Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
1 396 600,00 UAH
UA-2022-02-01-001541-a 73ebd4e634da489282a15ae8a3b02847
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слаба Ірина Володимирівна

+380343571191 iraslaba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черченська спеціальна школа Івано-Франківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 37684548
Місцезнаходження: 77015, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатинський район, с. Черче вул. Шевченка 58а
Контактна особа: Слаба Ірина Володимирівна
+380343571191
iraslaba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з організації харчування було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) [Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-24-015511-c, UA-2022-01-10-000314-a]. Керуючись п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняте рішення про застосування переговорної процедури щодо закупівлі послуг з організації харчування, як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022 13:20
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77015, Україна, Івано-Франківська область, с. Черче, вул. Шевченка, 58/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після підписання Сторонами акта виконаних послуг (відповідно до калькуляції витрат) на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. Форма оплати – безготівкова, тип оплати – по факту виконаних послуг один раз на місяць, згідно пред’явлених актів виконаних послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2022 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шидзінська Світлана Богданівна
#2321512589
Переможець 1 392 160,00
UAH
01 лютого 2022 13:20

Документи

01 лютого 2022 13:20
Електронний підпис
01 лютого 2022 13:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 13:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шидзінська Світлана Богданівна
#2321512589
1 392 160,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2022 13:20
Електронний підпис
01 лютого 2022 13:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 13:02
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 15:09
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 квітня 2022 14:50
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 15:00
Договір зміни до договору
14 лютого 2022 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 644 947,52
UAH