Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Голованівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44084336 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт Голованівськ, вул. Соборна, 40 |
Контактна особа: |
Андрій Павленко +380961928682 golovosvitakg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 10:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 10:10 |
ТД_вугілля_2022_2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-26-000008 ● 526edd6a20c647569b74beccb69aa12d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2022 № 9-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.05.2022 № 9-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-02-03-002144-b 03.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 14:03:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-03-002144-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 11:26:57
Відповідь Замовника на запит
У зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., воєнний стан було продовжено Указами Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., № 259/2022 від 18.04.2022р.), та № 341/2022 від 17.05.2022р. наказом № 34 від 24.02.2022р. Голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-02-03-002144-b є незаконним.
Також повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2022р. згідно фактичних даних за 2021р. Обсяги визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010. Очікувана вартість визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-10 10:12:16
Доповнення Замовника до відповіді на запит
Посилання на розміщене обґрунтування: https://osv.org.ua/rada/44084336/derzhavni-zakupivli-09-46-51-10-06-2022/
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 14:18:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-03-002144-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Замовником укладено договір поставки між Замовником та приватним підприємством «СЕВ-СЕРВІС 2000» від 25.03.2022 № 79 (далі – Договір) з недотриманням строків, встановлених Законом?
Частиною 6 статті 33 Закону встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про намір укласти договір від 22.02.2022. Проте, Договір укладено 25.03.2022, тобто на 31-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимогу частини 6 статті 33 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 14:18:05
Відповідь Замовника на запит
Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У ВИПАДКУ ОБҐРУНТОВАНОЇ НЕОБХІДНОСТІ СТРОК ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ МОЖЕ БУТИ ПРОДОВЖЕНИЙ ДО 60 ДНІВ.
Оскільки у зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р. у Замовника була відсутня можливість укласти договір не пізніше ніж через 20 днів, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору до 60 днів на підставі вищезгаданого. Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає публікації відповідного рішення в системі закупівель, а також на електронному майданчику з яким працює Замовник відсутнє відповідне поле для публікації такого рішення.
Окрім того, відмічаємо, що голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-02-03-002144-b є незаконним. У випадку продовження процедури моніторингу Замовник буде змушений направити відповідне звернення до Головного офісу Державної аудиторської служби України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-03-002144-b Замовник зазначає, що порушення в його діях відсутні, оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язкової публікації рішення про продовження строку для укладення договору в електронній системі закупівель. Окрім того в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua та на майданчику zakupki.prom.ua, з яким працює Замовник, відсутні спеціальні поля для дозавантаження такого рішення, тому після визначення переможця Замовник має можливість або розмістити підписаний сторонами договір, або скасувати закупівлю. Також Замовник зазначає, що проведення моніторингу даної закупівлі є незаконним, оскільки процедура моніторингу порушує наказ №34 від 24.02.2022р. голови Державної аудиторської служби України Геннадія Пліса, яким зупинено всі процедури моніторингу. Необхідно відмітити, що відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Рішення про проведення моніторингу було опубліковано 26.05.2022р. Відповідно до ч. 6 ст. 6 Закону Країни «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»: у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67 та статей 71-73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Таким чином не застосовується норма, яка зазначає що робота не провадиться в дні релігійних свят, тобто 13.06.2022р. є робочим днем. Враховуючи вищезазначене процедура моніторингу закупівлі повинна була бути завершена не пізніше ніж 16.06.2022р. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-03-002144-b було складено 17.06.2022р., що є порушенням ч. 4 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-06-20 14:12:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 8 статті 12 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 |
1 160 004,00
UAH з ПДВ
|
1 160 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 251 000,00
UAH з ПДВ
|
1 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Переможець |
1 160 004,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2022 11:05
|
ДУ вугілля.PDF | зміни до договору |
09 травня 2022 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2022 11:38
|
Договір вугілля.PDF | укладений |
25 березня 2022 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п.1.1 Договору в нові редакції |
Номер договору про закупівлю: | № 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |