своєї цінової пропозиції.
При аналізі документів у складі пропозиції КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" міститься файл "дог.ціна.pdf" в якому надано інформацію, що в учасник розраховує свою ціну на підставі обсягів по збиранню сміття, навантаженню та вивезенню, а отже інформацію про розмір кошторисної заробітної плати робітників, розмір кошторисного прибутку в цьому файлі не надано. У звязку з чим поясніть чому пропозиція КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" була визнана як такою, що відповідає умовам тендерної документації.
3) яким чином Замовник перевірив відсутність підстав щодо відхилення ропозиції КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" відповідно до п.7 частини 1 статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 10:29:30
Пояснення на запит.
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯМ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформація про закупівлю оприлюднено в інформаційно - телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-02-03-006089-c), Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення по- першому питанню, викладеному у запиті.
Відповідно до Протоколів про розгляд тендерних пропозицій уповноваженої особи від 23.02.2022 № 81/05.02.03-05/2022 та № 82/05.02.03-05/2022 були прийняті рішення про відхилення тендерних пропозиції учасників відкритих торгів КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та ТОВ «ТІАН-СЕРВІС», відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо завантаження учасником необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: п.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками документів, що підтверджують наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яке безпосередньо має відношення до надання послуги, яка є предметом закупівлі, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації: вантажний (ні) автомобіль(і); навантажувач(і); інше.
Учасники повинні надати Довідку, за Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. На кожну наявну у Формі 1 одиницю техніки (власну та орендовану) учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації.
КП "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на вищезазначену вимогу надав Гарантійний лист від 18.02.2022 №83, в якому зазначив екскаватор навантажувач JCB 3 CX SITEMASTER та MAN TGA 24.440, проте копії свідоцтв про державну реєстрацію на ці транспортні засоби в складі документів тендерної пропозиції КП "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – відсутні.
Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками копії укладеного договору, предметом якого є послуги з прийняття, складування та зберігання рослинних відходів.
В складі документів тендерної пропозиції КП "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ копія укладеного договору, предметом якого є послуги з прийняття, складування та зберігання рослинних відходів відсутня.
Також, пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо завантаження учасником необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками копії укладеного договору, предметом якого є послуги з прийняття, складування та зберігання рослинних відходів.
В складі документів тендерної ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" копія укладеного договору, предметом якого є послуги з прийняття, складування та зберігання рослинних відходів відсутня.
З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. При цьому ані ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів і розкриття ТП.
Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Аналіз положень ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону дає підстави дійти висновку, що невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та невиправлення виявлених замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення ТП учасника. Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із неподанням документів, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
У цьому випадку мала місце саме наявність обставин, що свідчили про невідповідність учасника процедури закупівель кваліфікаційним критеріям.
Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав. Тобто, якщо б КП "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" підтвердили би наявність вищезазначених документів, але назви, зазначені в цих документах були різні, або інші невідповідності в цих документах, то до цих учасників було б застосовано ч. 16 ст. 29 Закону.
По-другому питанню, викладеному у запиті.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ та згідно Додатку №3 до тендерної документації КП «Зелене будівництво» СМР в складі документів тендерної пропозиції надано Договірну ціну, яка була розрахована на підставі калькуляцій в розрізі по кожному виду послуг, які в свою чергу були розраховані на основі Галузевих комунальних норм України 02.08.018-2004 (Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення). В кожній калькуляції вказано розмір кошторисної заробітної плати робітників на одиницю виміру послуг та розмір кошторисного прибутку, який не перевищує відсотка по галузі (Додаток №1 до пояснення), чим повністю виконало вимоги тендерної документації. Отже у замовника не було законних підстав для відхилення цієї тендерної пропозиції.
По-третьому питанню, викладеному у запиті.
Визначення терміну «пов’язані особи» в частині 1 статті 1 Закону можна умовно розділити на три частини:
1. визначення пов’язаності учасників процедури закупівлі між собою по відношенню до юридичних та фізичних осіб (юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі);
2. визначення пов’язаності через службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка може застосовуватись як для доведення факту пов’язаності учасників між собою, так і для доведення пов’язаності учасника з уповноваженою особою замовника (службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи);
3. визначення пов’язаності учасника з уповноваженою особою замовника (фізичні особи – керівник замовника та/або члени сім’ї, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин).
Як слідує із зазначеного вище пов’язаність встановлюється на підставі прямих та опосередкованих відносин контролю з можливістю здійснення вирішального впливу, родинних зв’язків, наявності повноважень здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. При цьому під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом: - реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою; - права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі; - володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. При цьому для фізичної особи визначено, що загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать не тільки такій фізичній особі, а й членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Замовник, під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника, перевірив положення Статуту підприємства, наказ на директора, контракт, переглянув ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та сервіс перевірки контрагентів YouControl та не встановив жодної ознаки «пов’язаності».
Отже, підсумовуючи вищевикладене у Замовника наявні всі правові підстави вважати КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" не пов’язаною особою з іншими учасниками, з уповноваженою особою та з керівником замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-02-03-006089-c та керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради оприлюднив через електронну систему закупівель документи, що свідчать про припинення зобов’язань за Договором №73-б від 30.03.2022 шляхом його дострокового розірвання.
2022-09-29 14:33:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунунто шляхом припинення зобовязань за договором
2022-09-29 21:05:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 747 987,16
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" |
1 727 487,00
UAH з ПДВ
|
1 659 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
1 799 760,41
UAH з ПДВ
|
1 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #38523128 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 08:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 лютого 2022 00:00
|
ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" #39490078 |
Відхилено |
1 659 999,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 13:22
|
|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03352490 |
Переможець |
1 660 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 14:25
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | укладений |
29 вересня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 16:05
|
Image-17.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-16.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-15.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-14.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-13.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-15.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-16.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-17.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:04
|
Image-14.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-13.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-12.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-11.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-9.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-7.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-10.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-8.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-3.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-1 (1).jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-5.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-2.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-6.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:03
|
Image-4.jpg | укладений |
30 березня 2022 16:02
|
Протокол 89.jpg | укладений |
08 березня 2022 14:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 021 445,76
UAH (в тому числі ПДВ 170 240,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на виконання висновку про проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯМ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.09.2022 р. |