Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приляддя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2022-02-01-004260-c 2e5597bb4bf54f6791d878171dad15a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуліч Іванна Віталіївна

+380334430562 tercentrnv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) виконкому Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37018584
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, бульвар Шевченка, 7
Контактна особа: Носуліч Іванна Віталіївна
+380334430562
tercentrnv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, б-р Шевченка 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2022 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Троць О.М.
#2128505174
Переможець 20 000,00
UAH
01 лютого 2022 15:28

Документи

01 лютого 2022 15:28
Електронний підпис
01 лютого 2022 15:26
ПРОТОКОЛ 31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 16:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 15:53
канцелярія.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:44
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 15:36
ду до дог 16.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 15:32
протокол.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:33
ДОГ16.pdf укладений
01 лютого 2022 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зростання ціни на канцелярське приладдя
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 30000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зростання цін на канцелярське приладдя
Номер договору про закупівлю: 16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зростання цыни на канцелярськы вироби
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 35 850,00
UAH