Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Санітарно-гігієнічні засоби
Очікувана вартість
826,50 UAH
UA-2022-01-31-002704-b 216bc6487f304eeab80bd9c7a15fa7db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Чурілова

+380627483331 artemcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмутський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25103706
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Захисників України, 13
Контактна особа: Аліна Чурілова
+380627483331
artemcz@donocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати встановленим стандартам, що звичайно ставляться до паперових рушників ( "Диво 2", білі, двошарові - 20 шт.); паперу туалетного (Обухів макулатурний без гільзи - 27 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Санітарно-гігієнічні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Захисників України, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022  —  11 лютого 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється за умови своєчасного фінансування з Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і своєчасного виконання розрахунково-касового обслуговування органами Державного казначейства України. У разі затримки фінансування з боку Фонду, оплата за товар здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту отримання Замовником відповідного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 січня 2022 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛІС-С"
#32756722
Переможець 826,50
UAH з ПДВ
31 січня 2022 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:02