Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Фонтанський" |
Код ЄДРПОУ: | 35302819 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487407262 fontanzakup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2022 15:42 |
Очікувана вартість: | 1 782 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України. Оплата за надані послуги у звітному місяці, у розмірі 50 % (п’ятдесяти) щомісячної вартості послуг, здійснюється Замовником у строк до 15 числа місяця, наступного за звітнім. Остаточний розрахунок за надані послуги у звідному місяці здійснюються у строк до 30 числа місяця, наступного за звітнім. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 50 |
Надання послуг | Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України. Оплата за надані послуги у звітному місяці, у розмірі 50 % (п’ятдесяти) щомісячної вартості послуг, здійснюється Замовником у строк до 15 числа місяця, наступного за звітнім. Остаточний розрахунок за надані послуги у звідному місяці здійснюються у строк до 30 числа місяця, наступного за звітнім. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 23:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 23:50 |
Перелік змін 09.02.22.pdf | |
09 лютого 2022 23:50 |
ТД 5075 ред 09.02.22.pdf | |
02 лютого 2022 19:18 |
Додаток 5.pdf |
09 лютого 2022 23:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 лютого 2022 23:50 |
Перелік змін 09.02.22.pdf
|
|||||||||
09 лютого 2022 23:50 |
ТД 5075 ред 09.02.22.pdf
|
|||||||||
02 лютого 2022 19:18 |
Додаток 5.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000038 ● a45a746075194b38926fc585b06e03fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 Одеса № 162
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.06.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2022 № 162
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2022-02-02-003172-a 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 16:37:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС ЛІФТ» відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 21:56:03
пояснення
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались на підставі положень Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150 «Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», а також враховувався досвід роботи минулих років.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін, аналіз цін на послуги у попередніх закупівель та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки, умови розрахунків та інше).
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання БЮДЖЕТНИХ коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру БЮДЖЕТНОГО призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме БЮДЖЕТНИХ коштів. На теперішній час, Замовником проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства – кошти отримані від мешканців багатоквартирних будинків, у якості оплати комунальної послуги, у тому числі послуги з технічного обслуговування ліфтів).
2. Замовником укладено договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. У зв’язку із введенням воєнного стану, Виконавець (Учасник-Переможець) не мав можливості надати вчасно (у межах встановлено строку) підписаний договір, зазначене сталось через об’єктивні причини спричинені введенням воєнного стану. Розуміючи те, що допущено порушення допустимого строку укладання договору про закупівлю, Замовником будуть вжиті заходи щодо припинення дії договору про закупівлю та оприлюднена відповідна інформація.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПРЕС ЛІФТ» пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа, але надано довідку № 11-3 від 16.02.2022, якою учасник погодився із умовами викладеними у проекті договору про закупівлю, який, у свою чергу, передбачає порядок оплати « 5.3. Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України. Оплата за надані послуги у звітному місяці, у розмірі 50 % (п’ятдесяти) щомісячної вартості послуг, здійснюється Замовником у строк до 15 числа місяця, наступного за звітнім. Остаточний розрахунок за надані послуги у звідному місяці здійснюються у строк до 30 числа місяця, наступного за звітнім.». Враховуючи зазначене, Замовником враховано зміст довідки № 11-3 від 16.02.2022, як погодження із умовами проекту договору, у тому числі із умовою надання послуг без попередньої оплати. Стосовно укладання договору на умовах, які відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПРЕС ЛІФТ». У замовника та учасника була відсутня можливості укласти вчасно договір про закупівлю, через введення воєнного стану, та отримувати послуги з 01.03.2022 року. При укладанні договору було враховано фактичний період надання послуг, який фактично не міг враховувати період з 01.03.22 по 30.04.22 р. Загальний обсяг закупівлі та тендерна пропозиція учасника передбачали надання відповідних послуг протягом 10 місяців та розрахунок вартості послуг передбачав вартість послуг за один календарний місяць. Оскільки, через не укладання договору вчасно, та зменшення періоду надання послуг на два календарні місяця, договір було укладено на суму, яка розрахована шляхом помноження ціни послуги (ціни за один календарний місяць) на 8 місяців, які фактично можливо влучити до умов договору. Додатково зазначаємо, що Замовником укладено додаткову угоду Договору про закупівлю № ТО-Ф/22 від 01.05.2022 р., якою Сторони дійшли згоди про укладання Договору із порушенням строку, передбаченого частиною шостою статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», та, відповідно, враховуючи положення ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди про відсутність будь-яких взаємних зобов’язань за Договором, з дати його укладання. Зазначена Додаткова угода та інформація про припинення дії договору про закупівлю буде оприлюдненно в електронній системі закупівель 20.06.2022 року.
2022-06-20 12:42:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі".) • усунуто
.
2022-06-21 09:33:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПРЕС ЛІФТ |
1 138 999,25
UAH з ПДВ
|
1 138 999,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД" |
1 628 074,36
UAH з ПДВ
|
1 628 074,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГРАНД ПОРТАЛ СЕРВІС |
1 781 999,90
UAH з ПДВ
|
1 781 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПРЕС ЛІФТ #43497268 |
Переможець |
1 138 999,25
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2022 22:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 лютого 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2022 16:32
|
ДУ 1.pdf | укладений |
20 червня 2022 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 10:28
|
Договір | укладений |
03 червня 2022 09:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 травня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи укладання Сторонами Договору із порушенням строку, передбаченого частиною шостою статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», та, відповідно, враховуючи положення ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди про відсутність будь-яких взаємних зобов’язань за Договором, з дати його укладання. Сторони розуміють що Договір є таким, що ніколи не укладався та є нікчемним в силу Закону. |