Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований Одеський санаторій "Салют" |
Код ЄДРПОУ: | 24539732 |
Місцезнаходження: | 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул.Піонерська 28 |
Контактна особа: |
Лапіна Олена Андріївна 380487481378 buhsalut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2022 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 346 551,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 732,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Продавця на підставі накладних на поставку ТОВАРУ при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) Покупцеві. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 12:27 |
Оголошення тендеру Молочні продукти.docx | |
01 лютого 2022 12:25 |
ТД Молочні продукти відкриті (1).doc | |
01 лютого 2022 12:17 |
Проект договору Молочні продукти.doc |
01 лютого 2022 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 лютого 2022 12:27 |
Оголошення тендеру Молочні продукти.docx
|
||
01 лютого 2022 12:25 |
ТД Молочні продукти відкриті (1).doc
|
||
01 лютого 2022 12:17 |
Проект договору Молочні продукти.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000032 ● 58eda04326664b1e9bfbbcb958bdc9f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2022 № 44
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.10.2022 № 44
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-02-01-002636-c 01.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 10:06:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів закупівлі молочних продуктів (ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні), очікуваною вартістю 1 346 551,68,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-01-002636-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтверджуючих документів, щодо коливання ціни на кефір 2,5% жирності та сметани 20% жирності, на підставі яких було внесено зміни до договору від 01.03.2022 № 02-ВТ-2022 укладеного між Спеціалізований Одеський санаторій «Салют» та ТОВ «Проект Інвест ХХІ» шляхом укладання додаткової угоди від 12.09.2022 № 1.
Також просимо надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 17:17:22
Пояснення
На Ваш запит щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
1.Спеціалізованим Одеським санаторієм «Салют» з переможцем процедури закупівлі «Відкриті торги» за ДК 021:2015 -15550000-8 «Молочні продукти різні» (идентифікатор закупівлі – UA-2022-02-01-002636-с) ТОВ «Проект Інвест ХХІ» був укладений Договір № 02-ВТ-2022 від 01.03.2022 року на закупівлю товару на суму 1 311429,66 грн. (далі- Договір). За цим Договором ціна на кефір 2,5% жирності за 1 літр складає 37,86 грн., а ціна на сметану 20% жирності за 1 кг -102,48 грн.
Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю,-не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. З моменту підписання Договору до вересня місяця ціни на продукцію, яка постачається за Договором Сторонами не змінювались, хоча спостерігався ріст цін на всі продукти харчування, у тому числі, на кефір 2,5 % жирності та сметану 20% жирності. Тому на підставі, наданих ТОВ «Проект Інвест ХХІ» Цінової довідки № СИО-с№000096-6 від 25.08.2022 року ОДЕСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ щодо ціни на кефір 2,5 % жирності на внутрішньому ринку України по м.Одеса та Одеській обл. станом на серпень 2022р.(додається) та Цінової довідки № СИО-с№000096-4 від 25.08.2022 року ОДЕСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ щодо ціни на сметану 20% жирності на внутрішньому ринку України по м.Одеса та Одеській обл. станом на серпень 2022р.(додається), керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону, було вирішено збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків, що не призвело до збільшення суми визначеної в Договорі шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 12.09.2022р. до Договору.
2.Відповідно до ч.1 ст.4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалась керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275. Очікувана вартість предмета закупівлі за ДК 021:2015 -15550000-8 «Молочні продукти різні» розраховувалась на підставі наданої відповідними фахівцями санаторію Потреби продуктів харчування на 2022 рік з урахуванням натуральних добових норм харчування, а також кількості ліжко-місць та зазначенням технічних і якісних характеристик продуктів. Надалі було отримано три комерційні пропозиції щодо ціни на товар за предметом закупівлі та визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення.
