Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Станіслав Мякотін +380506557020 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 11:26 |
Очікувана вартість: | 4 099 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 498,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником протягом 180 календарних днів з дня надання рахунку надавачем послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2022 08:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 20:48 |
Перелік змін.docx | |
11 лютого 2022 20:48 |
Додатки_Нова редакція.docx | |
02 лютого 2022 14:43 |
Проект договору (2).doc | |
02 лютого 2022 14:43 |
Тендерна документація.docx |
14 лютого 2022 08:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 лютого 2022 20:48 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 лютого 2022 20:48 |
Додатки_Нова редакція.docx
|
||||||
02 лютого 2022 14:43 |
Проект договору (2).doc
|
||||||
02 лютого 2022 14:43 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обєктом підвищеної небезпеки визначено Водопровідно-насосну станцію по вул Межова, 2 в м. Нікополь
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000005 ● 58bd24e009fd4b34bf0f68feec3760bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2022-02-02-008861-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 13:39:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-008861-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 14:24:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-008861-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про Про публічні закупівліі», КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» надає пояснення, а саме.
Стосовно документів, що стосуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне.
Визначення технічних якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на підставі аналізу виконання попередньо укладених договорів. Повідомляю, що підприємство належить до категорії підприємств критичної інфраструктури та визначено міською радою м. Нікополя як стратегічно важливе, об’єкти охорони знаходяться на березі Каховського водосховища, доступ до яких є обмеженим. Зазначені об’єкти в будь-якому випадку мають охоронятись тим паче в умовах агресії, тим паче враховуючи рішення про внесення м. Нікополя до переліку міст в яких ведуться воєнні (бойові) дії.
За результатами виконання договорів, у 2021 році визначено оптимальну чисельність штату охорони за об’єктами, що її потребують з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України. Розрахунок очікуваної вартості зазначених послуг складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема на підставі аналізу отриманих цінових пропозицій від учасників ринку.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне.
КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-008861-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», встановлено не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.. За вжитими заходами повідомляю наступне. Висновки Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області прийняті до відома Замовником. У зв’язку з набранням чинності постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування тендерну документацію, на початку року оновлено з урахуванням вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що може говорити про усунення та подальшого не повторення порушення законодавства в цій частині. Стосовно пункту щодо використання у роботі ключів електронних цифрових підписів повідомляю наступне. Відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749, державні установи та їх працівники для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Відповідно до пункту 2 цього ж Порядку, кваліфікований сертифікат відкритого ключа підписувача –це кваліфікований сертифікат відкритого ключа, в якому додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи, яка є працівником установи, зазначаються ідентифікаційні дані відповідної установи (найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Разом з тим, абзацом 6, пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», що є чинною, не заборонено використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги” Зважаючи на наведене, Замовником будуть вчинені певні заходи з надавачем послуг з виготовлення КЕПу, спрямовані на приведення електронного підпису уповноваженої особи до правової площини, разом з тим, Постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 встановлено продовження карантинних заходів до 31.12.2022 року.
2022-12-19 11:55:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Охоронна Агенція "Тайфун" |
4 099 600,00
UAH з ПДВ
|
4 099 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПГ ФЕНІКС |
4 099 680,00
UAH з ПДВ
|
4 099 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Охоронна Агенція "Тайфун" #36453143 |
Переможець |
4 099 600,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 10:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2022 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 08:38
|
Договір 80.pdf.pdf | укладений |
11 березня 2022 15:03
|