Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2 |
Код ЄДРПОУ: | 30514430 |
Місцезнаходження: | 45006, Україна , Волинська обл., Ковель, Данила Галицького 6а |
Контактна особа: |
Химюк Світлана Борисівна +380335249212 rgkp2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2022 13:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
03 лютого 2022 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 12:13 |
ПРОТОКОЛ переговорів (гуртожиток).doc | |
03 лютого 2022 12:13 |
Протокол переговорів РЖКП-2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-27-000028 ● 383dc263109e4bdfb21d7bc444ffe8f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2022 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2022 Одеса № 244
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2022 № 244
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2022-02-03-002649-c 03.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону; За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону.)
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ ДЛЯ ПОТРЕБ БАГАТОКВАРТИРНИХ БУДИНКІВ ТА ГУРТОЖИТКІВ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 185 871,68 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" #42159289 |
Переможець |
1 185 871,68
UAH з ПДВ
|
17 березня 2022 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 13:44
|
договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг (1).pdf | укладений |
23 березня 2022 13:41
|