Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»
Очікувана вартість
63 800,00 UAH
UA-2022-01-31-004101-c e926d3ceb5034de2b3e0a84ebf1ac8e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапіна Олена Андріївна

380487481378 buhsalut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований Одеський санаторій "Салют"
Код ЄДРПОУ: 24539732
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул.Піонерська 28
Контактна особа: Лапіна Олена Андріївна
380487481378
buhsalut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2022 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2022 14:31
Очікувана вартість: 63 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Вул.Піонерська 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату наданих Виконавцем послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Актів наданих послуг протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-31-004101-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 03 лютого 2022 23:04
Встановлення Замовником неспіврозмірної із об'ємом закупівлі та необгрунтованої вимоги, щодо наявності в Учасника не менше чотирьох водіїв

Згідно п. 3 Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена вимога про підтвердження наявності 4 водіїв – «При цьому у довідці має бути зазначено про наявність в Учасника не менше 4 водіїв»
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості працівників, а саме «не менше 4 водіїв».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлена вимога про кількості працівників, а саме «не менше 4 водіїв» порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого кількісного складу працівників. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо кількісного складу працівників.
Враховуючи вже подані вимоги до закупівлі і то й факт, що для виконання послуг достатньо 1 сміттєвоза встановлена вимога про наявність 4 водіїв є надмірною.
Враховуючи вище зазначене для якісного надання послуг відповідно предмету закупівлі достатньо 1 водія.
Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу передбачену п. 3 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю наступного змісту – «При цьому у довідці має бути зазначено про наявність в Учасника не менше 4 водіїв»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 12:47
Шановний Учаснику, відповідно до п.3 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Замовник, враховуючи предмет закупівлі, визначив у Додатку №2 до оголошення про спрощену закупівлю технічні вимоги, яким має відповідати учасник, зокрема, наявність в Учасника не менше 4 водіїв.
З метою безперебійного та своєчасного надання послуг, дотримання належної якості послуг, наявності в учасник необхідної кількості транспортних засобів на випадок виходу з ладу/поломки основних сміттєзбиральних автомобілів та наявності в учасникам можливості замінити їх іншими автомобілями Замовником встановлена вимога про наявність в учасника автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 4. Враховуючи закріплення водіїв за визначеними транспортними засобами, знаходження працівника у черговій (додатковій чи іншій) відпустці, а також враховуючи складну санітарно-епідеміологічну ситуацію та картинні обмеження в країні, Замовник встановив відповідно вимогу про наявність в учасників не менше 4 водіїв. Саме така мінімальна кількість гарантує своєчасність та якість послуг, а також дотримання учасником умов договору про закупівлю.
Також звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження відповідності технічним вимогам учасник має право залучити працівників субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином вказана вимога є обґрунтовано необхідною та не містить дискримінаційних умов і не обмежує конкуренцію серед учасників. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-01-31-004101-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 03 лютого 2022 23:06
Встановлення Замовником неспіврозмірної із об'ємом закупівлі та необгрунтованої вимоги, щодо наявності в Учасника у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.
Згідно п. 1 Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - «Для своєчасного надання послуг учасник має підтвердити наявність у нього у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.». Вимога стосовно наявності спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів, наявна кількість яких повинна бути не менше чотирьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 4 одиниць. Встановлена вимога про наявність не менше 4-х спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно Оголошення про спрощену закупівлю передбачено необхідність спорожняти лише 2 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить 2,2 м.куб відходів. Спеціалізовані сміттєзбиральні автомобілі для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені бункерами об’ємом в середньому 20 м.куб. та обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів, а саме 2,2 м.куб. після пресування зменшується до (0,73-0,44) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза. У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше чотирьох. Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити вимогу передбачену п. 1 Додаток №2 до Оголошення про спрощену закупівлю наступного змісту «Для своєчасного надання послуг учасник має підтвердити наявність у нього у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 12:46
Шановний Учаснику, відповідно до п.3 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Замовник, враховуючи предмет закупівлі, визначив у Додатку №2 до оголошення про спрощену закупівлю технічні вимоги, яким має відповідати учасник. Однією з таких вимог є необхідність підтвердження учасником наявності у нього у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.
Послуги за предметом закупівлю: код ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) є важливими та пріоритетними послугами, оскільки від якості та своєчасності надання цих послуг залежить санітарно-епідеміологічний стан об’єктів Замовника та виконання вимог Законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», Правил благоустрою та інших вимог санітарного та екологічного законодавства.
З метою безперебійного та своєчасного надання послуг, недопущення перенакопичення відходів, враховуючи графік вивезення відходів, а також необхідність наявності запасних транспортних засобів у разі несправності основних сміттєвозів у вимогах була встановлена кількість сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження відповідності технічним вимогам учасник має право залучити потужності субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином вказана вимога є обґрунтовано необхідною та не містить дискримінаційних умов і не обмежує конкуренцію серед учасників. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-01-31-004101-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 03 лютого 2022 23:12
Встановлення вимоги, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, щодо використання Учасником автомобілів, які відповідають екологічному стандарту "Євро-5"
Згідно п. 2 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю – «Для надання послуг учасник повинен використовувати автомобілі, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро-5 та вище, про що має міститися відповідна відмітка у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів». Вказана вимога є дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням даної вимоги Замовник обмежує права учасників щодо прийняття участі в даній закупівлі тим самим обмежуючи конкуренцію. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. "Євро-5" — це екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля. На сьогоднішній день, вимога про відповідність транспортного засобу стандарту Євро-5 в Україні передбачена лише одним нормативно-правовим документом - Законом України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів". Так, стаття 2 вказаного Закону передбачає, що митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 включно. Таким чином, вимога про відповідність транспортного засобу екологічним нормам стандарту Євро-5 передбачена виключно для митного оформлення транспортних засобів, які ввезені в Україну до 31.12.2015, а також для їх першої державної реєстрації в Україні. Вимоги про відповідність автомобілів стандарту Євро-5 під час їх експлуатації на території України або надання будь-яких послуг, у тому числі послуг з перевезення товарів, які є предметом даної закупівлі, чинним законодавством України не передбачені. Стаття 29 Закону України "Про дорожній рух" визначає коло транспортних засобів, що допускаються до участі у дорожньому русі в України, а саме: конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, - пройшов такий контроль. Звертає увагу на те, що в Україні наразі жодним нормативно-правовим документом не встановлено заборони чи будь-якого обмеження на експлуатацію автомобілів, які не відповідають вимогам екологічного стандарту Євро-5. У зв’язку з цим, будь-який транспортний засіб, що відповідає вимогам ст. 29 Закону України "Про дорожній рух", має право брати участь у дорожньому русі в України та надавати будь-які послуги чи виконувати будь-які роботи, в тому числі з перевезення товарів. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, вказана вимога є дискримінаційною, адже взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають не менше чотирьох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) з екологічним стандартом Евро-5. Тим самим дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вказана позиція узгоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 23773-р/пк-пз від 23.12.2020 р. по скарзі UA-2020-11-30-006166-b.a2, по публічній закупівлі UA-2020-11-30-006166-b).
Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити з Оголошення п. 2 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю – «Для надання послуг учасник повинен використовувати автомобілі, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро-5 та вище, про що має міститися відповідна відмітка у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2022 12:45
Шановний Учаснику, відповідно до п.3 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Замовник, враховуючи предмет закупівлі, визначив у Додатку №2 до оголошення про спрощену закупівлю технічні вимоги, яким має відповідати учасник, однією з яких є необхідність використання учасником автомобілів, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро-5 та вище.
Встановлення Замовником такої вимоги є цілком законним та не є дискримінаційною вимогою, зважаючи на наступне. Статтями 1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі можуть включати показники впливу на довкілля та підтвердження того, що пропоновані товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Встановлення стандарту Евро-5 та вище передбачає підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та безпосередньо гарантує відповідність Учасника сучасним нормам по захисту довкілля, вимогам якості, безпечності для екологічного середовища та надійності транспортних засобів при їх використанні.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тому вимога Замовника про підтвердження відмітки Евро-5 у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу є правомірною та законною.
Також звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження відповідності технічним вимогам учасник має право залучити потужності субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 59 688,09
UAH з ПДВ
59 688,09
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРАД-СЕРВІС" 62 792,00
UAH з ПДВ
62 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2022 17:58
Електронний підпис
07 лютого 2022 17:54
5. Витяг ПДВ.PDF
07 лютого 2022 17:54
17.2.1. Відгук Дог №32-20.pdf
07 лютого 2022 17:54
7. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
07 лютого 2022 17:54
19. Сертифікат ISO 14001.pdf
07 лютого 2022 17:54
17.1.3. Відгук Дог №32-19.pdf
07 лютого 2022 17:54
3. Статут ТОВ Еко-Лідер.PDF
07 лютого 2022 17:54
6. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
07 лютого 2022 17:54
1. Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2022 17:54
27. Відкритті дані.pdf
07 лютого 2022 17:54
21. Довідка про ціну.pdf
07 лютого 2022 17:54
2.3. Протокол №4.PDF
07 лютого 2022 17:54
18. Сертифікат ISO 9001.pdf

Публічні документи

08 лютого 2022 17:26
Електронний підпис
08 лютого 2022 17:25
34. Цінова пропозиція.PDF
08 лютого 2022 17:25
17.1. Сертификат ISO 14001.pdf
08 лютого 2022 17:25
26. Додаток 2 погоджений.PDF
08 лютого 2022 17:25
29. Проект Договору.pdf
08 лютого 2022 17:25
13. Посвідчення водіїв.pdf
08 лютого 2022 17:25
14.1. Мед. книжки водіїів.pdf
08 лютого 2022 17:25
35. ст. 17 загальна.pdf
08 лютого 2022 17:25
14. Мед. огляди.pdf
08 лютого 2022 17:25
17.2. Сертификат ISO 9001.pdf
08 лютого 2022 17:25
7. Паспорт директора.PDF
08 лютого 2022 17:25
8. Статут ГРАД-Сервис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

ПП "ГРАД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
Переможець 59 688,09
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 16:41

Документи

11 лютого 2022 16:41
Електронний підпис
11 лютого 2022 16:40
SCAN0027.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
59 688,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 16:41
Електронний підпис
11 лютого 2022 16:40
SCAN0027.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 21:00
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 13:36
SCAN0015.PDF зміни до договору
29 квітня 2022 13:34
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 15:17
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 15:00
SCAN0028.PDF укладений
15 лютого 2022 14:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення твердих побутових відходів 11 послуга 5 426,19
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 18/22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення твердих побутових відходів 10 послуга 5 426,19
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 54 261,90
UAH (в тому числі ПДВ 9 043,65 UAH)