Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2022 11:40 |
Очікувана вартість: | 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71420000-8: Послуги у сфері ландшафтної архітектури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2022 09:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2022 09:16 |
7. Перелік змін.doc | |
07 лютого 2022 09:16 |
6.1. ДОДАТОК 3 проект договору (нова редакція) .docx | |
07 лютого 2022 09:16 |
6. ТД фонтан нова редакція .docx |
07 лютого 2022 09:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2022 09:16 |
7. Перелік змін.doc
|
|||
07 лютого 2022 09:16 |
6.1. ДОДАТОК 3 проект договору (нова редакція) .docx
|
|||
07 лютого 2022 09:16 |
6. ТД фонтан нова редакція .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
На вимогу, подану через систему електронних закупівель 17.03.22 о 18:32, на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 71420000-8 – Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з технічного обслуговування фонтану на вул. Б. Хмельницького (біля будинку №56) у м. Львові) (оголошення UA-2022-02-02-006099-c) подану учасником ПП «ПАТРОНАТ», повідомляю.
Відповідно до ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 п. 3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А отже, Законом встановлено імперативну норму для переможця процедури закупівлі щодо надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Імперативні норми права містять категоричні приписи, що безпосередньо визначають поведінку суб'єктів, не дозволяють відхилятися від них і не можуть бути замінені за рішенням (домовленістю) цих суб'єктів іншими умовами.
Поряд з цим, Закон забороняє Замовнику встановлювати спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для учасників процедури закупівлі та/або переможця процедури закупівлі, оскільки такі відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах.
Відтак, з метою виконання усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі Замовником у тендерній документації встановлено наступні вимоги, а саме, пп. 5 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у частині 2 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю.
У Частині 2 Додатку №1 до Тендерної документації Замовником зазначено «**Відповідно до ч.6 ст.17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
У п. 8 Приміток Частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що спосіб виконання ч.6 ст.17 Закону, а саме в частині надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої, визначається переможцем самостійно.
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Відтак, Вами, як переможцем процедури закупівлі, всупереч вимогам Тендерної документації та ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не виконано вимог щодо надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, та у відповідності до абзацу 2 п. 3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваша тендерна пропозиція підлягала відхиленню.
А отже, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною, такою що суперечить нормам чинного законодавства та не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 березня 2022 18:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000005 ● e02333140fab468eb60bac33abf63eb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-02-006099-c, 02.02.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-1-7-1).
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 16:44:31
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-02-006099-c, яка проводилась Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 16:19:14
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на процедуру закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 71420000-8 – Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з технічного обслуговування фонтану на вул. Б. Хмельницького (біля будинку №56) у м. Львові) (оголошення № UA-2022-02-02-006099-c)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою забезпечення збереження технічно-справного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків служби елементу благоустрою (фонтану) враховувались, зокрема: ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text); ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами) (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/909D636F5D23AD3DC225788100307F7E?OpenDocument), а також інших нормативно-правових актів України.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного технічного обслуговування, врахуванням показників минулих років та враховуючи кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» від 20 грудня 2021 року №1794 (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/53A75CDC4C148A7FC22587B4002CF7A7?OpenDocument).
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022/21472, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушень у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005 Детально розглянувши висновок від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-02-006099-c, проведеного Західним офісом Держаудитслужби (Львів), повідомляємо наступне. За результатами проведеного моніторингу та враховуючи зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005 з уповноваженою особою (особами) проведено роз’яснювальну роботу щодо не допущення в подальшому викладених у висновку зауважень. Щодо відсутності прикладів формальних (несуттєвих) помилок у тендерній документації. Прийнято рішення, під час проведення конкурентної процедури закупівлі у розділ Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» перелік формальних (несуттєвих) помилок затвердженого наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок», доповнити прикладами формальних (несуттєвих) помилок. Додатково повідомляємо, уповноваженою особою систематично здійснюється ознайомлення з авторитетними джерелами інформації (офіційні роз’яснення уповноваженого органу, практика органу оскарження, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а також судової влади України), аналіз матеріалу джерел, використання порад фахівців заради підвищення власних знань та професійних навичок. Також, за наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде скеровано на підвищення кваліфікації шляхом проходження професійних навчань.
2022-07-08 12:12:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Луць О.М |
440 744,24
UAH з ПДВ
|
440 744,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ #23967667 |
Рішення скасоване |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2022 17:02
|
ПП ПАТРОНАТ #23967667 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 14:55
|
|
ФОП Луць О.М #2596122186 |
Переможець |
440 744,24
UAH з ПДВ
|
06 червня 2022 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 20:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 10:50
|
Додаткова до 97-Т-22.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 11:47
|
97-Т-22.pdf | укладений |
23 червня 2022 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни та обсягів закупівлі виклавши п. 3.1. та Додаток №1 до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 97/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |