Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2022 07:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 12:25 |
Очікувана вартість: | 5 852 837,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 528,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), , підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Акт виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка за формою КБ-3 передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 21:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 21:30 |
ТД Мазепи.docx | |
28 січня 2022 21:30 |
додаток 6 vfptgb.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000056 ● e6966cabfc214c1b9b82242a55aac264
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2022-01-28-013756-b 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 17:36:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації (Капітальний ремонт сходів від будинку №3 по вул. Івана Мазепи до Паркової дороги у Печерському районі міста Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-28-013756-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 14:39:18
Відповідь
Щодо першого питання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються, погодженими в установленому порядку, план-схемами та конструктивними рішеннями, відповідно до фактичних умов об’єкту. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 0682-21/ПРОЕКСП від 30.09.2021, виданого ТОВ «ПРОЕКСП».
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу, замовником порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині зазначення строку дії тендерних пропозицій – 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Замовник не може погодитися із висновком моніторингу у цій частині у зв’язку з наступним. Згідно з вимогами пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, стаття 22 Закону встановлює мінімальний строк дії тендерних пропозицій, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Замовник у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно оголошення про проведення закупівлі, в рамках якої проводиться моніторинг, подання тендерних пропозицій відбулося 13.02.2022, розкриття - 14.02.2022. Таким чином, встановлений у тендерній документації замовником строк дії тендерних пропозицій складає більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовником були дотримані вимоги Закону, а відтак підстави для притягнення до відповідальності осіб, які начебто припустилися зазначеного вище порушення, відсутні. Відповідно до висновку моніторингу, замовником порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону, в частині не зазначення у тендерній документації посад уповноважених осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник погоджується з висновком моніторингу у цій частині та повідомляє, що ним будуть вжиті заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, шляхом проведення відповідного службового розслідування та прийняття рішення за його результатами.
2022-06-13 16:12:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС |
5 850 015,31
UAH з ПДВ
|
5 850 015,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БРУКОВКА" |
5 851 070,34
UAH з ПДВ
|
5 851 070,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС #43197346 |
Переможець |
5 850 015,31
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 16:38
|
ДУ 1 до Д№18.2 від 15.04.22.pdf | укладений |
20 грудня 2022 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 21:07
|
ДУ 1 до Д№18.2 від 15.04.22.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 21:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 13:59
|
мазепи 2.pdf | укладений |
20 квітня 2022 13:57
|
мазепа графік.pdf | укладений |
20 квітня 2022 13:57
|
мазепи 1.pdf | укладений |
20 квітня 2022 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю фінансування, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з дати підписання Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 18/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |