Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Сокільничанка" |
Код ЄДРПОУ: | 35665078 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., село Сокільники, вул. Січових Стрільців, буд.1 |
Контактна особа: |
Дмитрів Світлана Григорівна +380322270740 natalia.makaryshyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 13:48 |
Очікувана вартість: | 395 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 09:31 |
Додаток 1 до ТД - КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (1) (1).docx | |
31 січня 2022 09:31 |
Додаток 2 до ТД - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (1) (1).docx | |
31 січня 2022 09:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1) (1) (1).docx | |
31 січня 2022 09:31 |
Додаток 3 до ТД - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (1) (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000075 ● da0026bc0cc04cb3917fb468bd8c55fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-31-000274-a, 31.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 16:50:01
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-31-000274-a, яка проводилась КП «Сокільничанка» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2022-01-31-000274-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування. У разі не укладання – пояснити причини не укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 14:41:52
пояснення
Західному офісу Державної аудиторської служби України
По моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-31-000274-a
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо UA-2022-01-31-000274-a, надаємо наступні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Зокрема, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався методом порівняння ринкових цін. Було проаналізовано дані ринку, а саме загальнодоступну відкриту інформацію про ціни на https://bi.prozorro.org/ та https://prozorro.gov.ua/
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Для здійснення закупівлі Сокільницькою сільської радою було виділено 395`000.00 грн. відповідно до рішення№ 314 від 24.12.2021 року
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічне завдання на закупівлю розроблене із врахуванням загальноприйнятих норми і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Якість паливо-мастильних матеріалів повинна відповідати держаним стандартам, а саме: ДСТУ 7687:2015 (для бензину А-95) та ДСТУ 7688:2015 (для дизельного палива), ГСТУ, ТУУ та іншим діючим нормам чинного законодавства.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу повідомляємо, що у нас немає власного веб-сайту.
Крім цього, відповідно до пунктів 4-41 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» встановлено рекомендацію для органів місцевого самоврядування та Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечувати: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що КП "Сокільничанка" не є ні органом місцевого самоврядування, ні головним розпорядником бюджетних коштів, а тому у нас немає юридично встановленого обов’язку опубліковувати таку інформацію на веб-сайті.
3. Щодо укладення договору за результатами закупівлі
За результатами проведення закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо UA-2022-01-31-000274-a договір не був укладений у зв’язку із обставинами непереборної дії.
Повідомляємо, що закупівля буде відмінена відповідно до п.2 ч.1 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Уповноважена особа _____________Макаришин Н.В.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М-7 ТРЕЙД" |
375 800,00
UAH з ПДВ
|
375 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" |
394 920,00
UAH з ПДВ
|
382 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "М-7 ТРЕЙД" #44353937 |
Рішення скасоване |
375 800,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 14:42
|
ТОВ "М-7 ТРЕЙД" #44353937 |
Відхилено |
375 800,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 14:44
|
ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" #43747521 |
Переможець |
382 980,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 14:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 10:34 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 червня 2022 10:34 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | : визнати тендер Бензин А-95, дизельне паливо UA-2022-01-31-000274-a таким, що не відбувся. |
10 червня 2022 10:34
|
Електронний підпис |
10 червня 2022 10:33
|
1протокол.PDF |