Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка ПКД по об’єкту:«Нове будівництво павільйону еко-хабу та оглядового майданчика на вул. Пластовій, 13 у м. Львів»
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-01-31-003158-c 98f0656cc2ab49e2aafcd516a29528b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сех Христина Богданівна

380322401140 lvk_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Сех Христина Богданівна
380322401140
lvk_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2022 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2022 12:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробка ПКД по об’єкту:«Нове будівництво павільйону еко-хабу та оглядового майданчика на вул. Пластовій, 13 у м. Львів»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка ПКД по об’єкту:«Нове будівництво павільйону еко-хабу та оглядового майданчика на вул. Пластовій, 13 у м. Львів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує Виконавцю впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт (з передачею Замовнику розробленої проектно-кошторисної документації) на стадії РП (Робочий Проект) та отримання Замовником оригіналу рахунку Виконавця на оплату цієї суми. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛИК РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2022 15:46
Електронний підпис
09 лютого 2022 15:45
14 ІПН суміжника.pdf
09 лютого 2022 15:45
12 паспорт.pdf
09 лютого 2022 15:45
Проект договору.pdf.p7s
09 лютого 2022 15:45
1 Початкова пропозиція.PDF
09 лютого 2022 15:45
11 Ідентифікаційний.pdf
09 лютого 2022 15:45
Проект договору.pdf
09 лютого 2022 15:45
14 ІПН суміжника.pdf.p7s
09 лютого 2022 15:45
15 Довідка суміжника-1.pdf
09 лютого 2022 15:45
11 Ідентифікаційний.pdf.p7s
09 лютого 2022 15:45
12 паспорт.pdf.p7s
09 лютого 2022 15:45
15 Довідка суміжника-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛИК РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛИК РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2228402319
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 11:04

Документи

14 лютого 2022 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2022 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛИК РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2228402319
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2022 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 14:16
ДУ №2 до Договору № 25-187СЗ.pdf укладений
01 серпня 2022 14:15
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2022 10:46
Додаткова угода №1 до Договору 25-187 СЗ.pdf зміни до договору
26 травня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 11:44
Договір № 25-187СЗ.pdf укладений
01 березня 2022 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25-187СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2022 — 01 серпня 2022
Сума оплати за договором: 0,01
UAH
Причини розірвання договору: Розірвання Договору за взаємною згодою Сторін