Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний ландшафтний парк "Знесіння" |
Код ЄДРПОУ: | 13806354 |
Місцезнаходження: | 79024, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ НОВОЗНЕСЕНСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
Панкевич Каріна Олегівна 380322975046, 380322917527, 380993136700 kpankevych100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 13:12 |
Очікувана вартість: | 1 066 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 333,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 16:17 |
ТД корми 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000082 ● faed9257f441421f8453ea24b3609eb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 180
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-03-005894-c, 03.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-30 16:30:11
Про надання пояснень
Дата: 30.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-03-005894-c, яка проводилась Регіональним ландшафтним парком "Знесіння" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ФОП Гречухом Ігорем Олеговичем не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Гречуха Ігоря Олеговича, яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 13:57:42
Пояснення на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступну інформацію:
1. Розмір та характеристики предмета закупівлі, а саме готових кормів для сільськогосподарських та інших тварин визначалися на підставі розрахунку кормів для тварин, які перебувають на балансі РЛП «Знесіння» відповідно до рекомендацій харчування тварин зоологічного відділу, затверджених начальником Львівської міської державної лікарні ветеринарної медицини Круком О.Р. (скан розрахунків додається). У даному розрахунку визначається денна потреба в кормах кожної тварини зокрема. Станом на момент проведення закупівлі на балансі РЛП «Знесіння» знаходились 74 тварини, які повинні бути забезпечені належним харчуванням відповідно до рекомендацій ветеринара (перелік тварин на балансі додається) протягом усього 2022 року.
Якісні характеристики та різноманіття готових кормів визначено відповідно до видових особливостей тварин, що обліковуються на балансі Замовника, та їх раціону з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість необхідних кормів визначається на підставі середньоринкових цін на аналогічні товари та затверджується у кошторисі видатків загального фонду Регіонального ландшафтного парку «Знесіння» на 2022 рік (скан додається).
2.Обґрунтування даних характеристик не розміщувалось на веб-сайті, такий відсутній у Замовника.
3. Замовником зроблено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ" від 22.02.2022 року. Учасник переможець мав надати до 04.03.2022 року документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте, о 5:30 год. 24 лютого 2022 Президентом України на всій території нашої держави запроваджено режим воєнний стан, це дозволяє розцінювати, що нашій територіальній цілісності загрожує небезпека. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Відповідно до останньої інформації, ворожий наступ здійснюється не лише на східних та прикордонних територіях країни, відомо що небезпека існує в тому числі і у м. Львові та області, а тому, враховуючи вищенаведене та надзвичайну ситуацію, яка не дозволяє працювати у звичному режимі, існувала нагальна потреба вжити всіх необхідних заходів щодо забезпечення потреб Регіонального ландшафтного парку «Знесіння».
Слід також зазначити, що відповідно до п. 24 ч. 1 ст.2 Кодексу Цивільного Захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Необхідно також взяти до уваги, що напередодні 23 лютого УКАЗОМ Президента України введено надзвичайний стан, а тому зважаючи на те, що надзвичайний стан - це особливий правовий режим, який може тимчасово вводитися в Україні чи в окремих її місцевостях при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру не нижче загальнодержавного рівня, що призвели чи можуть призвести до людських і матеріальних втрат, створюють загрозу життю і здоров’ю громадян, або при спробі захоплення державної влади чи зміни конституційного ладу України шляхом насильства і передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування відповідно до цього Закону повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, нормального функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, захисту конституційного ладу, а також допускає тимчасове, обумовлене загрозою, обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень, а тому робота в звичному безпечному режимі стає неможливою.
З огляду на вищезазначене, введення на території України воєнного стану унеможливило отримання та надання Учасником-переможцем торгів у строк, визначений ЗУ «Про публічні закупівлі» документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, виходячи із вищенаведених обставин, замовник знаходиться у обставинах незалежних від нього та враховуючи необхідність в отримані товару, що був предметом даної закупівлі Замовник враховуючи ситуацію в країні та необхідність прийнято рішення укласти договір з ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ".
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 18 КУпАП не є адміністративним правопорушенням дія, яка хоч і передбачена цим Кодексом або іншими законами, що встановлюють відповідальність за адміністративні правопорушення, але вчинена в стані крайньої необхідності, тобто для усунення небезпеки, яка загрожує державному або громадському порядку, власності, правам і свободам громадян, установленому порядку управління, якщо ця небезпека за даних обставин не могла бути усунута іншими засобами і якщо заподіяна шкода є менш значною, ніж відвернена шкода. Статтею 17 КУпАП передбачено, що особа, яка діяла в стані крайньої необхідності, необхідної оборони або яка була в стані неосудності, не підлягає адміністративній відповідальності.
Уповноважена особа та керівник Регіонального ландшафтного парку "Знесіння" при прийняті рішення про укладення договору з ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ за результатами аукціону перебували в стані крайньої необхідності та керувалися виключно інтересами замовника. Варто також зазначити, що предмет даної закупівлі є критично необхідним для підтримання життєдіяльності тварин, що знаходяться у зоологічному відділі та потребують щоденного годування. Таким чином, відсутність корму спричинить шкоду здоров’ю та загибель тварин.
Просимо із розумінням розглянути та взяти до уваги наші пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівліUA-2022-02-03-005894-c повідомляємо наступне: У зв’язку з встановленням за результатами проведення моніторингу порушення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31, пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закон, нами було прийнято рішення надіслати ФОП Гречух І.О. лист щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (скан-копія листа додається) та було укладено додаткову угоду про розірвання даного договору. Відтак, порушення, зазначені у висновку щодо проведення моніторингу, вважаємо усунутими у повному обсязі (згідно з інформацією резулятивної частини даного висновку). Вищенаведені зауваження взяті до уваги та відповідно було прийнято рішення щодо недопущення в майбутньому вищенаведених обставин.
2022-06-10 14:08:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-08-05 10:43:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРВАН" |
1 066 000,00
UAH з ПДВ
|
1 066 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ" |
1 066 700,00
UAH з ПДВ
|
1 066 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРВАН" #42083498 |
Відхилено |
1 066 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 12:28
|
|
ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ" #3282104477 |
Переможець |
1 066 700,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2022 15:07
|
ДУ корми.pdf | укладений |
10 червня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 12:39
|
Договір 2022.pdf | укладений |
09 березня 2022 12:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2022 — 10 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
442 529,55
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з встановленням за результатами проведення моніторингу порушення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31, пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закон |