Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території філії АТ «НСТУ» «Закарпатська регіональна дирекція»)
Cleaning services (services for cleaning the premises and adjacent territory of the branch of JSC "PBCU" "Zakarpattia Regional Directorate")
Cleaning services (services for cleaning the premises and adjacent territory of the branch of JSC "PBCU" "Zakarpattia Regional Directorate")
Очікувана вартість
226 814,00 UAH
UA-2022-02-01-008778-b ● e4add2ea6dc84778bfbd5bd2637e96dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Закарпатська регіональна дирекція" |
Код ЄДРПОУ: | 40020567 |
Вебсайт: | http://uz.suspilne.media |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Київська набережна, 18 |
Контактна особа: |
Олена Маркович +380664337499 lenaztv@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олена Маркович +380664337499 lenaztv@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Branch of the Joint-Stock Company "National Public Television and Radio Company of Ukraine" "Transcarpathian Regional Directorate" |
National ID: | 40020567 |
Contact point: |
Olena Markovych +380664337499 lenaztv@meta.ua |
Additional contacts: |
Олена Маркович +380664337499 lenaztv@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2022 14:51 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 11:12 |
Очікувана вартість: | 226 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 134,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 лютого 2022 14:58 |
Enquiries until: | 22 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2022 14:51 |
Information
Estimated total value: | 226 814 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 134 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
1.Найменування замовника: акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Закарпатська регіональна дирекція», Місцезнаходження Замовника: Україна, 88018, Закарпатська обл., м. Ужгород, Київська наб.,18; Код згідно в ЄДРПОУ Замовника: 40020567; Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015 – 9091000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території філії АТ «НСТУ» «Закарпатська регіональна дирекція» ) за кодом ДК 021:2015 – 9091000-9 Послуги з прибирання .
3. Кількість товарів: 1 послуга Місце надання послуги: Київська наб.,18; м. Ужгород, Закарпатська область, 88018, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 226 814,00 грн. (Двісті двадцять шість тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів: з 01 березня 2022 року по 31 грудня 2022 року
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2022 року.
7. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту приймання-передачі протягом 30-ти банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення не вимагається.
10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1134,07 гривень.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).: Математична формула не застосовується, критерій оцінки – ціна. Згорнути
Розгорнути
Згорнути
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015 – 9091000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території філії АТ «НСТУ» «Закарпатська регіональна дирекція» ) за кодом ДК 021:2015 – 9091000-9 Послуги з прибирання .
3. Кількість товарів: 1 послуга Місце надання послуги: Київська наб.,18; м. Ужгород, Закарпатська область, 88018, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 226 814,00 грн. (Двісті двадцять шість тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів: з 01 березня 2022 року по 31 грудня 2022 року
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2022 року.
7. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту приймання-передачі протягом 30-ти банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення не вимагається.
10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1134,07 гривень.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).: Математична формула не застосовується, критерій оцінки – ціна. Згорнути
1. Name of the customer: Joint Stock Company “Public Broadcasting Company of Ukraine” (Branch of the Joint Stock Company “Public Broadcasting Company of Ukraine”” Zakarpattia Regional Directorate” Location of the Customer: Ukraine, 88018, Zakarpattia region, city Uzhhorod, 18 Kyivska Naberezhna St.; Code according to the Customer's USREOU: 40020567; Customer's category: a legal entity that provides the needs of the state or territorial community - in accordance with paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
2. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (code): Code DK 021: 2015 - 9091000-9 Cleaning services (services for cleaning the premises and adjacent territory of the branch of JSC "PBCU" " Zakarpattia Regional Directorate ") for Code DK 021: 2015 - 9091000-9 Cleaning services .
3. Quantity of goods: 1 service. Place of service: Ukraine, 88018, Zakarpattia region, city Uzhhorod, 18 Kyivska Naberezhna St.
4. Expected value of the subject of procurement: UAH 226 814.00 (two hundred twenty-six thousand eight hundred fourteen hryvnias 00 kopecks) with VAT.
5. Term of delivery of goods: since 01.03.2022 to 31.12.2022.
6. Deadline for submission of tender proposals: 04.03.2022.
7. Terms of payment (payment procedure): Payment for the provided services is made on the basis of the acceptance-transfer act within 30 banking days after signing by the authorized representatives of the parties of the Act of acceptance-transfer of the provided services.
8. Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian.
9. Amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): Security is not required.
10. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law: Pursuant to Part 1 of Article 28 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all files of the tender proposal, except for information on the price / reduced price of the tender offer.
11. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1134.07 hryvnias.
12. Mathematical formula for calculation of the given price (in case of its application): The mathematical formula is not applied, the evaluation criterion is the price.
Розгорнути
Згорнути
2. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (code): Code DK 021: 2015 - 9091000-9 Cleaning services (services for cleaning the premises and adjacent territory of the branch of JSC "PBCU" " Zakarpattia Regional Directorate ") for Code DK 021: 2015 - 9091000-9 Cleaning services .
3. Quantity of goods: 1 service. Place of service: Ukraine, 88018, Zakarpattia region, city Uzhhorod, 18 Kyivska Naberezhna St.
4. Expected value of the subject of procurement: UAH 226 814.00 (two hundred twenty-six thousand eight hundred fourteen hryvnias 00 kopecks) with VAT.
5. Term of delivery of goods: since 01.03.2022 to 31.12.2022.
6. Deadline for submission of tender proposals: 04.03.2022.
7. Terms of payment (payment procedure): Payment for the provided services is made on the basis of the acceptance-transfer act within 30 banking days after signing by the authorized representatives of the parties of the Act of acceptance-transfer of the provided services.
8. Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian.
9. Amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): Security is not required.
10. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law: Pursuant to Part 1 of Article 28 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all files of the tender proposal, except for information on the price / reduced price of the tender offer.
11. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1134.07 hryvnias.
12. Mathematical formula for calculation of the given price (in case of its application): The mathematical formula is not applied, the evaluation criterion is the price.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території філії АТ «НСТУ» «Закарпатська регіональна дирекція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88018, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Київська набережна, 18
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning services (services for cleaning the premises and adjacent territory of the branch of JSC "PBCU" "Zakarpattia Regional Directorate")
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 3 перелік документів.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 6 персональні дані.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 1 Тенд пропозиція.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 4 відповідність вимогам ст.17.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
Тендерна документація 2022.doc | |
01 лютого 2022 14:58 |
Додаток 2 техніч якісні характиристики.docx | |
01 лютого 2022 14:58 |
ОГОЛОШЕННЯ Прибирання.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 березня 2022
Найменування: | Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Закарпатська регіональна дирекція" |
Код ЄДРПОУ: | 40020567 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Київська набережна, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ФОП Піцик Роман Васильович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Піцик Роман Васильович |
184 321,69
UAH з ПДВ
|
184 321,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА |
224 500,00
UAH з ПДВ
|
224 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Піцик Роман Васильович #2792605311 |
Переможець |
184 321,69
UAH з ПДВ
|
22 березня 2022 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2023 17:18
|
ду 5_Піцик_строк 2023.pdf | зміни до договору |
30 січня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2023 16:17
|
ду 4_Піцик_продовження на суму 2023.pdf | зміни до договору |
23 січня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 18:06
|
ду 3 Піцик_продовження договору на 20%.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 17:56
|
ду 2 Піцик_зменшення суми.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2022 18:12
|
ду 1 Піцик (прибирання) зменшення 2022.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2022 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 16:53
|
Дог Прибирання 2022.pdf | укладений |
05 квітня 2022 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшили загальну вартість Договору № 04/04/2022 про закупівлю послуг від 04 квітня 2022 року на 18432,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 04/04/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшили загальну вартість Договору про закупівлю послуг № 04/04/2022 від 04 квітня 2022 р. на 0,09 грн. та пункт 3.1. Договору виклали в наступній редакції: Загальна вартість послуг за цим Договором становить 165889,44 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 04/04/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію Договору про закупівлю послуг № 04/04/2022 від 04 квітня 2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю послуг № 04/04/2022 від 04 квітня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 04/04/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили та домовились укласти цю Додаткову угоду № 4 на загальну суму в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю послуг № 04/04/2022 від 04 квітня 2022 року, укладеному в 2022 році. Загальна вартість цієї Додаткової угоди № 4 складає 33177,80 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 04/04/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили і домовились внести зміни до пункту 4 додаткової угоди № 4 від 20 січня 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 04/04/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |