Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13815703 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9 |
Контактна особа: |
Блажкевич Мар'яна Павлівна +380980846929 likarna_zvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 19:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 20 | |
Iнша подія | Післяоплата - згідно графіку лізінгових платежів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
02 лютого 2022 19:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 19:10 |
UA-2021-09-13-014889-b-open.pdf | |
02 лютого 2022 19:10 |
UA-2021-07-30-008763-b-report.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000100 ● 6e7b2c2ddd0849bfb20035906708bb8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-02-013788-b, 02.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:24:52
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-02-013788-b, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Згідно частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в тому числі: назву предмета закупівлі, кількість поставки товарів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 15:53:43
відповідь Замовника
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Під час проведення переговорної процедури закупівлі предмет якої «Фінансовий лізинг щодо закупівлі Магнітно-резонансного томографа» комунальним некомерційним підприємством «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався змістом: Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про закупівлю спеціалізованого медичного обладнання комунальним некомерційним підприємством «Дрогобицька міська лікарня № 1» Дрогобицької міської ради, визначення умов і способів забезпечення виконання зобов’язань на умовах фінансового лізингу” посилання: https://doc.drohobych-rada.gov.ua/%e2%84%96-483-%d1%80%d1%96%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%b5%d1%81%d1%96%d1%97-%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%b1%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%be%d1%97-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%be-2/, а також рішення від 05.01.2022 № 969 Про внесення змін в рішення № 483 «Про закупівлю спеціалізованого медичного обладнання комунальним некомерційним підприємством «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради, визначення умов і способів забезпечення виконання зобов’язань на умовах фінансового лізингу» та визначено його очікувану вартість, посилання: https://doc.drohobych-rada.gov.ua/%e2%84%96-969-%d1%80%d1%96%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%b5%d1%81%d1%96%d1%97-%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%b1%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%be%d1%97-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%be-2/, а також за результатом проведених досліджень відкритих даних з мережі інтернет та сайтів банку та наведені умови щодо надання лізингових кредитів.
Слід зауважити, що вищезгадані рішення Дрогобицької міської ради зазначають наступні умови укладення договору лізингу та вимоги до предмета лізингу, зокрема:
Предмет лізингу: спеціалізоване медичне обладнання – магнітно-резонансний томограф, згідно з додатком.
Термін поставки магнітно-резонансного томографа до 20 грудня 2021 року, згідно змін-до 20.05.2022
Строк лізингу – 60 місяців від дати, визначеної у договорі.
Вартість предмета лізингу – не більше 37 000 000,00 (тридцять сім мільйонів) грн.
Відсоткова ставка за користування лізингом – не більше 10 відсотків річних у гривнях.
Розмір та строки сплати лізингових платежів – щомісячно рівними частинами відповідно до умов договору лізингу.
Отже, виходячи із вищенаведеного, Замовником розроблено технічну специфікацію, у якій зазначено вимоги до предмета закупівлі-медичного обладнання та умов лізингу.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі:
Повідомляємо, що власного веб-сайту у Комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської на даний час немає. Оскільки кошти на створення веб- сайту у Змовника відсутні.
А тому, просимо взяти до уваги, інформацію, яка наведена у вищезгаданих рішень Дрогобицької міської ради, публікація яких є на сайті останньої.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:38:50
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-28 11:08:18
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Відмінено переговорну процедуру.
2022-04-21 09:32:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК #14282829 |
Переможець |
46 142 999,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 19:22
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 17:58 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 лютого 2022 17:58 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити переговорну процедуру на закупівлю предмет якої «Фінансовий лізинг щодо закупівлі Магнітно-резонансного томографа», ідентифікатор UA-2022-02-02-013788-b на підставі п. 4. ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині скорочення видатків бюджету на закупівлю товарів, робіт чи послуг. |
16 лютого 2022 17:58
|
Електронний підпис |
16 лютого 2022 17:56
|
Протокол відміни 16 02.pdf |