Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (філе куряче, тушка куряча, яловичина без кісток)
Очікувана вартість
332 400,00 UAH
UA-2022-01-31-001451-a 5120e72c4c804f50be123388142918fc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Тетяна Олександрівна

+380966919968 dnz1_veselka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Веселка" Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 33591339
Місцезнаходження: 65490, Україна , Одеська обл., місто Теплодар, вулиця Піонерна, 12-а
Контактна особа: Коломієць Тетяна Олександрівна
+380966919968
dnz1_veselka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2022 13:26
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 кг
Ціна за одиницю: 90UAH з ПДВ
М'ясо курки (тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65490, Україна, Одеська область, м.Теплодар, вул.Піонерна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
640 кг
Ціна за одиницю: 120UAH з ПДВ
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65490, Україна, Одеська область, м.Теплодар, вул.Піонерна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
900 кг
Ціна за одиницю: 240UAH з ПДВ
Яловичина без кісток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65490, Україна, Одеська область, м.Теплодар, вул.Піонерна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

31 січня 2022 13:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2022 13:16
Повідомлення370.pdf
31 січня 2022 13:16
Протокол випробування мясо від 24.01.2022.pdf
31 січня 2022 13:16
Декларація охол.pdf
31 січня 2022 13:16
Декларація охол та заморож.pdf
31 січня 2022 13:16
ПП 15 Веселка м_ясо369.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000028 ● 974c62a9cb794b30872d5fc1cf254ecc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
24 UA-2022-01-31-001451-a 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-09 15:32:41

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51. Відповідно до пункту 11.1 розділу XI Договору він набирає чинності з дня підписання сторонами та діє до 31.12.2022, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий товар – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 3.2 розділу III Договору його сума складає 332 400,00 гривень.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-14 16:02:07

Відповідь

Доброго дня!
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено згідно Кошториса (Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 28.01.2002 №57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 грудня 2015 року №1118) на 2022 рік Теплодарського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Веселка" ТМР Одеського району Одеської області та річного плану.
2. У зв'язку з відміною двох процедур відкритих торгів по предмету закупівлі М'ясо (філе куряче, тушка куряча, яловичина без кісток) код ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо (фдентифікатори закупівель - UA-2021-12-22-019158-c від 22.12.2021р. та UA-202201-10-000515-b від 10.01.2022р. через відсутність поданих пропозицій, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" було проведено переговорну процедуру (скорочену).
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51.
Оплати за цим Договором не було. Постачання товару не було. Керуючись ст.651 Цивільного Кодексу України та у зв'язку з відсутністю харчування дітей у закладах дошкільної освіти, замовник та постачальний керуючись п.9.1 Договору про закупівлю дійшли до згоди розірвати Договір №51 від 11.02.2022р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАВРИЛІВКА"
#32751546
Переможець 332 400,00
UAH з ПДВ
31 січня 2022 13:26

Документи

31 січня 2022 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2022 13:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАВРИЛІВКА"
#32751546
332 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2022 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 10:57
ДУ гавриловка775.pdf укладений
12 грудня 2022 10:57
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 10:39
Договір Гаврилівка386.pdf укладений
11 лютого 2022 10:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М'ясо курки (тушка) 440 кг 90,00
UAH з ПДВ
Філе куряче 640 кг 120,00
UAH з ПДВ
Яловичина без кісток 900 кг 240,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю харчування за згодою сторін розриваємо Договір