Очікуванна вартість = потреба продуктів харчування на 2022рік *на середньоарифметичне значення ціни за одиницю товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-002636-c Згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-002636-c, складеним Північним офісом Держаудитслужби 02.11.2022, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), абзаців другого та п’ятого частини другої статті 24 Закону, а також правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. У зв’язку з цим, Північним офісом Держаудитслужби зобов’язано Спеціалізований Одеський санаторій «Салют» (надалі за текстом – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни за одиницю товару до рівня, визначеного сторонами на дату підписання договору), проведення перерахунку вартості кефіру 2,5 % жирності та сметани 20% жирності сплаченої за завищеними цінами з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, Замовник, користуючись гарантованим законом правом, надає аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-002636-c, обґрунтовані наступним. У Висновку органу державного фінансового контролю зазначено, що «за результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Зокрема, за результатами відкритих торгів Замовником з ТОВ «Проект Інвест ХХІ», укладено договір від 01.03.2022 № 43-ВТ (далі – Договір), сума договору становила 1 311 429,62 грн з ПДВ (ПДВ – 218571,61грн), у кількості відповідно до специфікації: йогурт 2,5% жирності 0,125 кг з фруктовим наповнювачем – 25102 шт по 10,80 грн за одиницю; йогурт 2,5% жирності 0,125 кг без наповнювача – 6052 шт по 10,80 грн за одиницю; кефір 2,5 % жирності– 18051 кг по 37,86 грн за 1 кг; сметана 20% жирності – 2845 кг по 102,48 грн за 1 кг. Додатковою угодою від 12.09.2022 № 1 до Договору було внесено зміни, а саме, збільшено ціну за одиницю товару: кефір 2,5 % жирності збільшено з 37,86 грн до 41,64 грн за одиницю (або на 9,984 %); сметана 20% жирності збільшено з 102,48 грн до 112,68 грн за 1 кг (або на 9,953%). У якості обґрунтування коливання ціни на кефір 2,5 % жирності та сметану 20% жирності, Замовником використано цінові довідки видані Одеською регіональною торгово-промисловою палатою від 25.08.2022 № СИО-с № 000096-6 та № СИО-с №00096-4, відповідно. Як вбачається, у цінових довідках від 25.08.2022 № СИО-с № 000096-6 та № СИО-с №00096-4, виданих Одеською регіональною торгово-промисловою палатою зазначено орієнтовно роздрібні ціни комерційних пропозицій торгуючих організацій на основі моніторингу цін комерційних пропозицій роздрібної торгівлі станом на серпень 2022 року. Отже, надані довідки торгово-промислової палати не підтверджують коливання ціни на кефір 2,5 % жирності та сметану 20% жирності та не є належним обґрунтуванням такого підвищення при укладанні додаткової угоди від 12.09.2022 № 1. Слід зазначити, що пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає, що у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Коливання ціни товару на ринку передбачає динаміку ціни товару у бік збільшення за період з моменту укладення договору та до моменту виникнення необхідності у внесенні відповідних змін, зумовлених таким коливанням. Зокрема, повинно бути доведено наявність коливання ціни у бік підвищення на ринку такого товару за період з дати укладення основного договору до дати укладення додаткової угоди. Враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно укладено додаткову угоду від 12.09.2022 № 1, оскільки надані довідки, видані Одеською регіональною торгово-промисловою палатою від 25.08.2022 № СИО-с № 000096-6 та № СИО-с №00096-4 не підтверджують коливання ціни такого товару на ринку, чим порушено вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону». Проте, зазначене у Висновку не відповідає дійсним обставинам, адже згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Відповідно до Листа Мінекономіки № 3304-04-69987-06 від 24.11.2020 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» передбачено, що Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону. Зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п’ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі. Кожен із цих випадків застосовується у залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін у договір про закупівлю. У зв’язку з тим, що зміни у передбачених випадках можуть відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, ціна договору про закупівлю може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Згідно з інформацією, наведеною у Додатку № 1 до зазначеного Листа, встановлені випадки, у разі яких можуть змінюватися істотні умови договору про закупівлю, зокрема «норма пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. Під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного договору, а у наступних додаткових угодах за потреби - від останньої зміни ціни та кількості. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації. Перелік таких організацій не є вичерпним. Наприклад, це може стосуватися різних продуктів харчування, ціна на які пов’язана із зростанням цін на споживчому ринку та може підтверджуватися інформацією, зокрема, від органів державної статистики. Після підписання договору про закупівлю сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону за умови, що такі зміни відбуватимуться не частіше, ніж один раз на 90 днів. Це обмеження не розповсюджується на договори про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Отже, відповідно до Листа Мінекономіки № 3304-04-69987-06 від 24.11.2020, документом, що підтверджує коливання ціни товару на ринку може бути, в тому числі, довідка від органів державної статистики. Також, Мінекономіки водночас наголошує, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. Згідно ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України. За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі. Таким чином, дії Замовника щодо укладання Додаткової угоди від 12.09.2022 № 1 до Договору від 01.03.2022 № 43-ВТ про внесення змін, а саме, збільшення ціни за одиницю товарів на підставі довідок, що видані Одеською регіональною торгово-промисловою палатою повністю відповідають вимогам діючого законодавства України, та не протирічить вимогам пункту 5 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у пункті 3 висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-002636-c.
2022-11-09 18:33:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 17 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/16561/22 |
Дата відкриття провадження: | 16 листопада 2022 |
Документи:
18 листопада 2022 13:11
|
Електронний підпис |
17 листопада 2022 17:37
|
Позовна заява СОС Салют.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
1 318 173,42
UAH з ПДВ
|
1 311 429,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна |
1 336 170,84
UAH з ПДВ
|
1 318 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
1 311 429,66
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:52
|
SCAN0148.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 12:08
|
SCAN0083.PDF | зміни до договору |
13 вересня 2022 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 12:27
|
SCAN0039.PDF | укладений |
03 березня 2022 12:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Йогурт 2,5% жирності 0,125 кг з фруктовим наповнювачем | 25102 | штуки |
10,80
UAH з ПДВ
|
Йогурт 2,5% жирності 0,125 кг без наповнювача | 6052 | штуки |
10,80
UAH з ПДВ
|
Кефір 2,5% жирності | 18051 | кілограми |
37,86
UAH з ПДВ
|
Сметана 20% жирності. | 2845 | кілограми |
102,48
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 02-ВТ-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02-ВТ-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |