Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
467 500,00 UAH
UA-2022-02-02-007790-c ● 877867f03add454ea311f22ce90eb2ff
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський центр розвитку дитини №5 |
Код ЄДРПОУ: | 22061278 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 143 |
Контактна особа: |
Сацердова Ірина Володимирівна +380969845023 crd5oblik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 23:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 467 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 23:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 23:31 |
додаток 5.docx | |
02 лютого 2022 23:31 |
додаток 4.docx | |
02 лютого 2022 23:31 |
Додаток 3.doc | |
02 лютого 2022 23:31 |
додаток 2.doc | |
02 лютого 2022 23:31 |
додаток 1.docx | |
02 лютого 2022 23:31 |
ТД Електроенергія на 2022 - ЦРД 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-02-007790-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39577504
Дата подання: 03 лютого 2022 15:01
Дискримінаційні вимоги
Вимога внести зміни до тендерної документації, що обмежує коло учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2022 16:36
Розглянувши Вашу вимогу щодо «внесення змін до тендерної документації, що обмежує коло учасників закупівлі» у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)», повідомляємо наступне.
Згідно статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» передбачено, що Учасники повинні підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства; надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі., оригінал або копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів, видані органом з сертифікації на ім’я учасника.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що вказані вимоги Тендерної документації жодним чином не дискримінують учасників закупівлі, оскільки отримати сертифікати може будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Вказані вимоги тендерної документації, які зазначені у Додатку 3, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях електричної енергії.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Положеннями статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель, а також передбачено відомості що зазначаються в замовником у тендерній документації.
Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Також Замовник встановлює у тендерній документації вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії.
Зазначені посилання у Вашій вимозі що надання сертифікатів ISO є дискримінацієйною і не законною нормою, та не передбачені чинним законодавством — не є вірними.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому можливість отримати зазначені сертифікати (або аналогічні), щоб дотриматися умов тендерної документації та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні є загальнодоступними ля всіх постачальників електричної енергії.
Замовник електричної енергії зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників відкритих торгів потрібно підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001, 27000, 37001.
На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» або інший аналогічний державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Учасники повинні надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі., оригінал чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів, видані органом з сертифікації на ім’я учасника.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для отримання необхідних документів - складність у їх отриманні не виникає в інших аналогічних закупівлях у інших Учасників, тому твердження Вимоги є не об'єктивним та не обґрунтованими в частині складності отримання таких документів.
Окрім того, Замовником уже проводилась процедура закупівлі електричної енергії на 2022 рік, і у жодного з учасників процедури не було вимог щодо внесення змін до Тендерної документації (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-12-07-005113-b).
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Наголошуємо, що Замовник встановлюючи вимогу надання сертифікату (документу), що підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання не обмежує учасника конкретним стандартом, а надає альтернативу надання підтвердження впровадження в учасника іншого аналогічного державного стандарту. Зауважимо, що відсутністність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру.
Така ж сама правова позиція викладена в рішеннях постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, №19457-р/пк-пз від 27.08.2021, №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та інших.
Враховуючи вищевикладене, замовником відмовлено у задоволенні вимоги, оскільки Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника закупівлі, що звернувся з вимогою, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Тендерна документація згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» не потребує перегляду та внесення змін, оскільки зазначені у ній вимоги не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» передбачено, що Учасники повинні підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства; надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі., оригінал або копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів, видані органом з сертифікації на ім’я учасника.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що вказані вимоги Тендерної документації жодним чином не дискримінують учасників закупівлі, оскільки отримати сертифікати може будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Вказані вимоги тендерної документації, які зазначені у Додатку 3, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях електричної енергії.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Положеннями статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель, а також передбачено відомості що зазначаються в замовником у тендерній документації.
Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Також Замовник встановлює у тендерній документації вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії.
Зазначені посилання у Вашій вимозі що надання сертифікатів ISO є дискримінацієйною і не законною нормою, та не передбачені чинним законодавством — не є вірними.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому можливість отримати зазначені сертифікати (або аналогічні), щоб дотриматися умов тендерної документації та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні є загальнодоступними ля всіх постачальників електричної енергії.
Замовник електричної енергії зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників відкритих торгів потрібно підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001, 27000, 37001.
На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» або інший аналогічний державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Учасники повинні надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі., оригінал чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів, видані органом з сертифікації на ім’я учасника.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для отримання необхідних документів - складність у їх отриманні не виникає в інших аналогічних закупівлях у інших Учасників, тому твердження Вимоги є не об'єктивним та не обґрунтованими в частині складності отримання таких документів.
Окрім того, Замовником уже проводилась процедура закупівлі електричної енергії на 2022 рік, і у жодного з учасників процедури не було вимог щодо внесення змін до Тендерної документації (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-12-07-005113-b).
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Наголошуємо, що Замовник встановлюючи вимогу надання сертифікату (документу), що підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання не обмежує учасника конкретним стандартом, а надає альтернативу надання підтвердження впровадження в учасника іншого аналогічного державного стандарту. Зауважимо, що відсутністність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру.
Така ж сама правова позиція викладена в рішеннях постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, №19457-р/пк-пз від 27.08.2021, №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та інших.
Враховуючи вищевикладене, замовником відмовлено у задоволенні вимоги, оскільки Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника закупівлі, що звернувся з вимогою, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Тендерна документація згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» не потребує перегляду та внесення змін, оскільки зазначені у ній вимоги не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
341 255,28
UAH з ПДВ
|
341 255,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 лютого 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій