Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво КЗ СОР "Сумська обласна клінічна лікарня" за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 18», ІІІ черга будівництва (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний-ремонт)
Construction of KZ SOR "Sumska Oblasna Klinichna Likarnia” (Sumy Regional Clinical Hospital) at the address: 18, Kovpaka Str., Sumy, Ukraine. Phase 3 of the construction project (DK 021: 2015: 45000000-7 - Construction works and current repairs)
Construction of KZ SOR "Sumska Oblasna Klinichna Likarnia” (Sumy Regional Clinical Hospital) at the address: 18, Kovpaka Str., Sumy, Ukraine. Phase 3 of the construction project (DK 021: 2015: 45000000-7 - Construction works and current repairs)
Очікувана вартість
1 684 576 688,00 UAH
UA-2022-02-01-006450-b ● e3b3a3bfee7245e6ad4ec79b34bfaeb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська область обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Литвиненко Андрій Володимирович +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Major Construction of Sumy Regional State Administration |
National ID: | 04014045 |
Contact point: |
Lytvynenko Andrii Volodumyrovuch +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 684 576 688,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 422 883,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі – банк-гарант) (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта на підпис банківської гарантії) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП уповноваженої особи банка-гаранта на підпис відповідного документа, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 8422883,44 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять дві тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 44 копійки). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено про зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до забезпечення тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8422883.44 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати замовнику на рахунок Державної казначейської служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення виконання договору складає: 1 % від вартості договору. Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в формі оригіналу банківської гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів, з можливістю його подовження (про що у складі пакету документів надається гарантійний лист від банку). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю Підряднику на його письмовий запит не пізніше п’яти банківських днів після отримання документів про повне виконання останнім своїх зобов’язань за договором закупівлі. Таким документом є сертифікат готовності об’єкта до експлуатації. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у таких випадках: - невиконання або неналежне виконання Підрядником зобов’язань за Договором; - відмови Підрядника від виконання робіт. - порушення Підрядником строків виконання робіт, визначених календарним графіком виконання робіт; - ініціювання Підрядником розірвання договору до закінчення виконання робіт. Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-згоду від банку щодо розгляду можливості надання учаснику забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у випадку визнання учасника переможцем процедури закупівлі. У реквізитах гарантії зазначається інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування (для юридичної особи); - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи); - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента); - реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами); 4) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34); 5) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності); 6) щодо дати закінчення строку дії гарантії, з можливістю її подовження. 7) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 8) щодо строку сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях). 9) Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 10) Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 11) Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. |
Publication date: | 01 лютого 2022 13:25 |
Enquiries until: | 23 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 684 576 688 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 422 883 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво КЗ СОР "Сумська обласна клінічна лікарня" за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 18», ІІІ черга будівництва (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний-ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака 18
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Construction of KZ SOR "Sumska Oblasna Klinichna Likarnia” (Sumy Regional Clinical Hospital) at the address: 18, Kovpaka Str., Sumy, Ukraine. Phase 3 of the construction project (DK 021: 2015: 45000000-7 - Construction works and current repairs)
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3 та актів на монтаж обладнання, підписаних уповноваженими представниками Сторін. «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в та акти на монтаж обладнання готує Підрядник і передає у 6-ти примірниках ( 2 примірника для Підрядника, 4 примірника для Замовника) для підписання Замовнику у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. Проміжні платежі за виконані роботи, здійснюється в двотижневий термін, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2022 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2022 16:22 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx | |
22 лютого 2022 16:22 |
Кошториси на обладнання.zip | |
01 лютого 2022 13:42 |
62_СД_ИВР.docx | |
01 лютого 2022 13:42 |
62_СД_ВОБ.docx | |
01 лютого 2022 13:26 |
Announcement in English.docx | |
01 лютого 2022 13:26 |
ТД Ковпака 18.docx |
22 лютого 2022 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2022 16:22 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx
|
|||
22 лютого 2022 16:22 |
Кошториси на обладнання.zip
|
|||
01 лютого 2022 13:42 |
62_СД_ИВР.docx
|
|||
01 лютого 2022 13:42 |
62_СД_ВОБ.docx
|
|||
01 лютого 2022 13:26 |
Announcement in English.docx
|
|||
01 лютого 2022 13:26 |
ТД Ковпака 18.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічного завдання
Дата подання: 22 лютого 2022 15:53
Дата відповіді: 22 лютого 2022 16:13
Шановний Замовник! До Тендерної документації на закупівлю надано Додаток №3 "Відомість обсягів робіт" в якому відсутні частково локальні кошториси, наприклад 02-01-020, 02-01-28 та інші. З метою якісної підготовки кошторисної документації та більш чіткого визначення ціни тендерної пропозиції, просимо Вас, оприлюднити Відомість обсягів робіт з повними матеріалами/або надати роз'яснення причини їх відсутності. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідні зміни будуть внесені в ТД.
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Дата відповіді: 23 лютого 2022 17:49
Відповідно до абзацу сьомого пункту 1 розділу І тендерної документації під словом «замовник» (в усіх відмінках) слід розуміти замовника даної процедури закупівлі – Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Відповідно до абзацу першого пункту 7 розділу І тендерної документації під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Це положення частини дев'ятої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі". В складі тендерної документації замовником надано файл "62_СД_ВОБ.docx", який викладно частково українською, частково російською мовою. Наприклад: 1061 Срезка недобора грунта бульдозерами мощностью 79 кВт [108 л.с.] с перемещением грунта до 10 м, группа грунтов 2; 1063 Доработка вручную, зачистка дна и стенок с выкидкой грунта в котлованах и траншеях, разработанных механизированным способом; 1097 Устройство выравнивающих стяжек цементно-песчаных на каждый 1 мм изменения толщины до 30мм; 1100 Устройство кровель рулонных из наплавляемых материалов в два слоя; 1105 Кладка стен каналов из кирпича керамического; 1137 Исключать на каждые 5 мм изменения толщины бетонных покрытий до 20мм; 1183 Исключать на каждые 5 мм изменения толщины бетонных покрытий до 20мм і т.д., що не відповідає вищевказаному положенню тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо викласти відомість об'ємів робіт українською мовою або надати автентичний переклад російською мовою та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Дата відповіді: 23 лютого 2022 17:54
Відповідно до абзацу восьмого пункту 5 розділу І тендерної документації вимагається письмове підтвердження щодо заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, та заборони здійснення закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із «Законом». Це положення пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції». Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу І тендерної документації введено термін «Закону» як Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Дата відповіді: 23 лютого 2022 18:01
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації вимагається довідка в довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції на виконання вимог пункту четвертого статті двадцять шостої Закону та цієї ТД. Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу І тендерної документації введено термін «Закону» як Закону України «Про публічні закупівлі». У статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній пункт 4 у всіх частинах цієї статті. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Відповідно до абзацу шостого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання окремої довідки в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Відповідно до абзацу десятого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону (застосовуються виключно у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону): для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації. Відповідно до абзацу одинадцятого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується у складі тендерної пропозиції без зазначення цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду до проведення електронного аукціону. Також Документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується в електронну систему закупівель із зазначенням цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду після проведення електронного аукціону. Оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Просимо надати роз'яснення в якому вигляді потрібно надавати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни, із зазначенням відповідного розміру заробітної плати щоб документ був доступний для перегляду до проведення електронного аукціону чи без зазначення відповідного розміру заробітної плати щоб документ був доступний для перегляду до проведення електронного аукціону (з одночасним наданням довідки із зазначенням відповідного розміру заробітної плати щоб документ був доступний для перегляду після проведення електронного аукціону)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Відповідно до абзацу сьомого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання договору про наміри на страхування об’єкта будівельних (будівельно-монтажних) робіт укладений між учасником та страховою компанією, який має містити відомості про страховика, предмет закупівлі, стосовно якого подається тендерна пропозиція, розмір страхової суми. Розмір страхової суми становить суму (вартість) тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі, якщо відповідним учасником не буде зменшена вартість тендерної пропозиції за результатами проведення електронного аукціону. Відповідно до абзацу десятого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону (застосовуються виключно у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону): для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації. Відповідно до абзацу одинадцятого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується у складі тендерної пропозиції без зазначення цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду до проведення електронного аукціону. Також Документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується в електронну систему закупівель із зазначенням цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду після проведення електронного аукціону. Оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Просимо надати роз'яснення в якому вигляді потрібно надавати в складі тендерної пропозиції відповідний договір про наміри, із зазначенням розміру страхової суми щоб документ був доступний для перегляду до проведення електронного аукціону чи без зазначення розміру страхової суми щоб документ був доступний для перегляду до проведення електронного аукціону (з одночасним наданням договору про наміри із зазначенням розміру страхової суми щоб документ був доступний для перегляду після проведення електронного аукціону)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Дата відповіді: 23 лютого 2022 18:33
Відповідно до абзацу двадцятого пункту 4 розділу V тендерної документації вимагається лист-гарантія щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII. Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» втратив чинність від 28.04.2020, підстава 361-IX. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Відповідно до абзацу другого пункту 6 розділу VІ тендерної документації Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю Підряднику на його письмовий запит не пізніше п’яти банківських днів після отримання документів про повне виконання останнім своїх зобов’язань за договором закупівлі. Таким документом є сертифікат готовності об’єкта до експлуатації. Відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750)) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється замовником будівництва та відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю. Зобов'язання підпядника за договором підряду вважаються виконаними в повному обсязі після прийняття робіт замовником. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:30
Дата відповіді: 23 лютого 2022 18:39
Відповідно до пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації В складі пропозиції учасником надається гарантійний лист, що у випадку визнання учасника переможцем, буде надано документи, що підтверджує наявність виробничої бази в м. Суми із зазначенням адреси: договір оренди або договір на право власності (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди на всі вказані об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк дії менше строку виконання робіт по договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Просимо надати роз'яснення чи потрібно надавати відповідний договір оренди або договір на право власності (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди на всі вказані об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк дії менше строку виконання робіт по договору про закупівлю, на строк виконання робіт) щодо виробничої бази в м. Суми із зазначенням адреси та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В складі тендерної документації вимагається гарантійний лист, що в разі перемоги відповідні документи будуть надані замовнику. Відповідно до пункту 2 додатку № 1 "В складі пропозиції учасником надається гарантійний лист, що у випадку визнання учасника переможцем, буде надано документи, що підтверджує наявність виробничої бази в м. Суми із зазначенням адреси: договір оренди або договір на право власності (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди на всі вказані об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк дії менше строку виконання робіт по договору про закупівлю, на строк виконання робіт)." Замовник не вимагає надання цих документів на момент подачі пропозиції.
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:31
Дата відповіді: 23 лютого 2022 18:43
Додатком 8 до тендерної документації вимагається довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій): Цією довідкою підтверджуємо, що до (вказати найменування Учасника) замовником, по даній процедурі закупівлі, не було застосовано оперативно-господарські санкції, передбачені пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-які інші оперативно-господарські санкції відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України, внаслідок чого з (вказати найменування Учасника) «НЕ» може бути укладено договір за результатами цієї процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:31
Відповідно до абзацу першого пункту 7 розділу І тендерної документації під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Це положення частини дев'ятої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі". В складі тендерної документації замовником надано файл "62_СД_ВОБ.docx", який містить інформацію щодо кількості в штуках, наприклад:
912 +С111-1638 Круги армовані абразивні відрізні, діаметр
180х3 мм шт 15,20982
913 +С111-1638
варіант 1 Круги армовані абразивні відрізні, діаметр
180х3 мм шт 92,13413
914 +С111-1639 Круги армовані абразивні зачисні, діаметр
180х6 мм шт 55,68067
915 +С111-1639
варіант 1 Круги армовані абразивні зачисні, діаметр
180х6 мм шт 1,71885
916 +С111-1639
варіант 2 Круги армовані абразивні зачисні, діаметр
180х6 мм шт 0,54055
1559 С113-2170
варіант 1 Компенсатор з внутрішнім тиском Ру=1,6
МПа Ф 15 шт 9,6
1701 &С121-250-22 Дверi протипожежні з зачинювачем і
наличниками ДМП ЕI30 1 (2,1х0,7) шт 1,1
1708 &С121-253-1 Хвіртка Хв-1 3х1,5 м (ПАТ "Завод ім.
Фрунзе") шт 4,658808
1892 +С130-33 Бачки змивні напівфарфорові та фарфорові
з арматурою, безпосередньо встановлювані
на унітази комплект 226,49
1919 +С130-80
варіант 1 Вентилятори дахові MIXVENT TH-2000 шт 1,5
1920 +С130-80
варіант 2 Вентилятори дахові MIXVENT TH-500/150 шт 1,5
1921 &С130-88-К
варіант 1 Вентилятори канальні TD 350/125 шт 1,5
1922 &С130-88-К
варіант 2 Вентилятори радіальні дахові MIXVENT TH
-1300 шт 1,5
1923 &С130-88-ВТ
варіант 1 Вентилятори канальні ПКВ-Ш-60 шт 2,8
і т.д.
Встановлення під час виконання робіт за предметом закупівлі відповідного обладнання у вказаній кількості є просто фізично неможливим, як можна встановить 2,8 шт. вентилятора. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Аналогічна ситуація із файлом "Кошториси на обладнання". Наприклад: 1 & 2308-
4001-1К
варіант 1 Кондицiонер центральний каркасно-
панельний КЦКП-1,6Г ТОВ "Веза Україна"
м. Полтава (П1) шт 2,8
2 & 2308-
4001-2-Р
варіант 1 Кондиционер центральный каркасно-
панельный КЦП-3,15-Г ТОВ "ВЕЗА Украина"
-П2 шт 2,8
3 & 2308-
4001-2-Р
варіант 4 Кондиционер центральный каркасно-
панельный КЦП-1,6-Г ТОВ "ВЕЗА Украина" -
П3 шт 2,8
4 & 2308-
4001-2-Р
варіант 3 Кондиционер центральный каркасно-
панельный КЦП-1,6-Г ТОВ "ВЕЗА Украина" -
П4 шт 2,8
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Тендерна документація
Дата подання: 22 лютого 2022 23:33
Дата відповіді: 23 лютого 2022 18:47
Відповідно до абзаців тринадцятого та чотирнадцятого пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання довідки з ДПС в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку та довідки з обслуговуючого банку з інформацією про наявність відкритих рахунків (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати довідки з усіх таких банків) відповідно. Вищевказана довідка з ДПС містить інформацію також про наявність відкритих рахунків в органах Державної казначейської служби України, яка відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність" не є банківською установою, так як не має ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Так як відкритих органи Державної казначейської служби України, відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність" не являються банківською установою, то замовник і не вимагає надання довідок від органів Державної казначейської служби України, а конкретизує, що учасник повинен надати відповідні довідки тільки з банківських установ.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2022 13:18 |
Кінець періоду оскарження: | 23 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 23 вересня 2022 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | 1. Визнати тендер таким, що не відбувся по закупівлі: UA-2022-02-01-006450-b на закупівлю робіт за предметом закупівлі «Будівництво КЗ СОР "Сумська обласна клінічна лікарня" за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 18», ІІІ черга будівництва (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний-ремонт) відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону |
Документи:
12 вересня 2022 13:18
|
Електронний підпис |
12 вересня 2022 13:17
|
№88 Відміна тендеру Ковпака 18 |