Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60650000-9 Hire of water transport equipment with crew (Dredging equipment chartering services (under the terms of the time-charter))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ларіна Тетяна Сергіївна 380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Мосічев Олег Ігорович +380977000370 Oleg.Mosichev@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority» |
National ID: | 41933856 |
Contact point: |
Larina Tetiana Tetiana 380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Mosichev Oleg Ihorovych +380977000370 Oleg.Mosichev@uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 21:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2022 15:31 |
Очікувана вартість: | 490 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації (according to Tender documentation) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1% від вартості договору, відповідно до умов тендерної документації (1%, according to Tender documentation) |
Publication date: | 31 січня 2022 21:17 |
Enquiries until: | 03 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 вересня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 490 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 4 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60650000-9: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані Послуги протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого від Судновласника оригіналу належним чином оформленого рахунку. Event: services. Type of Payment: collect on delivery (COD). The payment is carried out for the services actually provided within 60 (sixty) days from the date of signing by the Parties of the Act of Acceptance of the Services Rendered on the basis of the duly executed the original invoice received from the Contractor. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо питання 2, розміщеного в електронній системі закупівель 02.02.2022 о 12.28: учасниками має бути запропонований морський трюмний самовідвізний землесос, що обладнаний не менш ніж двома встановленими всмоктувальними трубами, кожна з яких, в свою чергу, має бути оснащена ґрунтоприймачем (всмоктувальною головою).
Також повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення характеристик днопоглиблювального обладнання.
Додатках 2 та 6 до тендерної документації, - виконання днопоглиблювальних робіт. Відповідно, технічні характеристики днопоглиблювального обладнання визначені Замовником згідно з обсягами днопоглиблювальний робіт, які заплановано виконати Замовником за період фрахтування.
Додатково зазначаємо, що встановлені вимоги до днопоглиблювального обладнання стосуються всіх учасників процедури закупівлі, а тому Замовником дотримано в повній мірі вимоги, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Також повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення характеристик днопоглиблювального обладнання.
Щодо питання 2, розміщеного в електронній системі закупівель 09.02.2022 о 12.51: надання коментарів щодо наявності того чи іншого досвіду у Замовника процедури закупівлі не передбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Щодо питання 2, розміщеного в електронній системі закупівель 24.02.2022 о 10.44: на цей час Замовником уточнюються технічні вимоги до предмета закупівлі, за результатами чого будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо питання 3, розміщеного в електронній системі закупівель 24.02.2022 о 10.44: на цей час Замовником уточнюються технічні вимоги до предмета закупівлі, за результатами чого будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо питання 4, розміщеного в електронній системі закупівель 24.02.2022 о 10.44: на цей час Замовником уточнюються технічні вимоги до предмета закупівлі, за результатами чого будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо питання 5, розміщеного в електронній системі закупівель 24.02.2022 о 10.44:
так, максимальна осадка судна включає габарити виступаючих за межі корпусу днищевих дверей (ляд) у відкритому стані.
Щодо питання 6, розміщеного в електронній системі закупівель 24.02.2022 о 10.44: на цей час Замовником уточнюються технічні вимоги до предмета закупівлі, за результатами чого будуть внесені зміни до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -
Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Звернення, розміщене в електронній системі закупівель 27.06.2022 о 20:40, не є зверненням за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки містить прохання скасувати закупівлю. Враховуючи зазначене, на таке звернення не поширюються норми ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, наголошуємо, що вичерпний перелік підстав для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, наведено у ст. 32 Закону. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, на прохання та/або вимогу учасників не передбачені.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -
Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Звернення, розміщене в електронній системі закупівель 27.06.2022 о 21:07, не є зверненням за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки містить прохання скасувати закупівлю. Враховуючи зазначене, на таке звернення не поширюються норми ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, наголошуємо, що вичерпний перелік підстав для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, наведено у ст. 32 Закону. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, на прохання та/або вимогу учасників не передбачені.
Щодо питання 2, розміщеного в електронній системі закупівель 16.08.2022 о 10.54: до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення вимог до днопоглиблювального обладнання.
Щодо питання 3, розміщеного в електронній системі закупівель 16.08.2022 о 10.54: Замовником допускається можливість використовувати рейку в комплекті з камерою та GSM-модемом, що буде забезпечувати цілодобову безперервну передачу інформації про рівень коливання рівня моря на днопоглиблювальне обладнання та промірне судно.
Також повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення вимог до днопоглиблювального обладнання.
