Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романюк +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 590 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 13:13 |
Тендерна_документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000010 ● a5c4fd321cca411abdfb244c21858c5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2022 № 32-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.10.2022 № 32-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2022-02-02-006625-b 02.02.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 18:00:03
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Натрію хлорид (Sodiumchloride); Натрію хлорид (Sodiumchloride); Натрію хлорид (Sodiumchloride); Калію хлорид (Potassiumchloride); Сода-буфер (Sodiumbicarbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodiumhydrocarbonate); Сангера (Tranexamic acid); Сангера (Tranexamic acid); Інфлуган (Paracetamol)», за адресою: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г (ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 13:49:55
Пояснення
У відповідь на Запит про надання інформації (2022-10-04 18:00) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з фармацевтичної продукції Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Натрію хлорид(Sodiumchloride);Натрію хлорид (Sodiumchloride);Натрію хлорид (Sodiumchloride);Калію хлорид (Potassiumchloride ); Сода-буфер (Sodiumbicarbonate ); Натрію гідрокарбонат (Sodiumhydrocarbonate);Сангера (Tranexamic acid); Сангера (Tranexamic acid); Інфлуган (Paracetamol) (код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція) (ID: UA-2022-02-02-006625-b), повідомляю:
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної потреби Замовника, для забезпечення оперативного надання якісних та кваліфікованих медичних послуг за пакетами медичних гараній, на виконання умов договорів укдадених з НСЗУ, за клопотанням відповідальних осіб (копія клопотання додається). Через електронний майданчик zakupki.prom.ua здійснено публікацію плану закупівлі затвердженого протоколом № 49 від 02.02.2022 року. (UA-P-2022-02-02-005727-b)
2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено у відповідності до рекомендацій Інфолиста МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, методом порівняння ринкових цін – використана інформація про ціни, що міститься вмережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. Реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, Національного переліку основних лікарських засобів, електронної системи закупівель “ProZorro” та сайту www.apteka.ua. Закупівля запланована в межах фінансового плану підприємства та оголошена через електронний майданчик zakupki.prom.ua на умовах визначених тендерною документацією, яка затверджена протоколом № 51 від 02.02.2022 р.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://rokl.rv.ua/.
Додатки: - клопотання – 1 арк. в 1 прим.
- протокол № 49 від 02.02.2022 р. – 2 арк. в 1 прим.
- протокол № 51 від 02.02.2022 р. – 2 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ інформує, що у звʼязку з проведеним моніторингом щодо закупівлі Код ДК 021-2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Натрію хлорид(Sodiumchloride);Натрію хлорид (Sodiumchloride);Натрію хлорид (Sodiumchloride);Калію хлорид (Potassiumchloride ); Сода-буфер (Sodiumbicarbonate ); Натрію гідрокарбонат (Sodiumhydrocarbonate);Сангера (Tranexamic acid); Сангера (Tranexamic acid); Інфлуган (Paracetamol) органами контролю були встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких він зобов’язує здійснити дії щодо усунення виявленого порушення. Внаслідок цього Замовник інформує про усунення порушень шляхом надсилання листа про розірвання договору, який укладений із ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» № 195 від 14.03.2022. Документ додається.
2022-10-26 11:12:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
2 589 749,66
UAH з ПДВ
|
2 496 411,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
2 532 570,70
UAH з ПДВ
|
2 532 570,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
2 496 411,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 09:58
|
Ду 3 195.pdf | укладений |
04 листопада 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2022 09:52
|
ДУ 2 195.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2022 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 11:00
|
ДУ 1 195.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 11:42
|
195.pdf | укладений |
14 березня 2022 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 432 785,80
UAH (в тому числі ПДВ 40 567,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою двох сторін та на виконання висновку моніторингу. |