Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМ.О.О.ШАЛІМОВА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02011953 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 30 |
Контактна особа: |
Дмитро Роговець +380444542023 e.tender_dmitriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2022 12:25 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 14:05 |
Тендерна документація.docx | |
31 січня 2022 14:05 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000058 ● 97ff9315ed63466ba530bf85335068d4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-01-31-006651-b 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-13 10:50:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рукавичок хірургічних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-31-006651-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-14 12:59:41
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі рукавичок хірургічних (ID: UA-2022-01-31-006651-b) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника необхідних для безперебійного функціонування медичного закладу та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, зокрема з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Під час визначення розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку виробів медичного призначення, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж виробів медичного призначення) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro». Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://www.surgery.org.ua/Files/Download/d95615c4-f4d9-4454-a759-9b2e17bcd045
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРОВАЄНКО Є. В. |
999 649,00
UAH з ПДВ
|
999 649,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БАС МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ |
1 009 100,00
UAH з ПДВ
|
1 009 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОРОВАЄНКО Є. В. #3148709790 |
Переможець |
999 649,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:42
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 12:45
|
ВТ-3.pdf | укладений |
07 березня 2022 12:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Рукавички латексні надтонкі хірургічні стерильні не припудрені з полімерним покриттям. Код НК 024:2019 - 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. | 300 | пара |
39,83
UAH
|
Рукавички хірургічні синтетичні стерильні. Код НК 024:2019 - 40549 Хірургічна рукавичка, не латексна. | 3100 | пара |
81,00
UAH
|
Стерильна неопренова, не талькована хірургічна рукавичка. Код НК 024:2019 - 40549 Хірургічна рукавичка, не латексна. | 1500 | пара |
120,62
UAH
|
Рукавички, хірургічні, латексні, стерильні. Код НК 024:2019 - 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. | 61400 | пара |
9,05
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити об'єм закупівлі та загальну суму Договору на 47060.00. Ціна договору після зменшення становить 952589 грн |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Рукавички латексні надтонкі хірургічні стерильні не припудрені з полімерним покриттям. Код НК 024:2019 - 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. | 300 | пара |
39,83
UAH
|
Рукавички хірургічні синтетичні стерильні. Код НК 024:2019 - 40549 Хірургічна рукавичка, не латексна. | 3100 | пара |
81,00
UAH
|
Стерильна неопренова, не талькована хірургічна рукавичка. Код НК 024:2019 - 40549 Хірургічна рукавичка, не латексна. | 1500 | пара |
120,62
UAH
|
Рукавички, хірургічні, латексні, стерильні. Код НК 024:2019 - 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. | 56200 | пара |
9,05
UAH
|