Щодо питання 4, розміщеного в електронній системі закупівель 16.08.2022 о 10.54: до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення вимог до комплектації днопоглиблювального обладнання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000040 ● faf5685ff61645c49074d00a3e97ecee
- Статус: завершено ● Дата: 23 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-01-31-012683-b 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 15:29:06
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прокату водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування днопоглиблювального обладнання (на умовах тайм-чартеру)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-31-012683-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 18:56:52
Пояснення замовника
Пояснення Замовника
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 13.10.2022 № 248 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужбою, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016
№ 43, розпочато моніторинг закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (Послуги з фрахтування днопоглиблювального обладнання (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-31-012683-b), яку проводило Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник).
До Замовника 25.10.2022 через електронну систему закупівель надійшов запит про надання пояснення, інформації та документів стосовно даної процедури закупівлі, з огляду на що відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.
1. Стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з ч.1 ст.15 Закону України «Про морські порти України» державне підприємство «Адміністрація морських портів України» утворене, зокрема, з метою утримання та забезпечення ефективного використання державного майна, у тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд, а також контролю і підтримання оголошених глибин.
Відповідно, Положенням про філію «Днопоглиблювальний флот»
ДП «АМПУ» (далі – ФДФ ДП «АМПУ») на ФДФ ДП «АМПУ» покладено функцію з організації та виконання промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт на ВВШ, віднесених до категорії судноплавних, та акваторіях морських портів.
Кількість плавзасобів (земснарядів, суден допоміжного та обслуговуючого флоту), що обліковується на балансі ДП «АМПУ», в тому числі ФДФ
ДП «АМПУ», є недостатньою для виконання ДП «АМПУ» функцій з підтримки оголошених глибин в акваторіях морських портів в повному обсязі.
Для забезпечення виконання зазначених завдань, вирішення проблеми дефіциту власних потужностей, а також відмови від аутсорсингу при виконанні днопоглиблювальних робіт Замовником здійснено закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (Послуги з фрахтування днопоглиблювального обладнання (на умовах тайм-чартеру)).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог статті 23 Закону, досвіду виконання
ДП «АМПУ» днопоглиблювальних робіт в акваторіях морських портів із залученням підрядних організацій, прогнозованих потреб ДП «АМПУ» щодо обсягів капітального та експлуатаційного днопоглиблення, а також наявної інформації у відкритих джерелах щодо днопоглиблювального обладнання.
Очікувана вартість закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 12.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій. Замовником було направлено одинадцять листів-запитів потенційним контрагентам (WHITEFORM CONTRACTS LTD, Dentar, United Marine Dredging (FZE), Inai kiara sdn bhd, Rohde Nielsen A/S, Van Oord, Royal Boskalis Westminster N.V., Jan De Nul nv, DEME, Drag - Norte SL, 2E MARITIME), від яких одержано три листи-відповіді:
• від WHITEFORM CONTRACTS LTD (лист J1 від 21.12.2021) – на суму 14 585 400,00 Євро;
• від 2E MARITIME (лист від 29.12.2021) – на суму 18 020 050,00 Доларів США;
• від Dentar (лист б/н; вхід. від 12.01.2022) – на суму 15 892 100,00 Євро.
Курс гривні щодо ЄВРО за даними офіційного веб-сайту НБУ станом на 17.01.2022 (дата подання заявки на внесення змін до річного плану закупівель ДП «АМПУ» в частині включення зазначеної закупівлі) становив 31,989 грн.; курс гривні щодо Долара США за даними офіційного веб-сайту НБУ станом на 17.01.2022 становив 27,9514 грн.
Відповідно, ціна одержаних пропозицій у гривні визначена на наступному рівні:
• від WHITEFORM CONTRACTS LTD – 466 572 360,60 грн без ПДВ;
• від 2E MARITIME – 503 685 625,57 грн без ПДВ;
• від Dentar – на суму 508 372 386,90 грн без ПДВ.
Середня ціна становить 492 876 791,02 грн без ПДВ.
З огляду на викладене, на підставі проведеного аналізу шляхом порівняння ринкових цін, очікувана вартість закупівлі була визначена Замовником на рівні 490 000 000,00 грн без ПДВ / 588 000 000,00 грн з ПДВ. Приклад запиту, а також відповіді від потенційних контрагентів додаються.
Відповідно, Річним планом ДП «АМПУ» на 2022 рік затверджено проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (Послуги з фрахтування днопоглиблювального обладнання (на умовах тайм-чартеру)) очікуваною вартістю 588 000 000,00 грн з ПДВ, тобто з урахуванням всіх податків і зборів.
При поданні тендерної пропозиції учасники закупівлі, відповідно до умов тендерної документації на дану закупівлю (далі – Тендерна документація), мали зазначати ціну своєї тендерної пропозиції без ПДВ.
Враховуючи той факт, що згідно з ч.4 ст.26 Закону ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, в оголошенні про проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (Послуги з фрахтування днопоглиблювального обладнання (на умовах тайм-чартеру)) було визначено очікувану вартість без урахування ПДВ, а саме: 490 000 000,00 грн. без ПДВ.
2. Стосовно надання посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю.
Відповідно до ч.1 ст.21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Слід зазначити, що ч. 2 ст. 21 Закону містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає обов’язковій публікації, і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Варто зауважити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 21 Закону.
Зважаючи на те, що ДП «АМПУ», в тому числі ФДФ ДП «АМПУ», не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються.
Додатково інформуємо, що за результатами проведених Держаудитслужбою моніторингів процедур закупівель ДП «АМПУ» та його філій з аналогічного питання порушень не виявлено (закупівлі за номером: UA-2021-06-18-002891-a; UA-2021-09-07-008955-c; UA-2021-06-01-010869-b; UA-2021-12-22-008035-b).
3. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно до п.6 р.VI Тендерної документації, переможцем (ONUR MARİNE GEMİ İŞLETMECİLİĞİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ) 20.10.2022 надано банківську гарантію публічного акціонерного товариства «МТБ БАНК» від 20.10.2022 №0GO22A187/OD на суму 133 721,28 Доларів США зі строком дії до 31.01.2026, а також копії банківської ліцензії та довіреності, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (скановані копії додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ONUR MARİNE GEMİ İŞLETMECİLİĞİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ONUR MARİNE GEMİ İŞLETMECİLİĞİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ |
489 000 000,00
UAH
|
489 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ" |
490 000 000,00
UAH
|
490 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ONUR MARİNE GEMİ İŞLETMECİLİĞİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ #349779-5 |
Переможець |
489 000 000,00
UAH
|
05 жовтня 2022 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 18:56
|
додаткова угода №7 фрахт 2022 розірвання.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 17:18
|
повідомлення та інформація про внесення змін 6 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 17:18
|
додаткова угода №6 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 17:05
|
повідомлення та інформація про внесення змін 5 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 17:04
|
додаткова угода №5 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2023 23:32
|
повідомлення та інформація про внесення змін 4 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 23:32
|
додаткова угода №4 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 23:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 22:04
|
повідомлення та інформація про внесення змін 3 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 22:01
|
додаткова угода №3 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 22:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:58
|
повідомлення та інформація про внесення змін 2 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:58
|
додаткова угода №2 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 18:28
|
повідомлення та інформація про внесення змін 1 до договору фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 18:28
|
додаткова угода №1 фрахт 2022.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 18:44
|
звіт УД фрахт 2022.pdf | укладений |
21 жовтня 2022 18:44
|
договір №12-В-ФДФ-22 фрахт 2022.pdf | укладений |
21 жовтня 2022 18:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 13 371 410,00 доларів США. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 13 371 410,00 доларів США (тринадцять мільйонів триста сімдесят одна тисяча чотириста десять доларів США 00 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 12 775 000,00 доларів США. Номер додаткової угоди: 2. Сума договору після внесення змін: 12 775 000,00 доларів США (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч доларів США 00 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - пункт 6.2 Договору викладено в новій редакції; - пункт 4 Технічних вимог (Додаток №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в наступній редакції; - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 12 773 685,80 доларів США. Номер додаткової угоди: 3. Сума договору після внесення змін: 12 773 685,80 доларів США (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят три тисячі шістсот вісімдесят п’ять доларів США 80 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - пункт 6.13 Договору викладено в новій редакції; - пункт 7.6 Договору викладено в новій редакції; - пункт 11.5 Договору викладено в новій редакції; - пункт 12.11 Договору викладено в новій редакції; - пункт 14 Технічних вимог (Додаток №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 12 772 578,40 доларів США. Номер додаткової угоди: 4. Сума договору після внесення змін: 12 772 578,40 доларів США (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім доларів США 40 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: істотні умови договору не змінено - пункт 11.5 Договору викладено в новій редакції; - пункт 12.11 Договору виключено. Номер додаткової угоди: 5. Сума договору після внесення змін: 12 772 578,40 доларів США (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім доларів США 40 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - пункти 6.10, 7.7, 11.3, 16.3 Договору викладено в новій редакції; - Договір доповнено пунктами 5.2 та 9.2.9. Номер додаткової угоди: 6. Сума договору після внесення змін: 12 772 578,40 доларів США (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім доларів США 40 центів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Умови договору не змінено. Договір розірвано (припинено) з 10.07.2024 за взаємною згодою Сторін шляхом укладення додаткової угоди до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-В-ФДФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |