Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вироби медичного призначення: лот 1 - сечоприймачі, 33140000-3 Медичні матеріали (58922 сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний, 58924 сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний);
лот 2 - пристрій для фіксації сечоприймача, 33140000-3 Медичні матеріали (38861 пристрій для фіксації сечоприймача, що носиться); лот 3 калоприймачі, 33140000-3 Медичні матеріали (31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний; 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний); лот 4 - катетери, 33140000-3 Медичні матеріали ( 34930 катетер уретральний для одноразового дренування/промивання); лот 5 - засоби особистої гігієни, 33140000-3 Медичні матеріали, (37592 Абсорбент запаху/дезодорант для стоми, 10035 Клеї для поверхні шкіри)
Очікувана вартість
1 159 369,00 UAH
UA-2022-02-01-003533-c ● 90ceae1b915b4a7fa26330d09330f433
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37862114 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21 |
Контактна особа: |
Скоробогатова Анжеліка Станіславівна 0984909829 skorobogatova_lika@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 159 369,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
стаття витрат "Медикаменти та перев'язувальні матеріали"
Тендерна документація
01 лютого 2022 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 13:46 |
Тендерна документація.docx | |
01 лютого 2022 13:46 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства
Дата подання: 02 лютого 2022 20:40
Дата відповіді: 04 лютого 2022 16:11
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» Криворізької міської ради розглянула Вашу вимогу щодо виключення надання постачальниками гарантійного листа від виробника та повідомляє наступне:
1. Замовник зазначив надання гарантійного листа не тільки від виробника товару, а також уповноваженого представника виробником в Україні що підтверджує можливість постачання запропонованих медичних виробів в необхідній кількості визначені замовником торгів.
2. У зазначеному Вами спільному листі Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 мова йде про лікарські засоби. Наша закупівля стосується виробів медичного призначення.
3. Закупівля даного товару здійснюється виключно для забезпечення людей з інвалідністю, що мають стому на підставі Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, а саме в статті 38 передбачене забезпечення сечо- та калоприймачами на підставі індивідуальної програми реабілітації та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 р. № 1301 “Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами”.
4. Надання гарантійного листа від виробника, чи уповноваженого представника виробником в Україні що підтверджує можливість постачання запропонованих медичних виробів в необхідній кількості визначені замовником торгів, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
5. Надання гарантійного листа є гарантією забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
6. Надання гарантійного листа є гарантією забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
7. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
8. Надання гарантійного листа, в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
9. Надання гарантійного листа є гарантією, що за умови укладення договору постачання товарів іноземного походження покупець повинен бути впевнений, що договір постачання буде виконано. Багато товарів іноземного походження, особливо медичні вироби, реалізовуються через уповноваженого представника, тобто будь-яку юридичну чи фізичну особу – підприємця, яка зареєстрована належним чином та має «підтверджені повноваження від виробника вчиняти юридичні дії від його імені стосовно обов’язків виробника». Міністерство охорони здоров’я України встановило правило щодо реалізації медичних виробів іноземного походження, а саме зобов’язало іноземного виробника призначити на території України уповноваженого представника. «Виробник може мати більш ніж одного уповноваженого представника за умови, що один виріб (мається на увазі один тип/модель виробу) пов’язаний тільки з одним уповноваженим представником». Вимога Міністерства охорони здоров’я України є обґрунтованою необхідністю співпраці з уповноваженим представником, який буде відповідати за реалізацію медичних виробів іноземного походження на території України. Загалом зазначені методичні рекомендації МОЗ України стосуються введення в обіг на території України медичних виробів закордонного походження. Тож у разі постачання продукції закордонного походження обов’язково має бути гарантійний лист від уповноваженого представника, адже саме уповноважений представник знає потужності та можливості виробника, кількість продукції, яка є на території України.
10. У Замовника відсутні будь-які достовірні відомості про те, що для виробників та представників виробників встановлені якісь обмеження щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Замовник зазначив надання гарантійного листа не тільки від виробника товару, а також уповноваженого представника виробником в Україні що підтверджує можливість постачання запропонованих медичних виробів в необхідній кількості визначені замовником торгів.
2. У зазначеному Вами спільному листі Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 мова йде про лікарські засоби. Наша закупівля стосується виробів медичного призначення.
3. Закупівля даного товару здійснюється виключно для забезпечення людей з інвалідністю, що мають стому на підставі Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, а саме в статті 38 передбачене забезпечення сечо- та калоприймачами на підставі індивідуальної програми реабілітації та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 р. № 1301 “Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами”.
4. Надання гарантійного листа від виробника, чи уповноваженого представника виробником в Україні що підтверджує можливість постачання запропонованих медичних виробів в необхідній кількості визначені замовником торгів, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
5. Надання гарантійного листа є гарантією забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
6. Надання гарантійного листа є гарантією забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
7. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
8. Надання гарантійного листа, в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
9. Надання гарантійного листа є гарантією, що за умови укладення договору постачання товарів іноземного походження покупець повинен бути впевнений, що договір постачання буде виконано. Багато товарів іноземного походження, особливо медичні вироби, реалізовуються через уповноваженого представника, тобто будь-яку юридичну чи фізичну особу – підприємця, яка зареєстрована належним чином та має «підтверджені повноваження від виробника вчиняти юридичні дії від його імені стосовно обов’язків виробника». Міністерство охорони здоров’я України встановило правило щодо реалізації медичних виробів іноземного походження, а саме зобов’язало іноземного виробника призначити на території України уповноваженого представника. «Виробник може мати більш ніж одного уповноваженого представника за умови, що один виріб (мається на увазі один тип/модель виробу) пов’язаний тільки з одним уповноваженим представником». Вимога Міністерства охорони здоров’я України є обґрунтованою необхідністю співпраці з уповноваженим представником, який буде відповідати за реалізацію медичних виробів іноземного походження на території України. Загалом зазначені методичні рекомендації МОЗ України стосуються введення в обіг на території України медичних виробів закордонного походження. Тож у разі постачання продукції закордонного походження обов’язково має бути гарантійний лист від уповноваженого представника, адже саме уповноважений представник знає потужності та можливості виробника, кількість продукції, яка є на території України.
10. У Замовника відсутні будь-які достовірні відомості про те, що для виробників та представників виробників встановлені якісь обмеження щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | сечоприймачі, 33140000-3 Медичні матеріали (58922 сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний, 58924 сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 57 696,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 288,48 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
624 шт
сечоприймач 750 мл (код та назва НК 024:2019 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний)
ДК 021:2015: 33141615-4 — Пакети для забору сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, буд.21
Дата доставки:
31 грудня 2022
960 шт
сечоприймач ножний 750 - 800 мл (код та назва НК 024:2019 58924 Сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний)
ДК 021:2015: 33141615-4 — Пакети для забору сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, буд.21
Дата доставки:
31 грудня 2022
960 шт
сечоприймач приліжковий 2000 мл (код та назва НК 024:2019 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний)
ДК 021:2015: 33141615-4 — Пакети для забору сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, буд.21
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної та отриманого фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Вівон |
52 920,00
UAH з ПДВ
|
52 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Зав'ялов Максим Юрійович |
54 501,60
UAH з ПДВ
|
54 501,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Вівон #19430625 |
Переможець |
52 920,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 13:21
|
Договір.pdf | укладений |
14 березня 2022 13:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сечоприймач 750 мл (код та назва НК 024:2019 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний) | 624 | штуки |
12,50
UAH
|
сечоприймач ножний 750 - 800 мл (код та назва НК 024:2019 58924 Сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний) | 960 | штуки |
31,00
UAH
|
сечоприймач приліжковий 2000 мл (код та назва НК 024:2019 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний) | 960 | штуки |
16,00
UAH
|