Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Веселка" Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 33591339 |
Місцезнаходження: | 65490, Україна , Одеська обл., місто Теплодар, вулиця Піонерна, 12-а |
Контактна особа: |
Коломієць Тетяна Олександрівна +380966919968 dnz1_veselka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 13:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
31 січня 2022 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 13:16 |
Повідомлення370.pdf | |
31 січня 2022 13:16 |
Протокол випробування мясо від 24.01.2022.pdf | |
31 січня 2022 13:16 |
Декларація охол.pdf | |
31 січня 2022 13:16 |
Декларація охол та заморож.pdf | |
31 січня 2022 13:16 |
ПП 15 Веселка м_ясо369.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-05-000028 ● 974c62a9cb794b30872d5fc1cf254ecc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2022 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
24 UA-2022-01-31-001451-a 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 15:32:41
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51. Відповідно до пункту 11.1 розділу XI Договору він набирає чинності з дня підписання сторонами та діє до 31.12.2022, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий товар – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 3.2 розділу III Договору його сума складає 332 400,00 гривень.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 16:02:07
Відповідь
Доброго дня!
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено згідно Кошториса (Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 28.01.2002 №57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 грудня 2015 року №1118) на 2022 рік Теплодарського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Веселка" ТМР Одеського району Одеської області та річного плану.
2. У зв'язку з відміною двох процедур відкритих торгів по предмету закупівлі М'ясо (філе куряче, тушка куряча, яловичина без кісток) код ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо (фдентифікатори закупівель - UA-2021-12-22-019158-c від 22.12.2021р. та UA-202201-10-000515-b від 10.01.2022р. через відсутність поданих пропозицій, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" було проведено переговорну процедуру (скорочену).
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51.
Оплати за цим Договором не було. Постачання товару не було. Керуючись ст.651 Цивільного Кодексу України та у зв'язку з відсутністю харчування дітей у закладах дошкільної освіти, замовник та постачальний керуючись п.9.1 Договору про закупівлю дійшли до згоди розірвати Договір №51 від 11.02.2022р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" #32751546 |
Переможець |
332 400,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 10:57
|
ДУ гавриловка775.pdf | укладений |
12 грудня 2022 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 10:39
|
Договір Гаврилівка386.pdf | укладений |
11 лютого 2022 10:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо курки (тушка) | 440 | кг |
90,00
UAH з ПДВ
|
Філе куряче | 640 | кг |
120,00
UAH з ПДВ
|
Яловичина без кісток | 900 | кг |
240,00
UAH з ПДВ
|