Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Маркова Світлана Павлівна +380960819790 markovasvitlana80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 09:04 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 598 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 994,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 09:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 09:00 |
ТД дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000012 ● 7ccf5786ca674fb0a4ab847dfed002ac
- Статус: вирішено ● Дата: 15 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2022 №3-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.05.2022 №3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-02-02-000343-c 02.02.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-02 10:56:35
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних та м’яких порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-000343-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів.
Просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з ФОП Герман І.С. від 12.03.2022 № 91 (додаткова угода від 25.05.2022 № 1) щодо збільшення ціни за 1 м.куб. дров паливних твердолистяних та м’яких порід.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-06 13:55:04
Відповідь по моніторингу
На запит по моніторингу до закупівлі CPV ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних та м’яких порід) (UA-2022-02-02-000343-c) Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області надає:
- Висновок за результатами цінового моніторингу № ЦД-52/1 Сумської торгово-промислової палати.
- Лист від постачальника ФОП Герман І.С. про збільшення ціни за одиницю товару
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-06 14:02:50
Пояснення з власної ініціативи
На запит по моніторингу до закупівлі CPV ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних та м’яких порід) (UA-2022-02-02-000343-c) Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області надає:
- Висновок за результатами цінового моніторингу № ЦД-52/1 Сумської торгово-промислової палати.
- Лист від постачальника ФОП Герман І.С. про збільшення ціни за одиницю товару
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Зобов’язаннь щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Управлінням освіти Конотопської міської ради Сумської області було розірвано договір за згодою сторін з ФОП Герман І.С.
2022-06-15 15:00:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2022-06-16 10:46:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ковальова Ірина Геннадіївна |
1 598 930,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 527 167,00
UAH з ПДВ
|
1 527 167,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА" |
1 592 635,00
UAH з ПДВ
|
1 592 635,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Петренко Максим Михайлович |
1 598 800,00
UAH з ПДВ
|
1 598 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТУПАК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
1 598 930,00
UAH з ПДВ
|
1 598 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковальова Ірина Геннадіївна #3454801149 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 15:17
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2211109119 |
Відхилено |
1 527 167,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 15:39
|
ФОП "ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА" #3434908365 |
Переможець |
1 592 635,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2022 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 14:22
|
ДУ _2.pdf | укладений |
15 червня 2022 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 14:12
|
ДУ _2.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2022 16:34
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2022 10:26
|
Договір 91.pdf | укладений |
12 березня 2022 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару; зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |