Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 - «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання послуги по розробці робочого проекту (РП) системи пожежної сигналізації та оповіщення (СПСтаСО)»
Очікувана вартість
62 600,00 UAH
UA-2022-01-31-004441-b ● 930fa007e4a146afa5320fcd162d5404
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Контактна особа: |
Сергій Ясунов +380637536854 avtodor.yasunov@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 11:41 |
Очікувана вартість: | 62 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 313,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
«ДК 021:2015 - «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання послуги по розробці робочого проекту (РП) системи пожежної сигналізації та оповіщення (СПСтаСО)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Банний, 5; вул. Левченка, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 квітня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата виконаних робіт проводиться впродовж 30 календарних днів з дати надання акту здачі-приймання виконаних робіт за умови наявності фінансування, що передбачає оплату виконаних робіт ЗАМОВНИКОМ. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 14:38 |
Оголошення спрощена закупівля Сигналізація (зі змінами).docx | |
04 лютого 2022 14:37 |
Протокол № 243.PDF | |
04 лютого 2022 14:37 |
Перелік змін_.docx |
04 лютого 2022 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
04 лютого 2022 14:38 |
Оголошення спрощена закупівля Сигналізація (зі змінами).docx
|
||||
04 лютого 2022 14:37 |
Протокол № 243.PDF
|
||||
04 лютого 2022 14:37 |
Перелік змін_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо огляду
Дата подання: 01 лютого 2022 11:06
Дата відповіді: 04 лютого 2022 13:27
Шановний замонику, у документації наявна вимога
"Для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має право оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку про огляд та згоду з технічними вимогами"
Чи обовязково учаснику проводити попередній огляд та надавати довідку про огляд, адже фраза "має право" не зобовязує до обов'язкового огляду? довідка має бути підписана і виконавчем і учасником? чи в довільній формі учасник сам може підписати таку довідку?
Просимо надати чіткі розясненя!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має право оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про огляд та згоду з технічними вимогами підписану представником Учасника.
Огляд
Дата подання: 02 лютого 2022 12:34
Дата відповіді: 04 лютого 2022 14:14
Вимога:Для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має право оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку про огляд та згоду з технічними вимогами.Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має право оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про огляд та згоду з технічними вимогами підписану представником Учасника.
Щодо огляду
Дата подання: 04 лютого 2022 13:51
Дата відповіді: 04 лютого 2022 14:17
1. Чи обовязково учасник має проводити попередній огляд?
2. Чи потрібен підпис замоника на довідці огляду у довільній формі, чи учасник сам може підписатися?
Відповідь: Доброго дня! Для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має право оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про огляд та згоду з технічними вимогами підписану представником Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
19 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
29 990,40
UAH з ПДВ
|
29 677,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
29 891,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
48 562,10
UAH з ПДВ
|
48 562,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" #32717395 |
Відхилено |
19 992,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 11:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Очікує рішення |
29 677,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 11:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 березня 2023 13:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: перевищено строк розгляду тендерної пропозиції в наслідок збройної агресії російської федерації від 24.02.2022р. |
Документи:
15 березня 2023 13:55
|
Електронний підпис |
15 березня 2023 13:53
|
09-23. Протокольне рішення УО про відміну торгів.docx |