Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
160 800,00 UAH
UA-2022-02-02-013726-b 3ce1d53b23ce4796b13bc9d19d17ae77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Федорівна

+380487849273 schoolkor34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ДИТИНА З МАЙБУТНІМ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 25428420
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Тетяна Федорівна
+380487849273
schoolkor34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2022 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2022 10:00
Очікувана вартість: 160 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 804,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції - електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 50 робочих днів з дати розкриття пропозицій. Гарантія повинна бути оформлена, за формою та відповідати вимогам, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Інші умови щодо надання забезпечення пропозиції викладені у Додатку№4
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Споживачем поставленого товару, здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України, згідно видаткових накладних на товар, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів з дня отримання Споживачем належним чином оформлених видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції - електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 50 робочих днів з дати розкриття пропозицій. Гарантія повинна бути оформлена, за формою та відповідати вимогам, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Інші умови щодо надання забезпечення пропозиції викладені у Додатку№4

Сума забезпечення: 4800 UAH
Форма підтвердження: документ
02 лютого 2022 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2022 18:56
Оголошення_Молоко[47013].docx
02 лютого 2022 18:56
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КАПУСТЯНСЬКА МАРТА ОЛЕГІВНА 160 800,00
UAH з ПДВ
160 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАПУСТЯНСЬКА МАРТА ОЛЕГІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАПУСТЯНСЬКА МАРТА ОЛЕГІВНА
#3171819328
Переможець 160 800,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2022 20:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2022 20:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАПУСТЯНСЬКА МАРТА ОЛЕГІВНА
#3171819328
160 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 17:50
ДУ до договору 9 21.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 15:44
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 15:14
Договір 9.21 від 18.02.2022.pdf укладений
18 лютого 2022 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 80400,00 грн. Ціна договору становить 80400,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 9/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 80 400,00
UAH