Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Street cleaning and sweeping services on the territory of the Chernivtsi City Territorial Community (Sadgora (including the village of Chornivka) and part of City of Chernivtsi, bounded by the River Prut and the railway)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька область обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Голованов О.В. +380372524049 cv160281gav@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT INFRASTRUKTURY TA BLAGOUSTROYU CHERNIVETSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44327100 |
Contact point: |
ZHanna Trufina +380372524076 trufina@ukr.net |
Additional contacts: |
Голованов О.В. +380372524049 cv160281gav@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2022 13:48 |
Очікувана вартість: | 13 180 236,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 901,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору (детальні умови вказано в проекті договору, що в додатку 4 до цієї документації). |
Publication date: | 02 лютого 2022 14:28 |
Enquiries until: | 08 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 13 180 236 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 901 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання підписаного, згідно з Договором, акту наданих послуг з прибирання та підмітання вулиць та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому, розрахунки за надані послуги може бути відстрочено Замовником до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше закінчення бюджетного року. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2022 09:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2022 09:38 |
(нова редакція) тендерна документація.doc | |
10 березня 2022 09:38 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
10 березня 2022 09:38 |
Додаток 3 до ТД - оновлений.doc | |
01 березня 2022 11:40 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
25 лютого 2022 09:48 |
оновлений Додаток 1 до ТД (технічне завдання).docx | |
02 лютого 2022 14:28 |
Додаток 2 до ТД тендерна пропозиція-прибирання.docx | |
02 лютого 2022 14:28 |
Додаток 4 до ТД - проект договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000022 ● 7191292e76584aa18ebd236d5fd4774e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 19:50 |
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2022-02-02-008431-b
02.02.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ
44327100) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 12:15:05
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія Садгори (в т.ч. с. Чорнівки) та частина м. Чернівці, обмежена р. Прут та залізнодорожньою колією) (UA-2022-02-02-008431-b) очікуваною вартістю 13 180 236,0 грн., яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Замовник у пунктах 1 та 5 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку №1 до цієї тендерної документації. В підпункті 1.3.1 Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» завантажено скановану копію договору від 06.05.2021 № 303, укладеного між Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (Замовник) та ТОВ «Техно-Буд-Центр» (Підрядник), предмет закупівлі - Утримання вулично-дорожньої мережі Тернопільської міської територіальної громади на 2021 – 2022 роки, ціна договору – 30 649 307,33 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/ до договору від 06.05.2021 № 303, який укладений між Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (Замовник) та ТОВ «Техно-Буд-Центр» (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2021-01-15-002027-c, було укладені додаткові угод, що Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Проте, учасником-переможцем ТОВ «Техно-Буд-Центр» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 06.05.2021 № 303 надано без додаткової угоди № 7, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ «Техно-Буд-Центр» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 4-1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 14:32:07
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія Садгори (в т.ч. с. Чорнівки) та частина м. Чернівці, обмежена р. Прут та залізнодорожньою колією» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-02-008431-b) повідомляємо про наступне.
Стосовно пункту 1 запиту.
Замовником повторно проаналізовано інформацію та документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», та здійснено їх порівняння з даними, оприлюдненими на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. За результатами даного аналізу та порівняння слід зазначити, що станом на 04.05.2022р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутнє Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № 303 від 06.05.2021р. (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2021-01-15-002027-c), відповідно до якого між сторонами укладалась додаткова угода № 7.
Також слід зазначити, що відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель закупівля № UA-2021-01-15-002027-c, учасником якої було товариство з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», є мультилотовою. Даний учасник є переможцем процедури закупівлі за лотами № 1, 2, 4. Проте, додатковою угодою № 7 вносились зміни до договору № 302 від 06.05.2021р. (лот № 1).
Однак учасником процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія Садгори (в т.ч. с. Чорнівки) та частина м. Чернівці, обмежена р. Прут та залізнодорожньою колією» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-02-008431-b) на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скан-копію договору № 303 від 06.05.2021р. з усіма додатками та додатковими угодами, що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
З огляду на вказане вище, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» з підстав, наведених у запиті Східного офісу Держаудитслужби.
Стосовно пункту 2 запиту.
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2022 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр |
12 916 630,00
UAH з ПДВ
|
12 916 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
13 080 430,00
UAH з ПДВ
|
13 080 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр #33768346 |
Переможець |
12 916 630,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2022 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:35
|
ДД 3 - прибирання.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:31
|
ДД 1 ПР-знесення дерев.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 11:54
|
ДД 2 - прибирання - Садгора.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 10:33
|
ДД 1 - прибирання Садгора.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 10:38
|
Договір - Прибирання - Садгора.pdf | укладений |
06 квітня 2022 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |